Brak mocy po wymianie filtra paliwa

Postprzez fish99 » 23 sty 2014, 20:50

Witam, mam taki problem bylem dzis u mechanika na wymianie filtra paliwa (knecht) auto po tej wymianie totalny brak mocy bardzo powoli sie zbiera, z tego co patrzylem to wszystko raczej w porzadku podlaczone co moze byc przyczyna?
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2012, 14:20
Posty: 38
Auto: Mazda 6 2.0 CiTD
2004r

Postprzez deluge » 24 sty 2014, 09:38

z własnego doświadczenia, knecht + mrozy + pseudozimowe paliwo = kłopoty. Co roku miałem problem.
W tym roku zalany arktyczny diesel i oryginalny filtr paliwa od Mazdy i przy -18 zbiera się jak szalona.
Jeżeli to nie ten problem to prawdopodobnie nieszczelność w układzie.
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2011, 21:56
Posty: 36
Skąd: Toruń
Auto: Mazda 6 CiTD 89KW 2003

Postprzez fish99 » 24 sty 2014, 17:00

Jezdze caly czas na arktycznym dieslu z statoila takze to odpada
Ostatnio edytowano 24 sty 2014, 21:05 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2012, 14:20
Posty: 38
Auto: Mazda 6 2.0 CiTD
2004r

Postprzez Enduro » 16 lut 2014, 17:06

a moze mechanik odwrotnie podlaczy przewody paliwowe do filtra? <glupek2>

E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Leoo » 16 lut 2014, 18:45

Enduro napisał(a):a moze mechanik odwrotnie podlaczy przewody paliwowe do filtra?

Dobre <lol> hahaha
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2013, 23:05
Posty: 485 (0/21)
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: M6 GY MZR-CD 136KM '03

Postprzez klosek6 » 16 lut 2014, 21:32

a może spadł wężyk przy turbinie jest bardzo blisko filtra i przy wymianie mógł pęknąć lub spaść
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2007, 20:25
Posty: 194 (1/1)
Skąd: Ostróda
Auto: Mazda 6 GJ Kombi 2013 rok 2,2 150Km SH01Diesel

Postprzez Enduro » 22 lut 2014, 22:33

jak nie ma regulacji geometrii turbiny, to silnik jest senny ale tak do ok. 2000 obr/min.
potem jest normalnie

E.
Ostatnio edytowano 22 lut 2014, 22:56 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez lucyfer123456789 » 23 lut 2014, 12:24

sprawdz ten wężyk,miałem tak samo,oparłem się reka o osłone silnika od góry(tą plastikowa z logo Madzi) i ona naderwała ten węzyk,rezultat był identyczny jak u ciebie,mi pękł mały filterek który był wpięty w ten węzyk.
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2014, 07:59
Posty: 45
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda6 2003 121 KM kombi 2.0 Diesel

Postprzez fish99 » 24 lut 2014, 07:28

Problem rozwiazany rozwalil sie ten maly filterek zielono bialy mechanik pewnie sie oparl i rozwalil mi go calego jak go tylko zaczalem wyciagac to sie rozpadl w rekach
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2012, 14:20
Posty: 38
Auto: Mazda 6 2.0 CiTD
2004r

Postprzez Janusz626 » 24 lut 2014, 19:14

Piszesz o tym zaworku kierunkowym? on ma strzałkę....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 16:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6