czy pletwa to jest "palec" u mnie na warsztatach samochodowych mowilo sie palec


i co to znaczy "wtryski kluczuja" ,bo google nie wie a ja to juz wogule nic nie wiem


Dopisano 5 lut 2014, 10:48:
zdemontowalem czujnik polozenia przepustnicy i jak widac po widnemu lepiej bo dziala i napiecie tez dochodzi

zdemontowalem calkowicie aparat zap wyjmujac go calkowicie, krecilem pletwa we zwszystkie strony i pompy nie bylo slychac, a jak podloczylem na krotko to zadzialala
sprawdzilem wtryski omami i wszystko dziala jak nalezy
co do napiec na kostkach to nie bardzo wiem jakie powiny byc ,jak podlacze plus do aku to na wszystkich pinach pokazuje mi 12.74v
a jak polacze pierwszy pin z drugim,trzecim itd to pokazuje rozne napiecia a ja nie wiem jakie powinny byc



Dopisano 5 lut 2014, 12:41:
przy wyjetym aparacie i odlaczonych wtryskach podpielem probowke z dioda(taka z zabka na jednym koncu) a pozniej miernik ,podlaczalem do pinow na wszystkie mozliwe sposoby krecac tym smigielkiem na koncu aparatu i nic........
zaplon oczywiscie byl wlaczony
Dopisano 5 lut 2014, 12:42:
teraz powtorze to wszystko zamieniajac ecu (mam dwa inne)
Dopisano 5 lut 2014, 17:04:
byla iskra jak boga kocham po zmianie ecu byla iskra

mowie tak skoro jest iskra to zobacze wtryski krecac smigielkiem napiecie na wtryskach sie zmienialo!!!!
no to jeszcze tylko pompa paliwa, wiec polaczylem na krotko dwa piny w gniezdzie diagnostycznym i nic




pompa nie zadzialala jak na porzednim ecu a iskra caly czas byla ,mysle ze skoro jest nowy ecu to moze poda kody ,poloczylem dwa piny wedlug ogolnej instrukcji wlaczylem zaplon a tu dziwne pstrykanie z jednego przekaznika "cooling fan relay no 1" coraz to wolniejsze a przestalo pstrykac ....i iskra zniknela




ale przekaznik caly nie przepalil sie tylko iskry juz nie ma ku...a jego mac!!!!!
Dopisano 5 lut 2014, 21:19:
cos sie przepalilo
byla iskra ,strzelalo jak ta lala
ktos modyfikowal mojego ecu


Dopisano 5 lut 2014, 21:34:
chyba mamy problem


Dopisano 5 lut 2014, 21:40:
ten chip de+ byl wlutowany to nie jest orginal
Dopisano 5 lut 2014, 22:17:
na starym orginalnym ecu gdy zlacze w gniezdzie diagnostycznym f/p i gnd to pompa dziala a na dwoch nowych niestety nie
co z ta iskra gdzie ja wywialo i co mam zrobic zeby znow byla
pawelec, noxe,s bati, siwy i reszta HELP pliSSSS
