Tarcze sprawdzone i wyglądają na proste, ale dla pewności jeszcze je wymontuje i wsadzę w tokarkę.
Wszystkie drążki, łącznik, i tuleje na wahaczach sprawdzone zero luzu.
A tak się zastanawiam czy może to być na przykład wybrzuszona opona ?
Bo czasami jak jadę po gładkim asfalcie to czuje jak by to któraś opona była właśnie wybrzuszona.
Co wy o tym sadzicie ?
Trzęsie samochodem podczas hamowania
kupiłem zestaw tarcze + klocki na alledrogo razem 170pln plus przesyłka – Rewelacja zero trzęsienia super hamuja – jestem bardzo zadowolony
http://moto.allegro.pl/item693949879_kl ... nskie.html

- Od: 24 wrz 2008, 23:29
- Posty: 150
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Xedos V6, wcześniej 626 GE 97
WitamPanowie ja byłem z podobnym problemem u mechnika pomierzył tarcze stoczył je i stwierdził że to jednak Piasta
. Poszukuje jej teraz ,może ktoś podpowie jakiej marki żeby była trwała i gdzie możnato kupić
.
Pozdro &
Pozdro &

- Od: 16 gru 2008, 12:30
- Posty: 17
- Skąd: Nowe Miasto Lubawskie
- Auto: Mazda 626 2.0 16V 2001r. Kombi
A ja dałem tarcze do przetoczenia i jest teraz już wszystko dobrze
Za 2 zapłaciłem 40 zł
13.09.2009
Szczerze mówiąc to za długo to toczenie nie pomogło
zrobiłem ok 1000 km i już zaczynam czuć ze znowu troszkę zaczyna bić, ale nie tak mocno jak było na początku.
13.09.2009
Szczerze mówiąc to za długo to toczenie nie pomogło
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3367 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
"Widziałem tez gdzies w sieci oferte klockow firmy Bosch co o nich sadzicie??"
Jutro zakladam kombinacje tarcz Brembo + klocki Bosch na tyl w mojej M6. Jestem bardzo ciekawy klockow ze wzgledu na uboga wiedze na ich temat gdziekolwiek bym szukal. Sprawdze wiec sam i sie dowiem...
Na przody Aso dalo swoje oryginaly tarcz+klocki-tutaj nie szukalem oszczednosci.
Koszt w Aso:
tarcze przod ok 350 zlszt
klocki kaplet 240zl
robota 100zl oryginaly moge powiedziec po 6 tys km ze dosc pyla (trzeba przecierac felgi co jakis czas...Chamowanie super-piekne zachowanie w kilku przypadkach naglego chamowania (cena tylko mniej super)
Tyl wlasnej kabinacji: (w trakcie wymiany)
Tarcze Brembo 139 zl szt
klocki kaplet Bosch 150zl
Jutro zakladam kombinacje tarcz Brembo + klocki Bosch na tyl w mojej M6. Jestem bardzo ciekawy klockow ze wzgledu na uboga wiedze na ich temat gdziekolwiek bym szukal. Sprawdze wiec sam i sie dowiem...
Na przody Aso dalo swoje oryginaly tarcz+klocki-tutaj nie szukalem oszczednosci.
Koszt w Aso:
tarcze przod ok 350 zlszt
klocki kaplet 240zl
robota 100zl oryginaly moge powiedziec po 6 tys km ze dosc pyla (trzeba przecierac felgi co jakis czas...Chamowanie super-piekne zachowanie w kilku przypadkach naglego chamowania (cena tylko mniej super)
Tyl wlasnej kabinacji: (w trakcie wymiany)
Tarcze Brembo 139 zl szt
klocki kaplet Bosch 150zl
Magda6 121km 04r. diesel 2.0
- Od: 29 wrz 2009, 17:17
- Posty: 31
Jak juz powymieniacie klocki, tarcze i piasty i nic to nie da to zanim wpadniecie w frustracje i desperację to cofnijcie sie na 4 stronę tego wątku i przeczytajcie moj post ...
