Pytanie – PCV Valve – P2187

Postprzez wojdi » 3 lut 2014, 21:38

Witam wszystkich
Szybkie pytanie bo szukam i szukam i znalezc nie moge odpowiedzi, a pytanie na zdjeciu? A jesli to odkrece to czy musze zmienic uszczelke – czy uszczelka gumowa??? A pytanie pada poniewaz mam blad silnika P2187 (system too lean at idle bank1) i po tygodniu testow czujnikow wszystkie wyeliminowalem bo dzialaja bez problemow, pozostal kolektor dolotowy i lewe powietrze, po rozkreceniu okazalo sie ze wydmuchalo mi uszczelke :) . Problem mam nadzieje bedzie z glowy :D wciaz czekam na uszczelki ale zastanawiam sie czy nie wyczyscic tego zaworu (PCV Valve) bo wezyk dolotowy od kolektora do zaworu byl caly zawalony wrecz przytkany. Jakies podpowiedzi?
Pozdrawiam
Załączniki
IMAG0741.jpg
IMAG0737.jpg
wojdi
 

Postprzez marcin255 » 3 lut 2014, 21:48

zawór pcv za nim jest odpowietrzenie skrzyni korbowej , tamtędy może zasysać olej i lewe powietrze
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323