Wyjęcie zegarów z deski rozdzielczej 626 GF GW + fotorelacja

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Sadek883 » 8 sty 2014, 00:02

witaj nawiązując do twojego pytanie te puste miejsce to lampka sygnalizująca wodę w filtrze paliwa zapala się jak zbiera się woda w filtrze lub też jeśli zapali razem się z akumulatorem to oznacza awarie alternatora jest dosyć przydatna zwłaszcza zimą w tym kraju jak masz chrzszczone paliwo mowa oczywiście tylko o dieslu w PB to niewystepuje

Dopisano 07 sty 2014 23:06:

a lampka od poziomu płynu do spryskiwaczy powinna znajdować się na dole obok kontrolki od świateł przeciwmgielnych w premacy jest i jest możliwość przeróbki tak aby ta lampka działała wystarczy dołożyć czujnik samemu
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 25 sie 2008, 11:55
Posty: 19
Skąd: Leszno
Auto: Mazda 6, 121 KM, 2004r

Postprzez Mieczyslaw » 8 sty 2014, 17:11

polecam ta stronke
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... 0#11497520
Jesli masz takie same zegary i to jest ta kontrolka to jednak ona tam powinna byc bo to jest kontrolka sygnalizujaca wode w filtrze paliwa
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez slisman » 11 sty 2014, 22:55

A wodę z niego można raz dwa spuścić – potrzeba tylko klucza i paru minut ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 15:49
Posty: 981 (42/24)
Skąd: Trójmiasto
Auto: Ford Explorer 4.0 SOHC V6 205 km

Postprzez barszczu » 13 sty 2014, 23:49

To wgniecenie jest chyba fabryczne. Też tak mam. Zajrzałem do zegarów bo spaliła mi się jedna żarówka podświetlająca prawą część zegarów a bardziej obrotomierza. Mała z zielonym kapturkiem. Gdzie, w jakich sklepach mogę kupić taką żarówkę?
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2011, 21:12
Posty: 78
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 2000r. TDVI

Postprzez Zento » 14 sty 2014, 17:50

barszczu te male zarowki podswietlania to T5, one sa bez kapturkow, jesli padla Ci czesc podswietlania to mocno sugeruje wymienic wszystkie zarowki podstwietlania tj. 2x T5 + 2x W3W (te z kapturkami) bo istnieje ryzyko, ze wkrotce padna pozostale i znow bedzie trzeba rozbierac.
Ponadto jesli wymienisz jedna to druga oryginalna bedzie swiecic slabiej, wiem co mowie bo wymienilem wiekszosc na desce a braklo mi na kierunkowskaz, myslalem ze nie bedzie roznicy a okazalo sie, ze jeden kierunek swieci jak dyskoteka w porownaniu do tego ze stara zarowka.
Jesli padlo Ci podswietlanie obrotow to na pewno musisz wymienic ta zielona po lewej na gorze:
www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=15bb1879457fef74

Kupilem w sklepie z czesciami samochodowymi, jednak teraz zamowilbym na allegro, szkoda jezdzic, chyba ze masz blisko.
Początkujący
 
Od: 29 sty 2012, 23:28
Posty: 9
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 GF 2.0 115KM 2000 r.

Postprzez barszczu » 14 sty 2014, 19:10

Witam. Dzięki za info. Już wymieniłem. Dostałem taką żarówkę u pierwszego lepszego mechanika. Faktycznie T5. Kapturek przełożyłem i jest ok. Jeśli chodzi o wymianę wszystkich to można oczywiście tak zrobić. Ja jednak jestem zwolennikiem minimalizowania kosztów napraw ile się da więc wymieniłem tylko jedną. A wyjęcie zegarów i wymiana żarówki to 10 minut roboty więc jak kiedyś się spali następna to nie ma problemu.

Dopisano 14 sty 2014, 19:05:

Jeszcze zapytam: Jakiej mocy mają być te żarówki do podświetlenia zegarów T5 czyli te mniejsze? 1,2 w czy inne?
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2011, 21:12
Posty: 78
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 2000r. TDVI

Postprzez grzech_z » 22 sty 2014, 09:28

W poniedziałek zamówiłem żarówki do podświetlania bo połowa zegarów ciemna już była i nie wiedziałem czy jadę 70 czy 120 ;) Coś mnie tknęło i puknąłem sobie w szybkę – mam jasność <jupi>
Puenta taka – zanim zapłacicie puknijcie co macie :D
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez miro62 » 22 sty 2014, 23:11

grzech_z napisał(a): puknijcie co macie :D

<sex:konik> ....................... żarcik :P
miro62
 

Postprzez Mieczyslaw » 23 sty 2014, 14:58

ciekawa wypowiedz :P ide w kolo puknac zaraz :P

i tak pewnie zaraz by sie spalily albo po prostu styku nie bylo wiec i tak y=bys musial rozebrac i tak. Teraz masz wymienione zarowecki i swiety spokoj :)
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez grzech_z » 23 sty 2014, 15:50

Mieczyslaw napisał(a):ciekawa wypowiedz :P ide w kolo puknac zaraz :P

i tak pewnie zaraz by sie spalily albo po prostu styku nie bylo wiec i tak y=bys musial rozebrac i tak. Teraz masz wymienione zarowecki i swiety spokoj :)


Eeee – nie. Puknąłem zanim się za to zabrałem. Wiem, że niestety lada moment znów mi się ten marny styk odstyczy ale przynajmniej żarówki już będą czekać :)
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez Mieczyslaw » 23 sty 2014, 19:30

i teraz za kazdym razem bedzie sprawdzal po wlaczeniu swiatel czy deska tez sie pali czy nie :P
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez Zento » 20 lut 2014, 22:08

Ktos pytal jak wyglada deska po wymianie:

Obrazek
Początkujący
 
Od: 29 sty 2012, 23:28
Posty: 9
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 GF 2.0 115KM 2000 r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6