Witam muszę wymienić sonde lambda tyle tego na allegro i nie wiem zabardzo jaka wybrac aby była dobra .  Nie szukam taniej podrobki za 50 100 zł chcę dobrą ale patrząc na ceny np  tutaj http://sklep.intercars.com.pl/
 Sonda lambda
 NGK
0188  OZA186-F5 0188   653.33 zł 0   
 BOSCH
0 258 986 502  0 258 986 502   254.39 zł  6   
 DENSO
DOX-0116  DOX-0116   205.25 zł  0   
DOX-0119  DOX-0119   221.30 zł  3   
DOX-1031  DOX-1031   323.64 zł  0   
DOX-1356  DOX-1356   286.27 zł  0   
 SIEMENS VDO
A2C59513877Z  A2C59513877Z   454.58 zł  0   
 MAGNETI MARELLI
460000188010  460000188010   715.95 zł  0   
 VERNET
LS130255  LS130255   430.17 zł  0   
LS140471         
 4MAX
0219-03-0003  0219-03-0003P   155.07 zł  >9  
Czy macie jakąs sprawdzoną firmę na rozsądny portfel ?
			
			
		Mazda BJ – wymiana sondy lambda
		
				Strona 1 z 1
			
	
	
	Denso tylko czy uniwersalna  DOX-0119  czy dedykowana DOX-1375 ale większość to toyota w tym sklepie (może i kostkę by dobrał do mazdy ) 
sprawdź ile ma styków ,ja mam 4 i założyłem uniwersalną a kable polutowałem .
http://www.e-denso.pl/dox0113-sonda-lam ... p-199.html
			
			sprawdź ile ma styków ,ja mam 4 i założyłem uniwersalną a kable polutowałem .
http://www.e-denso.pl/dox0113-sonda-lam ... p-199.html
xedos1972
		kabli od sondy nie powinno się lutować tylko zaciskać (w uniwersalnych są takie rurki na każdy kabelek do zaciśnięcia – lutowanie potrafi zmienić trochę opór i sonda potrafi trochę oszukiwać 
a wracając do tematu to albo NGK albo Magneti, teraz u kolegi zakładaliśmy uniwersalną Magneti którą mu ogarnąłem za 150zł
 i działa jak ta lala 
 ja bym nie kupował dedykowanej bo to ta sama sonda z kostką i za to że jest dedykowana to płacisz +300% za to że ma kostkę 
Kup NGK uniwersalną i pozaciskaj kabelki i masz loozik na 100-150 tyś km
			
			
		a wracając do tematu to albo NGK albo Magneti, teraz u kolegi zakładaliśmy uniwersalną Magneti którą mu ogarnąłem za 150zł
Kup NGK uniwersalną i pozaciskaj kabelki i masz loozik na 100-150 tyś km
co do lutowania to się zgadza , ale dwie rurki do zaciskania się zapodziały  podczas wymiany , grzanie sondy polutowałem  a to nie powinno mieć aż takiego  wpływu na pomiar .jedyna przestroga że u mnie gwint był do poprawy bo stara  sonda  prawie się ze spawała .
			
			xedos1972
		b4ndit90 napisał(a):bikus napisał(a):
NGK
0188 OZA186-F5 0188 653.33 zł 0
Troche droga impreza
to jest dedykowana z wtyczką – o tym pisałem
OZA624-E5 – to jest nr uniwersalnej NGK 4 kabelkowej
w IC kosztuje 230zł, na allegro 170zł...
http://autobeztajemnic.pl/strefa-kierow ... y/160.html
a tutaj masz co i jak zrobić

- Od: 9 gru 2013, 20:31
 - Posty: 18
 - Auto: Mazda 323 F 1.8 2000 r 84 KM Benzyna
 
według katalogu powinna być ta  OZA341-F3 czyli dedykowana  ale cena kosmos 
z tej strony http://www.e-ngk.pl/re-ngk.php?id=1319& ... =lambdaneu
moja stara dedykowana to NTK ZL 341-F2,
najlepiej jak się u nich upewnisz tak podają w aukcji .Nie jesteś pewien zadzwoń.
zastanawiam się czy nie powinna być bez przejścia na obudowę czyli OZA624-E4
			
			z tej strony http://www.e-ngk.pl/re-ngk.php?id=1319& ... =lambdaneu
moja stara dedykowana to NTK ZL 341-F2,
najlepiej jak się u nich upewnisz tak podają w aukcji .Nie jesteś pewien zadzwoń.
zastanawiam się czy nie powinna być bez przejścia na obudowę czyli OZA624-E4
xedos1972
		bikus napisał(a):kabli od sondy nie powinno się lutować tylko zaciskać (w uniwersalnych są takie rurki na każdy kabelek do zaciśnięcia – lutowanie potrafi zmienić trochę opór i sonda potrafi trochę oszukiwać
oświeć mnie w jaki sposób poprawny lut zmieni opór
teoretycznie każda sonda będzie ok, najwięcej płaci się za wtyczkę
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