.
Sam byłem zdziwiony a mechanik jeszcze bardziej ...
W każdym razie ja po pól roku i ok. 9 tys km zapomniałem o problemie.
Sam byłem zdziwiony a mechanik jeszcze bardziej ...
W każdym razie ja po pól roku i ok. 9 tys km zapomniałem o problemie.
- Od: 18 wrz 2005, 00:29
- Posty: 83
- Skąd: Warszawa/Lublin
- Auto: Aktualnie:
626 GF 4D 2.0 diesel '01 oraz MB W124 220E 2.2 benzyna '93
Wcześniej:
Octavia L&K 1.8 20V turbo '01
626GF 5D 2.0 benzyna (136KM) '01
Dotknął mnie podobny jak nie ten sam problem
Tarcze jak i klocki (ATE) kupione pół roku temu. Po 5 tysiącach przebiegu. Odkąd jeździłem w straszne śniezyce i zdarzało sie wjechać dośc głeboko w śnieg a szczególnie 'pape śnieżną' odczuwam przy hamowaniu z prędkosci powyżej 60 km/h dziwne drgania na kierownicy i czuć, coś jakby koła drgały... Po rozmowie z mechanikiem stwierdził, że najprawdopodobniej tarcze do wymiany lub przetoczenia :/ Myślicie, że to będzie to ...?
Śmierć jeździ szybko ... Bądź szybszy xD
- Od: 4 paź 2008, 11:51
- Posty: 435
- Skąd: Tuchów
- Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE
Teraz kolego wypełnij pola to przyczynę się szybciej znajdzie;p
1 Jak wygląda tarcza hamulcowa ślady:
2 Tłoczek zacisków oraz prowadnice czy nie są zapieczone ?
3 Bicie "trzęsienie" jest przy jak mocnym hamowaniu ?
4 Pedał hamulca wibruje w trakcie bicia ?
5 Przy jakich prędkościach jest najbardziej odczuwalne bicie?
6 Siła hamowania jest równomierna ? czy auto pulsuje?
7 Czy prawidłowo dotarłeś klocki i tarcze ? nowe ? (będzie widać na tarczy)
8 Poruszaj kierownica dynamicznie na wyłączonym silniku tak by sprawdzić luzy na drążkach kierowniczych
9 Luzy na wahaczach przednich ?
Odpowiedz na te pytania to przyczynę się szybciej znajdzie.
Obstawiam na tarcze jeżeli przy normalnym hamowaniu czuć bicie.
Dopisano 7 lut 2014, 10:37:
bądź
szalejesz za bardzo
1 Jak wygląda tarcza hamulcowa ślady:
2 Tłoczek zacisków oraz prowadnice czy nie są zapieczone ?
3 Bicie "trzęsienie" jest przy jak mocnym hamowaniu ?
4 Pedał hamulca wibruje w trakcie bicia ?
5 Przy jakich prędkościach jest najbardziej odczuwalne bicie?
6 Siła hamowania jest równomierna ? czy auto pulsuje?
7 Czy prawidłowo dotarłeś klocki i tarcze ? nowe ? (będzie widać na tarczy)
8 Poruszaj kierownica dynamicznie na wyłączonym silniku tak by sprawdzić luzy na drążkach kierowniczych
9 Luzy na wahaczach przednich ?
Odpowiedz na te pytania to przyczynę się szybciej znajdzie.
Obstawiam na tarcze jeżeli przy normalnym hamowaniu czuć bicie.
Dopisano 7 lut 2014, 10:37:
Krzywa piasta ?Szyna napisał(a):zczerze mówiąc to za długo to toczenie nie pomogło zrobiłem ok 1000 km i już zaczynam czuć ze znowu troszkę zaczyna bić, ale nie tak mocno jak było na początku.
szalejesz za bardzo
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6