Temperatura na max ,bialy dym,ciagle podlewanie plynu
Strona 1 z 1
Witam Od niedawna jestem posiadaczem m323 1,6 bg .Mam problem .Jadac sobie ktoregos dnia po miescie patrze na wskaznik temp a tam prawie max .Zgasilem silnik .Sprawdzilem chlodnice i jest ok.Wczesniej przed tym naglym skokiem temparatury lataly obroty i bardzo nieladnie pracowal silnik,Samochod zaczal dymic na bialo jak lokomotywa,Leedwo dojechalem ok 2 km .Dodam jeszcze ze silnik ma juz swoje km i zjada olej.Co robić czy jest to wina uszczelniaczy pod głowicą czy może pod pokrywa zaworow?A możę jeszce coś innego.Bardzo prosze o pomoc
-
Gość
Co to znaczy "zjada olej"? Ile tego oleju spala?
Ja bym obstawiał pierścienie, ale wtedy powinien być ciemny dym i ewentualnie osmolony zderzak.
Biały dym to chyba będzie uszczelka pod głowicą.
Poczekaj na komentarz od profesjonalistów na tym forum, a w między czasie przeczytaj inne posty. Ten wątek już był kilkakrotnie poruszany.
Pzdr.
Ja bym obstawiał pierścienie, ale wtedy powinien być ciemny dym i ewentualnie osmolony zderzak.
Biały dym to chyba będzie uszczelka pod głowicą.
Poczekaj na komentarz od profesjonalistów na tym forum, a w między czasie przeczytaj inne posty. Ten wątek już był kilkakrotnie poruszany.
Pzdr.
Mr.?
- Od: 2 sty 2006, 22:34
- Posty: 25
- Auto: może wreszcie "6", 2.2 AT
Mr.? napisał(a):Biały dym to chyba będzie uszczelka pod głowicą.
objawy ksiązkowe uszczelki, na lawete(nie jezdzij nim) i do mechanika!
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Pytalem sie brata bo wczesniiej korzystal z mojego samochodu wersje o pierscieniach raczej odrzuca .Faktem jest ze usczelka byla robiona, planowanie a takze kanaly dolotowe.Olej bierze i to duzo dolewalem ok 1 litra na 2 , 3 tys km
-
Gość
Heh...mam podobnie tylko u mnie jest to bardziej skomplikowane bo sie nie grzeje a dymi tylko jak sie nagrzeje do naormalnej temp.na zimnym nie dymi,uszczelke pod glowica wymienilem na ori i nadal dymi dzisiaj moze wrzuce zdjecia tej zaslony dymnej
...::Pal gume nie dusze::..
- Od: 28 lis 2005, 01:43
- Posty: 63
- Skąd: Ostrów Wlkp.
- Auto: MX-3 1.6 16V SOHC wer.USA
christooo napisał(a):Olej bierze i to duzo dolewalem ok 1 litra na 2 , 3 tys km
Ja u siebie też odrzucałem wersje pierścieni. To nie są uszczelniacze, bo bierze zadużo oleju. Uszczelniaczami by tyle nie wzieła, no chyba że ich nie ma
Była 323f bg
- Od: 27 gru 2005, 23:18
- Posty: 169
- Skąd: Przasnysz
- Auto: Audi 80 B4 Avant 1,9 Tdi
Mr.? napisał(a):Biały dym to chyba będzie uszczelka pod głowicą.
Xionc napisał(a):objawy ksiązkowe uszczelki
Cysiek napisał(a):Na początek zmień uszczelke pod głowicą tylko na oryginał
Pewnie na zamienniku. Uszczelka pod głowicę wyłącznie oryginalna.christooo napisał(a):uszczelka robiona
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Diagnoza stwierdzona. Uszczelka do wymiany,głowica na szlif.Dzieki wszystkim za zainteresowanie. Pozdro
-
Gość
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości