Jestem na etapie poszukiwac samochodu, mieszkam w UK, jezdze glownie po nieduzym miescie (bez korkow itp), czasem wypad gdzies za miasto. Dlatego tez zrezygnowalem z zakupu silnika diesel'a (filtr czastek stalych) i rozgladam sie za benzyna. Czy obydwa silniki sa malo awaryjne? Na co zwrocic uwage przy zakupie? Wiem ze 2.5 wiecej pali, ale pytanie jaka jest roznica. Do tej pory jezdzilem Mercedesem E270 (2.7 diesel) i spalanie w miescie bylo w granicach 11-14l a w trasie schodzilo do 7,5-9l/100km. Dodam ze w UK benzyna jest troche tansza
Mazda6 GH – Pomoc w decyzji: zakupić 2.0 czy 2.5 benzyna?
Strona 1 z 1
Na poczatek chcialbym sie przywitac i mam nadzieje ze niedlugo dolacze do kierowcow Mazdy
Jestem na etapie poszukiwac samochodu, mieszkam w UK, jezdze glownie po nieduzym miescie (bez korkow itp), czasem wypad gdzies za miasto. Dlatego tez zrezygnowalem z zakupu silnika diesel'a (filtr czastek stalych) i rozgladam sie za benzyna. Czy obydwa silniki sa malo awaryjne? Na co zwrocic uwage przy zakupie? Wiem ze 2.5 wiecej pali, ale pytanie jaka jest roznica. Do tej pory jezdzilem Mercedesem E270 (2.7 diesel) i spalanie w miescie bylo w granicach 11-14l a w trasie schodzilo do 7,5-9l/100km. Dodam ze w UK benzyna jest troche tansza
problem polega na tym ze wersje z 2.5l silnikiem sa duzo lepiej wyposazone (skory, xenony, czujniki parkowania itp.) a 2.0 to "golasy"
prosze Was o rade co wybrac, za wszystkie odpowiedzi z gory dziekuje 
Jestem na etapie poszukiwac samochodu, mieszkam w UK, jezdze glownie po nieduzym miescie (bez korkow itp), czasem wypad gdzies za miasto. Dlatego tez zrezygnowalem z zakupu silnika diesel'a (filtr czastek stalych) i rozgladam sie za benzyna. Czy obydwa silniki sa malo awaryjne? Na co zwrocic uwage przy zakupie? Wiem ze 2.5 wiecej pali, ale pytanie jaka jest roznica. Do tej pory jezdzilem Mercedesem E270 (2.7 diesel) i spalanie w miescie bylo w granicach 11-14l a w trasie schodzilo do 7,5-9l/100km. Dodam ze w UK benzyna jest troche tansza
Ostatnio edytowano 1 cze 2014, 14:52 przez Wojtek, łącznie edytowano 2 razy
Powód: edycja tematu
Powód: edycja tematu
- Od: 29 sie 2013, 11:52
- Posty: 9
- Skąd: UK
- Auto: Mazda 6 GH L5-VD '09
Tutaj viewtopic.php?f=124&t=111580 jest wątek an temat spalania.
Jesli dobrze się poszuka to i 2.0 znajdzie się dobrze doposażone. Ja znalazłam 2.0 w skórach i keyless entry przypadkiem, co mnie zdziwiło nieźle. Ale fakt, to wyjątki, zwłaszcza keyless entry.
PS. Znalazłam w ogłoszeniach na otomoto, sprzedała się zanim zdążyłam dobrze zdjecia pooglądać.
Jesli dobrze się poszuka to i 2.0 znajdzie się dobrze doposażone. Ja znalazłam 2.0 w skórach i keyless entry przypadkiem, co mnie zdziwiło nieźle. Ale fakt, to wyjątki, zwłaszcza keyless entry.
PS. Znalazłam w ogłoszeniach na otomoto, sprzedała się zanim zdążyłam dobrze zdjecia pooglądać.
- Od: 18 cze 2013, 19:28
- Posty: 28
- Skąd: Wrocław
- Auto: Toyota Carina 2.0
Tyle ze w UK ciezej znalesc 2.0 benzyne w dobrym wyposazeniu. Diesel'a nie ma problemu, ale benzyna to tylko 2.5...
Dopisano 30 sie 2013, 22:34:
No i autko dzisiaj kupione
2009 rok sedan czarny, czarne skory, 2.5 benzyna, xenony, czujniki parkowania przod i tyl, naglosnienie Bose, nawet ma tez wspomniane keyless entry
miejmy nadzieje ze sie bedzie dobrze sprawowac
silnik pracuje cichutko co mnie bardzo zdziwilo 
Dopisano 30 sie 2013, 22:34:
No i autko dzisiaj kupione

- Od: 29 sie 2013, 11:52
- Posty: 9
- Skąd: UK
- Auto: Mazda 6 GH L5-VD '09
Jak kupowałem auto miało być max 2.0 ale wyszło na to, że mam 2,5 i nie żałuję więc też polecam dużo przyjemniejsza jazda no i frajda z jazdy też większa 
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Duzo łatwiejsza mozliwosc montazu LPG przy tradycyjnym wtrysku, jak równiez powszechniejsza budowa silnika.. Nie wiem jak trwałość obu rodzajów jednostek napędowych a dokładnie tej z bezposrednim wtryskiem, ale u konkurencji silniki z bezposrednim wtryskiem sa bardziej problematyczne. (nagary na gniazdach zaworowych itp) Tak czy owak stawiał bym na 2.5. 2.0 jest za słaba, jednak tansza w zakupie..
To lepiej wydać trochę więcej i mieć coś lepszego a potem nie żałować
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Bounty napisał(a):To lepiej wydać trochę więcej i mieć coś lepszego a potem nie żałować
Dokładnie tak miałem z MX-5. Najpierw była 1.6. Na początku wystarczała ale przy okazji przejechałem się mocniejszą wersją kumpla i rozpocząłem poszukiwania aż do owocnego zakupu
- Od: 11 sty 2014, 16:01
- Posty: 6
- Auto: MX-5 NBFL 1.9 2005
Przeważnie jest tak, że im więcej tym lepiej
ale nie ma reguły od tego 
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości