2.5 V6 brak iskry, nie działa pompa paliwa
rzeszot napisał(a):tu jest plus i minus a po srodku zielony bezpiecznik 100a ktorego nie moge wyjac notabene jakby ktos go przyspawal
Ja tu widzę niebieski bezpiecznik, i to że go nie możesz wyjąć to przez to, że jest to bezpiecznik główny i jest on przykręcony.
Wg rysunku to wygląda jakby był przepalony... po obu stronach powinien być ten sam potencjał.
Skąd Ty jesteś bo aż mnie kusi aby do Ciebie podjechać i to ogarnąć
rzeszot napisał(a):samochod stoi w normandi (FR) niestety
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Chłopie jakby tam był plus i minus to wiesz co by było?Buuum!Jak mozesz miec z jednej strony bezpiecznika plus a z drugiej strony minus??kostka tez jakas wisi w prawym rogu na zdjeciu.Ogarnij ten samochód troche i nie rób wszystkiego naraz bo do ładu póżniej nie dojdziesz z tym.Tak jak kolega mówi wyzej tam by pasowało przyjechac do ciebie i ogarnąć ten samochód.Skąd wiesz ze masz aku dobre?Może juz nie trzyma prądu i temu spada napięcie.Jeszcze te mrozy.Chyba ze we francji cieplej.
Noxes to Ty mi powiedz jak znalesc ta iskre a Cie ozloce
tak Siwy masz racje niebieski ,auto stoi bliziutko we francji przyjedz i ogarnij wynajme Ci mieszkanie za darmo a TY sobie pozwiedzasz paryz
Batigol ta kostka to od tempomatu ,wywalilem go i zamontowalem regulator cisnienia paliwa ,
sam masz mx6 otworz maske i powiedz mi co to za przewod bo u mnie idzie do minusa na akumulatorze
Dopisano 31 sty 2014, 17:08:
sprawdzilem teraz i pokazuje 0.00V nic nie rozumiem

Dopisano 31 sty 2014, 17:18:
wlozylem bezpiecznik ten jedyny co ciagle go przepala i jakies przekazniki zaczely ladnie pstrykac pod maska niestety 2 sec pozniej sie przepalil 25am mial
Dopisano 31 sty 2014, 17:32:
ten co go niema to jest od oswietlenia w kabinie? potwierdzcie prosze
tak Siwy masz racje niebieski ,auto stoi bliziutko we francji przyjedz i ogarnij wynajme Ci mieszkanie za darmo a TY sobie pozwiedzasz paryz
Batigol ta kostka to od tempomatu ,wywalilem go i zamontowalem regulator cisnienia paliwa ,
sam masz mx6 otworz maske i powiedz mi co to za przewod bo u mnie idzie do minusa na akumulatorze
Dopisano 31 sty 2014, 17:08:
sprawdzilem teraz i pokazuje 0.00V nic nie rozumiem


Dopisano 31 sty 2014, 17:18:
wlozylem bezpiecznik ten jedyny co ciagle go przepala i jakies przekazniki zaczely ladnie pstrykac pod maska niestety 2 sec pozniej sie przepalil 25am mial
Dopisano 31 sty 2014, 17:32:
ten co go niema to jest od oswietlenia w kabinie? potwierdzcie prosze
Tak od oświetlenia i radia.
Zobacz czy przekaźnik egi main relay jest sprawny. Jak dobrze pamiętam można zdjąć z nieho kapturek i połączyć go "na siłę" Sprawdź to, jedna go złącza a druga kręci silnikiem.
Zobacz czy przekaźnik egi main relay jest sprawny. Jak dobrze pamiętam można zdjąć z nieho kapturek i połączyć go "na siłę" Sprawdź to, jedna go złącza a druga kręci silnikiem.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mam prośbę, niech autor tematu opisze po kolei co zostało już sprawdzone i jest 100% ok, co jest nie sprawdzone i co budzi podejrzenia.
Nie widziałeś nigdy czegoś takiego? Jak nie zapomnę to Ci zrobię pomiar na klemach i zobaczysz
batigol66 napisał(a):Chłopie jakby tam był plus i minus to wiesz co by było?Buuum!Jak mozesz miec z jednej strony bezpiecznika plus a z drugiej strony minus
Nie widziałeś nigdy czegoś takiego? Jak nie zapomnę to Ci zrobię pomiar na klemach i zobaczysz
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Może byc minus bo jest powrót.Ale mowie ze jakby tam był minus to by było bum.Tak samo masz w instalacji w domu przechodzi faza przez zarowke i jest a podepniesz zero do fazy?Tu jest na tej samej zasadzie wraca sie minus bo przechodzi przez odbiorniki.Bedzie tam minus tylko na przepalonym bezpieczniku.Znajdz mi tam minusa na podłączonym bezpieczniku sprawnym.
Zgadza się to co piszesz trochę, źle się zrozumieliśmy ewentualnie to wynik braku doprecyzowania. Kluczem w tej sytuacji jest wartość natężenia.
Głupi test wystarczy żarówka 5 wat wpinamy ją w obwód, w jednym samochodzie nie zaświeci a w innym zaświeci całkiem jasno.
Głupi test wystarczy żarówka 5 wat wpinamy ją w obwód, w jednym samochodzie nie zaświeci a w innym zaświeci całkiem jasno.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Batigol przepala bezpiecznik w kabinie ten ktorego nie ma na zdjeciu
Dopisano 1 lut 2014, 13:56:
Zobacz czy przekaźnik egi main relay jest sprawny.
byl sprawny ,ale juz nie jest pewnie po tym ja wkladalem coraz to wieksze bezpieczniki do podswietleni kabiny
no wiec... potrzebuje bezpiecznik je16 o numerze 056700-8780 , 12v
jak nie macie to zobacze na allegro
Dopisano 1 lut 2014, 13:56:
Zobacz czy przekaźnik egi main relay jest sprawny.
byl sprawny ,ale juz nie jest pewnie po tym ja wkladalem coraz to wieksze bezpieczniki do podswietleni kabiny
no wiec... potrzebuje bezpiecznik je16 o numerze 056700-8780 , 12v
jak nie macie to zobacze na allegro
Prawdopodobnie mam, ale jak to wysłać do francji i ile to $$$
Przekaxnik nie spali się tak szybko, skoro pali bezpiecznik to jest zwarcie, w zasadzie ten którego nie ma, nie ma wpływu na odpalanie, ale jesli ktoś wpiął się w niego z tym pseudo alarmem to różnie jest.
Proszę rozróżniaj pojęcia bo sobie tylko niepotrzebnych kosztów narobisz.
Przekaxnik nie spali się tak szybko, skoro pali bezpiecznik to jest zwarcie, w zasadzie ten którego nie ma, nie ma wpływu na odpalanie, ale jesli ktoś wpiął się w niego z tym pseudo alarmem to różnie jest.
Proszę rozróżniaj pojęcia bo sobie tylko niepotrzebnych kosztów narobisz.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
w poniedzialek podjade na szrot albo do salonu mazdy bedzie szybciej. chyba ze mi powiedza 500euro
to kupie od ciebie Noxes
teraz ide spac bo za trzy godziny znow na noc do pracy ,ale jutro wieczorem opisze co bylo robione i wogole o co kaman
Dopisano 1 lut 2014, 18:25:
Batigol moze masz racje do londynu mam tylko 400 km a tam auta za grosze
ja sie rzadko obrazam

Dopisano 1 lut 2014, 18:28:
cholera znalazlem za 112 funtow ,moze bym skoczyl w tygodniu


teraz ide spac bo za trzy godziny znow na noc do pracy ,ale jutro wieczorem opisze co bylo robione i wogole o co kaman
Dopisano 1 lut 2014, 18:25:
Batigol moze masz racje do londynu mam tylko 400 km a tam auta za grosze
ja sie rzadko obrazam
Dopisano 1 lut 2014, 18:28:
cholera znalazlem za 112 funtow ,moze bym skoczyl w tygodniu
A w tej Francji to co elektryków samochodowych brak ? ,naprawiać auto od września do tej pory
,nie no wytrwały jesteś -już dawno zarobiłbyś na naprawę nawet w serwisie mazdy 
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
witam ponownie
od dwoch dni wczytuje sie pilnie w manual mx6 i wypisze teraz kilka rzeczy zeby bylo wiadomo co juz sprawdzilem a co nie
czujnik polozenia walu byl popsuty zostal wymieniony-dziala na 100% i napiecie na wtyczce tez jest,
aparat zaplonowy i cewka zostaly sprawdzone wedlug instrukcji w maualu i dzialaja na 100% napiecie na kostkach tez jest.
pompa paliwa podlaczona na krotko dziala na 100%
napiecie na kostkach wtryskiwaczy tez jest jutro sprawdze czy om-y dzialaja jak nalezy
i teraz nowe znalezisko przekaznik je16 ten "egi main relay" nie dziala
i czujnik polozenia przepustnicy tez martwy mial pokazac 4-6 om a nie pokazuje nic i napiecia na wtyczce tez nie ma,sprawdzalem z zaplonem i bez tylko juz bez bezpiecznika "egi main relay" lecz z tego co wiem to nie ma to nic do rzeczy
co mam jeszcze sprawdzic przeplywke? wtryski jakies przekazniki czy bezpieczniki ?
czy czujnik polozenia przepustnicy moze blokowac pompe i iskre jednoczesnie?
od dwoch dni wczytuje sie pilnie w manual mx6 i wypisze teraz kilka rzeczy zeby bylo wiadomo co juz sprawdzilem a co nie
czujnik polozenia walu byl popsuty zostal wymieniony-dziala na 100% i napiecie na wtyczce tez jest,
aparat zaplonowy i cewka zostaly sprawdzone wedlug instrukcji w maualu i dzialaja na 100% napiecie na kostkach tez jest.
pompa paliwa podlaczona na krotko dziala na 100%
napiecie na kostkach wtryskiwaczy tez jest jutro sprawdze czy om-y dzialaja jak nalezy
i teraz nowe znalezisko przekaznik je16 ten "egi main relay" nie dziala
i czujnik polozenia przepustnicy tez martwy mial pokazac 4-6 om a nie pokazuje nic i napiecia na wtyczce tez nie ma,sprawdzalem z zaplonem i bez tylko juz bez bezpiecznika "egi main relay" lecz z tego co wiem to nie ma to nic do rzeczy
co mam jeszcze sprawdzic przeplywke? wtryski jakies przekazniki czy bezpieczniki ?
czy czujnik polozenia przepustnicy moze blokowac pompe i iskre jednoczesnie?
czujnik położenia przepustnicy ,przepływomierz nie ma nic do rzeczy a nawet czujnik położenia wału nie ma nic do rzeczy ,najważniejszy jest ten w aparacie :
-jeżeli masz wszystkie napięcia (na aparacie) to wyciągnij aparat na wierzch ,przekręć zapłon rusz jego płetwą ,powinno być słychać pompę ,jeżeli nie słychać to sprawdź czy kluczują wtryski ,czyli dioda led z rezystorem lub dioda na 12v włożona w wypięta wtyczkę z wtrysku (oczywiście prawidłowo biegunami)i tak samo rusz płetwą lub załóż aparat i zakręć rozrusznikiem .Dioda powinna mrugać
Pytałeś jak się sprawdza masę na PW ,podłączasz próbnik żarówkowy do plusa a drugą końcówką szukasz masy we wtyku ,dla pewności czy masa jest solidna i nie idzie przez jakiś odbiornik można dać większą żarówkę taką 50-60W
Jak sprawdzisz to co napisałem to będziemy myśleć dalej ...
-jeżeli masz wszystkie napięcia (na aparacie) to wyciągnij aparat na wierzch ,przekręć zapłon rusz jego płetwą ,powinno być słychać pompę ,jeżeli nie słychać to sprawdź czy kluczują wtryski ,czyli dioda led z rezystorem lub dioda na 12v włożona w wypięta wtyczkę z wtrysku (oczywiście prawidłowo biegunami)i tak samo rusz płetwą lub załóż aparat i zakręć rozrusznikiem .Dioda powinna mrugać
Pytałeś jak się sprawdza masę na PW ,podłączasz próbnik żarówkowy do plusa a drugą końcówką szukasz masy we wtyku ,dla pewności czy masa jest solidna i nie idzie przez jakiś odbiornik można dać większą żarówkę taką 50-60W
Jak sprawdzisz to co napisałem to będziemy myśleć dalej ...
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6