Auto gaśnie.

Postprzez lg0r » 22 gru 2013, 13:19

Witam, na podwórku pojawił się nowy nabytek, a mianowicie Xedos V6. Jest przy nim sporo do zrobienia, a pierwszą rzeczą za jaką się wziąłem jest gubienie obrotów zarówno na LPG jak i PB. Po naciśnięciu sprzęgła na ciepłym silniku gaśnie od razu praktycznie, tzn. obroty spadają do zera. Na zimnym jeszcze trochę "popierduje" ale w końcu i tak gaśnie. Wymontowałem krokowca, zalałem płynem do mycia silników część wykonawczą i zostawiłem na noc, bo po podłączeniu był tylko dźwięk, ale żadnej pracy. Czy silniczek wykonuje jakiś ruch po podłączeniu, przed odpaleniem, czy dopiero po odpaleniu?
Początkujący
 
Od: 4 mar 2012, 23:17
Posty: 16
Auto: M323F Sportive 2.0 2001r.

Postprzez Scania » 22 gru 2013, 13:53

sprawdź jeszcze kostki podłączone do dolotu, czy przepustnica nie jest zasyfiona oraz wężyki podciśnień w kolektorze dolotowym ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2013, 17:44
Posty: 163 (2/0)
Auto: był Xedos 6 2.0 V6 98'
Jest subaru, jest impreza!
GC 2.0 N/A

Postprzez lg0r » 22 gru 2013, 14:41

Jeden wężyk jest niepodłączony, kończy się po lewej stronie przepływki. Generalnie jaja są z czujnikiem położenia przepustnicy. OBD wybłyskuje błąd 12 i wtedy przy teście nie załącza się wentylator chłodnicy, jeśli się dobrze poruszy kostką to wentylator się włącza i wtedy nie wyrzuca błędu. Nie wiem tylko, czy winić za to kostkę, czy sam czujnik <co?>

edit

uciąłem kostkę, rozebrałem czujnik, przejścia są, polutuje i dam znać co i jak – ale pewnie skończy się na wymianie czujnika :/.

edit 2

wyregulowałem przepustnice, bo zauważyłem ze była wymieniana, ustawiłem odrobinę inny kąt czujnika przepustnicy i jest w miarę ok, czasem tylko wyrzuca błąd lambdy. pozostało wymienić kable na których jest istna orgia iskierek.

Wie ktoś może gdzie powinien być podłączony wężyk od ciśnienia, który jest podłączony do rurek koło (pod) przepustnicą? jeden z nich idzie do czujnika z zatyczka, podłączonego do metalowego grzybka przy listwie wtryskowej.
Początkujący
 
Od: 4 mar 2012, 23:17
Posty: 16
Auto: M323F Sportive 2.0 2001r.

Postprzez iten83 » 13 sty 2014, 00:43

To powinno Ci pomóc :)
podciśnienia Mazda.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 12:57
Posty: 141 (0/1)
Skąd: Solec-zdrój Żuków
Auto: Xedos 6 2.0 V6 24V 1997r B.G

Postprzez LopezAdam3 » 15 sty 2014, 17:12

Witam

Jestem tutaj nowy mam problem mam mazde xedos 6 i wczoraj chcialem ja odpalic a tu nagle wlaczam ja a ona odpala obroty do 2000 tys kilka sek dziala i gasnie dodaje gazu i sie dlawi....dzis odpalila pochodzila ok 5 min silnik sie rozgrzal i zgasla jaka moze byc przyczyna???Jest w gazie ale odpalam i trzymam ja na benzynie wiec to co pisze dzieje sie na benzynia co to moze byc prosze o pomoc????

pozdrawiam
LopezAdam3
 

Postprzez sylwo » 15 sty 2014, 19:08

Może masz klemy niedokręcone?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez ptaszek775 » 15 sty 2014, 20:33

sprawdz wszystkie weze od podcisniej czy podlaczone czi nie pekniete
waz dolotu czy nie pekniety
klemy przeczysc

a paliwa dosyc jest
X E D O S 6Obrazek
Sprzedam pompe wody xedos 6 2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2012, 07:54
Posty: 753 (2/2)
Skąd: Kościan okolice
Auto: viewtopic.php?f=314&t=156205

Postprzez Scania » 16 sty 2014, 21:02

kostki na dolocie czy podłączone. czy niezaśniedziałe itp.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2013, 17:44
Posty: 163 (2/0)
Auto: był Xedos 6 2.0 V6 98'
Jest subaru, jest impreza!
GC 2.0 N/A

Postprzez Crenshaw » 18 sty 2014, 14:45

ja miałem podobną, choć nie taką samą sytuację jak wypiął się wąż odmy, który oryginalnie był wpięty w kolanko dolotu, też auto co chwila gasło, po podłączeniu węża minęło.
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Crenshaw » 18 sty 2014, 14:47

lg0r napisał(a): Wie ktoś może gdzie powinien być podłączony wężyk od ciśnienia, który jest podłączony do rurek koło (pod) przepustnicą? jeden z nich idzie do czujnika z zatyczka, podłączonego do metalowego grzybka przy listwie wtryskowej.


chyba chodzi Ci o ten który powinien być podpięty w spodnią część obudowy filtra powietrza.
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez LopezAdam3 » 28 sty 2014, 19:21

Witam

Jestem tutaj nowy mam problem mam mazde xedos 6 i wczoraj chcialem ja odpalic a tu nagle wlaczam ja a ona odpala obroty do 2000 tys kilka sek dziala i gasnie dodaje gazu i sie dlawi....dzis odpalila pochodzila ok 5 min silnik sie rozgrzal i zgasla jaka moze byc przyczyna???Jest w gazie ale odpalam i trzymam ja na benzynie wiec to co pisze dzieje sie na benzynia co to moze byc prosze o pomoc????sprawdzilem weze podcicnien ale nic nie widac na pierwszy rzut oka,co jeszcze moze byc filtry?Klemy juz sprawdzielem tez sa jakies inne weze podcicnien pod dolotem lub tam gdzie trudno je dostrzec a sa rowniez wane?

Prose o Pomoc

pozdrawiam
LopezAdam3
 

Postprzez czarny1993 » 28 sty 2014, 19:38

A możesz przełączyć na gaz??
Części do Mazdy:
-323 323F BG 1.6 16v, 1.8 16v, 1.7D
-323F BJ 2.0 DITD
-626 GC 2.0 sedan, liftback
-626 GD 2.0 D comprex, 2.0i 90km, 2.2 12v 115km coupe, liftback, sedan, kombi
-626 GE liftback 1.8 16v
-Xedos 6 2.0 v6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2014, 20:53
Posty: 62
Skąd: Toruń, Golub-Dobrzyń Radomin
Auto: Mazda 626 GD coupe 1988
Mazda 323F BG 1989

Postprzez LopezAdam3 » 28 sty 2014, 22:02

musi chodzic na benzynie potem jak temp ok tj dokladnie nie wiem przelacza sie na gaz odrazu na gazie nie da rady
LopezAdam3
 

Postprzez Crenshaw » 28 sty 2014, 22:09

połączę wątek z już istniejącym <spoko>
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez czarny1993 » 29 sty 2014, 20:25

Bym sprawdził przepływomierz na początek
Części do Mazdy:
-323 323F BG 1.6 16v, 1.8 16v, 1.7D
-323F BJ 2.0 DITD
-626 GC 2.0 sedan, liftback
-626 GD 2.0 D comprex, 2.0i 90km, 2.2 12v 115km coupe, liftback, sedan, kombi
-626 GE liftback 1.8 16v
-Xedos 6 2.0 v6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2014, 20:53
Posty: 62
Skąd: Toruń, Golub-Dobrzyń Radomin
Auto: Mazda 626 GD coupe 1988
Mazda 323F BG 1989

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6

cron