zawsze zastanawilo mnie dlaczego po zmianie ecu na desce rozdzielczej swieci sie polowa kontrolek ,wczoraj caly dzien z miernikiem w reku przynius efekt na ktory czekalem 6 miesiecy okazalo sie ze gdy dotkne miernikiem plusa i turbiny np: to pokazuje 12.70V ,ale gdy juz dotknelem plusa i karoserii to pokazalo 1V????? Dzieki Wam tutaj wiedzialem ze jest to problem z masa wiec,przykrecilem najgrubszy przewod znaleziony w garazu do minusa akumulatora i [tiiit] eureka ,zaswiecily sie wszystkie kontrolki zakrecilem pletwa-smiglem aparatu zaplonowego pompa paliwa zaczela dzialac i skra tez jest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zlozenie calego auta zajelo mi chyba ze dwie minuty   
 
   
  
  Przekrecam kluczyk i  dziala  
 
   
   
 reansumujac orginalny eku byl spalony zalatwila go sparwarka na odpietych klemach  
 
   
 a pozostale ecu nie mialy masy 
 
  
 i juz .......cala naprawa.
teraz jeszcze tylko naprawie wyciek oleju z powrotu turbiny ,brak ladowania ,sonde lambda,przedlozyc waz chlodnicy ktory styka sie z wydechem   
 
   
 i juz mozna jechac do lakiernika  
 
   
   
 Noxes,  Batigol66   ,Siw-y,    Pawelec  i cala reszta chlopakow ktora miala cierpliwosc odpisywac na te moje durne pytania  Dziekuje BARDZO 
 
   
   
   
 gdyby ktos potrzebowal fachowca w normandii to sie polecam 
 
   
   
 nie to byl zart oczywiscie 
 
   
 bede monitowal dalsze naprawy az do konca nie wiem czy Noxes pozwoli tu czy w innym watku?
Dopisano 19 lut 2014, 07:43:dzis dzien wolny od pracy a ja od 5:45 czekam na wschod slonca zeby zaczac naprawiac samochod  
 
   
   
 chyba jestem nienormaly 
 
   
  