Problemy z wrzucaniem pierwszego biegu – wymagana regulacja cięgien
mam nową Mazde od początku grudnia, ma przejechane ok. 1300 km. od początku był problem z biegiem "jedynką". często nie wchodzi w ogóle, albo z trudem. Dealer w serwisie powiedział, że do 1000 km "się wyrobi", ale jak narazie lepiej nie jest. Czy ktoś również ma/miał podobny problem?
-
MartaMazad3
właśnie doczytałam, że mowa jest o 3 i 4 biegu. Oprócz tej "jedynki" reszta chodzi generalnie dobrze, ale czasem z ronda albo ze świateł nie mogę ruszyć bo się męczę z wrzuceniem "1" ;/ wstrzymam się do tych 2000 tys. i zobaczymy potem. rozumiem, że nikt nie mial podobnego problemu?
-
MartaMazda3
Ale przecież ci napisałem, że były informacje, że akurat 1-kę to serwisy poprawiają, natomiast 3 i 4 trzeba przeczekać. Dlatego z 1-ką bym nie czekał, skoro serwis powinien wiedzieć, jak to poprawić.
Przejechałem 2k i rzeczywiscie kwestia – haczenie – 3 i 4 wyraźnie sie poprawila chociaz do ideału jeszcze troche brakuje. Natomiast rzeczywiscie "dotarcie" niewiele wplynęło na jedynkę. Czasem na skrzyżowaniu trzeba sie poszarpać zanim wejdzie. Więc gdyby ktoś usłyszał w serwisie coś konkretnego to będę wdzięczny...
pzdr
obie linki skrzyni biegów powinny posiadać regulację...być może rozwiązaniem Waszego problemu jest właśnie prawidłowa/sumienna regulacja tych linek wykonana oczywiście w ASO... 
Fiat Bravo SPORT 2,0 MultiJet 205 KM/434 NM 2008
Ktos poprawial jeszcze ta jedynke w serwisie? Jesli tak to czy z lepszym efektem niz u kolegi, u ktorego nic to nie dalo?
-
maryousz
ASO dysponuje ( choć nie zawsze ma tego świadomość
) szczegółową instrukcją serwisową dotyczącą zacinania się szczególnie 1. biegu.
Problem dotyczy aut wyprodukowanych przed 11 listopada 2013 roku, nr VIN poniżej JMZBM(...)128182 .
Chodzi o wykonanie regulacji cięgna wybierania biegów, właściwie przeprowadzona procedura powinna wyeliminować problem. Jest to zabieg gwarancyjny, problem znany w MMPOL.
Problem dotyczy aut wyprodukowanych przed 11 listopada 2013 roku, nr VIN poniżej JMZBM(...)128182 .
Chodzi o wykonanie regulacji cięgna wybierania biegów, właściwie przeprowadzona procedura powinna wyeliminować problem. Jest to zabieg gwarancyjny, problem znany w MMPOL.
Czy ktos poprawial to w jednym z warszawskich serwisow z powodzeniem?
I czy ktorys z warszawskich serwisow mazda jest godny polecenia tj. nie pracuja tam badziewiaze ktorzy wiecej psuja niz naprawia?
I czy ktorys z warszawskich serwisow mazda jest godny polecenia tj. nie pracuja tam badziewiaze ktorzy wiecej psuja niz naprawia?
-
maryousz
ja w zeszłym tygodniu byłam w serwisie w Szczecinie. Panowie pierwszy raz spotkali się z takim problemem, ale stanęli na wysokości zadania i dowiedzieli się wszystkiego w wytycznych u producenta. Cała regulacja zajęła im ok. 20 minut. Jeżdżę tydzień i jak narazie wszystko super się poprawiło. Polecam nie zwlekać z problemem.
-
MartaMazda3
Ja byłem we Wrocku z innymi rzeczami, to przy okazji im powiedziałem, żeby to też wyregulowali (akurat ci wiedzieli o tym problemie). Po poprawkach jest dobrze, ale tak naprawdę problem ujawniał się u mnie bardzo rzadko.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości