Temperatura na max ,bialy dym,ciagle podlewanie plynu

Postprzez Gość » 30 mar 2006, 11:38

Witam Od niedawna jestem posiadaczem m323 1,6 bg .Mam problem .Jadac sobie ktoregos dnia po miescie patrze na wskaznik temp a tam prawie max .Zgasilem silnik .Sprawdzilem chlodnice i jest ok.Wczesniej przed tym naglym skokiem temparatury lataly obroty i bardzo nieladnie pracowal silnik,Samochod zaczal dymic na bialo jak lokomotywa,Leedwo dojechalem ok 2 km .Dodam jeszcze ze silnik ma juz swoje km i zjada olej.Co robić czy jest to wina uszczelniaczy pod głowicą czy może pod pokrywa zaworow?A możę jeszce coś innego.Bardzo prosze o pomoc
Gość
 

Postprzez Mr.? » 30 mar 2006, 11:51

Co to znaczy "zjada olej"? Ile tego oleju spala?

Ja bym obstawiał pierścienie, ale wtedy powinien być ciemny dym i ewentualnie osmolony zderzak.

Biały dym to chyba będzie uszczelka pod głowicą.

Poczekaj na komentarz od profesjonalistów na tym forum, a w między czasie przeczytaj inne posty. Ten wątek już był kilkakrotnie poruszany.


Pzdr.
Mr.?
Początkujący
 
Od: 2 sty 2006, 22:34
Posty: 25
Auto: może wreszcie "6", 2.2 AT

Postprzez Xionc » 30 mar 2006, 12:03

Mr.? napisał(a):Biały dym to chyba będzie uszczelka pod głowicą.

objawy ksiązkowe uszczelki, na lawete(nie jezdzij nim) i do mechanika!
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)

Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
statusTest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2004, 23:25
Posty: 2479 (5/23)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-7 2.3T AT AWD '08

Postprzez Gość » 30 mar 2006, 12:11

Pytalem sie brata bo wczesniiej korzystal z mojego samochodu wersje o pierscieniach raczej odrzuca .Faktem jest ze usczelka byla robiona, planowanie a takze kanaly dolotowe.Olej bierze i to duzo dolewalem ok 1 litra na 2 , 3 tys km
Gość
 

Postprzez szwed » 30 mar 2006, 12:41

Heh...mam podobnie tylko u mnie jest to bardziej skomplikowane bo sie nie grzeje a dymi tylko jak sie nagrzeje do naormalnej temp.na zimnym nie dymi,uszczelke pod glowica wymienilem na ori i nadal dymi dzisiaj moze wrzuce zdjecia tej zaslony dymnej
...::Pal gume nie dusze::..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2005, 01:43
Posty: 63
Skąd: Ostrów Wlkp.
Auto: MX-3 1.6 16V SOHC wer.USA

Postprzez Cysiek » 30 mar 2006, 13:05

christooo napisał(a):Olej bierze i to duzo dolewalem ok 1 litra na 2 , 3 tys km

Ja u siebie też odrzucałem wersje pierścieni. To nie są uszczelniacze, bo bierze zadużo oleju. Uszczelniaczami by tyle nie wzieła, no chyba że ich nie ma :| . Na początek zmień uszczelke pod głowicą tylko na oryginał. Zadnych zamienników nie ma co rzeźbić tylko oryginał. Jeśli to nie pomoże czeka Cię remoncik i duży wydatek. Ja u siebie wywaliłem 1200zł i efekt jest =o. Napisz jaki masz przebieg.
Była 323f bg
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2005, 23:18
Posty: 169
Skąd: Przasnysz
Auto: Audi 80 B4 Avant 1,9 Tdi

Postprzez Gość » 30 mar 2006, 13:38

Obecny przebieg 252 tys uszczelka robiona przy okolo 190 tys. Lpg od 170
Gość
 

Postprzez GofNet » 30 mar 2006, 16:13

Mr.? napisał(a):Biały dym to chyba będzie uszczelka pod głowicą.
Xionc napisał(a):objawy ksiązkowe uszczelki
Cysiek napisał(a):Na początek zmień uszczelke pod głowicą tylko na oryginał
christooo napisał(a):uszczelka robiona
Pewnie na zamienniku. Uszczelka pod głowicę wyłącznie oryginalna.

Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez Gość » 30 mar 2006, 19:38

Diagnoza stwierdzona. Uszczelka do wymiany,głowica na szlif.Dzieki wszystkim za zainteresowanie. Pozdro
Gość
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323