Można z tym coś samemu zrobić ?
Zamek centralny, nie działa jak powinien
Strona 1 z 1
Witam. Mam problem z zamkiem centralnym. Nie zależnie czy otwieram mazde pilotem czy kluczykiem za każdym razem drzwi pasażera (tego za kierowcą) nie otwierają się, reszta działa jak powinna
Można z tym coś samemu zrobić ?
Można z tym coś samemu zrobić ?
A problem nie pojawił się czasem razem z mrozami? Bo te zamki lubią czasem przymarznąć. Mnie np przymarza czasem ten od kierowcy. Kiedyś przymarazły mi te zamki po prawej stronie ale tam założylem uniwersalne siłowniki i teraz nie ma problemu. Ale z tego co pamietam ktoś na forum znalazł potem sposób jak zmodyfikować orginalny zamek, że działał w każdej temperaturze 
Bez Mazdy nie ma jazdy
- Od: 3 sty 2011, 12:11
- Posty: 152
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F'99 BJ 1.5 GLX Twilight Blue Mica LPG KME Nevo
Mozliwe ze to przez mroz. Nie wiem co tym zamkiem w innej temperaturze bo mazde mam od nie dawna. Dzieki za pomoc, poczekam na wieksze temperatury i zobacze czy problem sie rozwiaze 
Rownie dobrze mogly strzelic przewody od drzwi. Lubia sie lamac w kazdym samochodzie.
Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalka
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Jakie konkretnie przewody masz na myśli ? Dzisiaj rozebrałem drzwi, zamek i obserwowałem jak działa podczas otwierania i zamykania po przekręceniu kluczyka. Wydaję się że wina leży w silniczku od zamka centralnego, jest opcja że jest, słaby, zużyty i nie daje rady otworzyć zamka ? 
Wiazka miedzy slupkiem a drzwiami. Najlepiej rozebrac drzwi i sprawdzic czy dochodzi napiecie do zamka.
Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalka
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Dzisiaj to właśnie zrobiłem, napięcie dochodzi bo słychać że zamek próbuje pracować ale mam wrażenie że nie ma siły ruszyć tego zamka 
No to nic tylko rozebrac wyjac zamek, podlaczyc na krotko i zobaczyc co nie halo. Czasem nie warto naprawiac tylko wymienic na uzywke. Mialem przyklad w focusie mk1 gdzie mechanizm zamka jest nitowany i nierozbieralny, trzeba po prostu wymienic.
Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalka
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Wątpie żeby dało uratować się ten zamek. Najlepiej chyba kupię dobrą używkę. Dzięki za pomoc 
mi kiedys padl centralny w tylnych lewych drzwiach, okazało sie ze pękła zębatka w siłowniku, kupiłem prawy siłownik bo innego na allegrogo nie było i przełożyłem samą zębatke, działa do dziś.
ostatnio padł mi siłownik od prawych drzwi tylych i na pewno to znowu zębatka, bedzie znowu trzeba zakupić którą kolwiek strone i naprawić.
poszukam to może znajde tą zebatkte i zrobie zdjecie
ostatnio padł mi siłownik od prawych drzwi tylych i na pewno to znowu zębatka, bedzie znowu trzeba zakupić którą kolwiek strone i naprawić.
poszukam to może znajde tą zebatkte i zrobie zdjecie
- Od: 25 lip 2010, 10:53
- Posty: 140
- Skąd: Kutno
- Auto: Mazda 323f BJ '98 2.0ditd 90KM +
Chyba wiem o czym mowisz ale jakbys dal rade zrobic zdjecie to bylbym wdzieczny. Sam żałuje że nie zrobilem kilku zdjec jak mialem rozebrany zamek 
u mnie też chodził ale nie miał siły i tak sobie poradziłem

Po rozkręceniu mamy taki oto widok:


A tak wygląda to po rozkładzie na części pierwsze:

W moim przypadku nadpalił się silniczek i nie miał siły napędzać całego mechanizmu więc wymienił ego ok. okazyjnie nabywając cały zamek z rozbitka po sprawdzeniu go działał 2 razy silniej niż ten nadpalony bez problemu poruszał całym mechanizmem niestety po montażu w drzwiach nie było już tak dobrze zacinał się i blokował. A więc znowu rozbroiłem to ustrojstwo na części pierwsze i pomyślałem o małym tuningu mechanizmu pozbyłem się sprężynek które stawiały wyraźny opór silnikowi.
Oto modyfikacja:

bez sprężynek:

W całości:

Po montażu w drzwiach i wielu próbach wszystko śmiga aż miło

Po rozkręceniu mamy taki oto widok:


A tak wygląda to po rozkładzie na części pierwsze:

W moim przypadku nadpalił się silniczek i nie miał siły napędzać całego mechanizmu więc wymienił ego ok. okazyjnie nabywając cały zamek z rozbitka po sprawdzeniu go działał 2 razy silniej niż ten nadpalony bez problemu poruszał całym mechanizmem niestety po montażu w drzwiach nie było już tak dobrze zacinał się i blokował. A więc znowu rozbroiłem to ustrojstwo na części pierwsze i pomyślałem o małym tuningu mechanizmu pozbyłem się sprężynek które stawiały wyraźny opór silnikowi.
Oto modyfikacja:

bez sprężynek:

W całości:

Po montażu w drzwiach i wielu próbach wszystko śmiga aż miło

- Od: 14 kwi 2011, 09:47
- Posty: 1415 (2/3)
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL
Wielkie dzięki black_pablo. Spróbuje u siebie modyfikacji ze sprężyna.
Chociaż dziwne że po wyciągnięciu tych sprężynek wszystko działa bez problemu.
Dzisiaj jeszcze raz wszystko rozebrałem, sprobowałem sposobu bez sprężynek i też nie rusza. Lekkie szarpnięcie zamkiem jest ale zbyt słabe. Szukam nowego silniczka
Chociaż dziwne że po wyciągnięciu tych sprężynek wszystko działa bez problemu.
Dzisiaj jeszcze raz wszystko rozebrałem, sprobowałem sposobu bez sprężynek i też nie rusza. Lekkie szarpnięcie zamkiem jest ale zbyt słabe. Szukam nowego silniczka
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości