Witam.
Mam problem z ładowaniem akumulatora. Po wymianie trzech alternatorów i kilku akumulatorów, miernik cały czas pokazuje ładowanie w okolicy 18V co jest niedopuszczalne. Miał ktoś z was taką sytuację ? Dzisiaj sprawdzimy wtyczkę przy alternatorze i nic więcej na ten moment mi nie przychodzi do głowy.
Za duże ładowanie akumulatora rzędu 18V
Strona 1 z 1
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
może miernik masz popsuty
a tak na poważnie to regulator napięcia odpowiada za utrzymanie stałego napięcia w instalacji rzędu 14 V i jeżeli on jest sprawny(tak zakładam) to ja nie mam pojęcia z kąd 18V w twoim aucie 

- Od: 30 wrz 2007, 10:31
- Posty: 121
- Skąd: Kętrzyn
- Auto: 323 BF 1.6i '88 Hatchback
Miernik sprawny bo sprawdzaliśmy w innych samochodach i pokazuje prawidłowo.
Alternatory były wyciągane ze sprawnych samochodów do podmiany i wcześniej działały dobrze
Alternatory były wyciągane ze sprawnych samochodów do podmiany i wcześniej działały dobrze
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
A kabel masowy od alternatora nie ma jakichś przebić? Zakładając że alternatory i aku były dobre, nic innego poza regulatorem napięcia nie przychodzi mi do głowy, ale niech się mądrzejsi wypowiedzą.
- Od: 13 maja 2011, 15:57
- Posty: 146
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323 BG GTX '90
Focus MK1 1.8 TDDi '00
Dziwna sprawa. Dzisiaj sprawdziliśmy ładowanie i pokazywało w okolicy 14V na aku oraz bezpośrednio z alternatora. Czyżby samo się naprawiło?
zmierzymy jeszcze jutro i zobaczymy co pokaże 

- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
Jednak znów ładowanie dziś pokazywało 15-16V. Jak uda nam się to naprawić to napiszę 
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości