mam kłopot z odpaleniem silnika 1,8
Strona 1 z 1
Witam jak w tytule koledzy przeszukuję forum i nie potrafię znaleźć czegoś podobnego. Mianowicie mazda 323f model BA silnik 1,8 BP nierówno pracował okazało się że kabel na 3 cylindrze był źle założony zgasiłem silnik żeby poprawić kabel i po poprawieniu już się nie odezwał, dodam że paliwo dochodzi świece zalewa iskra jest dobra mocna a silnik nie odpala próba na plaku też nie pomogła. Czy ktoś ma jakiś pomysł co mogło się stać
?
rikko
- Od: 18 gru 2009, 21:42
- Posty: 12
- Skąd: cieszyn
- Auto: mazda 626 2,0 d 1990r
Aparat jest ok bo miałem świece wykręcone i podłączone do kabli wszystkie miały dobrą iskre, w odpowiedniej kolejności mam obawę że stracił kompresje we wtorek go będę mierzył, zobaczymy innej możliwości nie widzę to by była nagła i dziwna śmierć silnika ale już chyba nic innego być nie może. Jeśli ktoś jeszcze będzie miał jakieś sugestie temat nadal otwarty. 
Kompresja pomierzona na każdym cylindrze 11,5. i dalej nic:–(

Kompresja pomierzona na każdym cylindrze 11,5. i dalej nic:–(
rikko
- Od: 18 gru 2009, 21:42
- Posty: 12
- Skąd: cieszyn
- Auto: mazda 626 2,0 d 1990r
koledzy nowe spostrzeżenie jest takie rozrzad dziś sprawdzony jeszcze raz i jest ok, ale co ciekawe po zdjęciu kopułki z aparatu okazuje się że jest już dawno jest po zapłonie. Opóźni łem więc zaplon max i jeszcze wskazywał
na zbyt wczesny , na samostarcie zaczął coś popierdywac . Czy zatem jest możliwe żeby skrzywiło wałek aparatu 

rikko
- Od: 18 gru 2009, 21:42
- Posty: 12
- Skąd: cieszyn
- Auto: mazda 626 2,0 d 1990r
nie, wałek prędzej pęknie niż ulegnie aż takiemu skręceniu. Sprawdź czy przewody są prawidłowo podpięte pod aparat, skoro rozrząd uznajesz, że jest ok.rychu1976 napisał(a):Czy zatem jest możliwe żeby skrzywiło wałek aparatu
- Od: 5 paź 2012, 21:29
- Posty: 392
- Skąd: Ostrów Lubelski
- Auto: Mazda 323F BA
1,5 B+G 1997r
Witam. Odświeżę temat. Mam problem z uruchomieniem auta raz odpali a raz nie. 1.8 GLX Zaczęło się od tego że po uruchomieniu auta rano mogłem jechac do pracy przejechałem 11km zgasiłem silnik i już go nie mogłem odpalić. ale jak odczekałem 5 min to moglem go na nowo uruchomić. Pewnego razu go rano w ogóle nie odpaliłem próbowałem wiele razy i nic. wróciłem z pracy i odpalił od strzału. dzisiaj nie odpalił w ogóle. ani z jednego kluczyka ani z zapasowego. raz zaswieci sie ikonka (autka z kluczykiem) a raz nie nie wiem co i jak ;/
- Od: 28 kwi 2012, 14:54
- Posty: 27
- Auto: Mazda 323F 1.8 GLX
Pontiac Trans Am 5.7 GTA
Jeśli kontrolka nie gaśnie to masz problem z immobiliserem.
Spróbuj na drugim kluczyku.
Spróbuj na drugim kluczyku.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
na zapasowym kluczyku to samo nie odpala a kontrolka w ciagu kilku minut jak probowałem go uruchomic moze raz chwilowo sie zaswieciła. podekrzewałem ze mi sie imo w kluczyku zepsuło bo kilka razy mi spadły kluczyki na podłoge. ale sprawdziłem zapasowy kluczyk ktory w domu miałem i nic.
- Od: 28 kwi 2012, 14:54
- Posty: 27
- Auto: Mazda 323F 1.8 GLX
Pontiac Trans Am 5.7 GTA
Kluczyki Ci nic nie dadza, immo sie zawiesca na chwile bo silnik nie odpala po kreceiu. Normlana rzecz pewnie aparat zdycha . rozbierz aparat wyczysc zaizoluj i sprobuj odpalic.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
ta mazda to największa zakała na 4 kołach jaka mi sie trafiła silnik wymieniony alternator i rozrusznik zregenerowany i dalej coś się pier**** w drugim aucie mam 5.7 V8 i tam dosłownie nic sie nie dzieje dramat z tą mazda ...
Ostatnio edytowano 19 lut 2014, 23:48 przez Cinkciarz, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 28 kwi 2012, 14:54
- Posty: 27
- Auto: Mazda 323F 1.8 GLX
Pontiac Trans Am 5.7 GTA
To nie jest nowe auto panie, nie tylko na forum masz problemy. Trzeba z glowa sprawdzac po kolei, swiece kable aparat Pb to najprostsze rzeczy, ktore mozna samemu sprawdzic.
P.s jak sie dba tak sie ma
i nie chodzi tu o Ciebie tylko o poprzednika .
P.s jak sie dba tak sie ma
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
arafal21 napisał(a):To nie jest nowe auto panie, nie tylko na forum masz problemy. Trzeba z glowa sprawdzac po kolei, swiece kable aparat Pb to najprostsze rzeczy, ktore mozna samemu sprawdzic.
P.s jak sie dba tak sie mai nie chodzi tu o Ciebie tylko o poprzednika .
samochód kupiłem 2 lata temu od młodego Norwega. Kupiłem mazde by jeżdzić nią do pracy po Oslo i do Polski .... założyłem gaz. jezeli chodzi o instalację to STAG 4 rewelka nic sie nie dzieje ale co do auta to masakra. olej sprawdzam czesto płyny więc raczej pilnuje wszystkiego co 15000km wymieniam olej zawsze pełny serwis robię
- Od: 28 kwi 2012, 14:54
- Posty: 27
- Auto: Mazda 323F 1.8 GLX
Pontiac Trans Am 5.7 GTA
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości