Mazda6 GG RF 2003 2.0 MZR-CD ~160KM/370NM

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez Mandey » 13 sty 2014, 01:50

leitowdz napisał(a):Okej :) Proszę tu LINK do takiego czujnika :]

Dziękuję :)

By Tapatalk 2
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]

Obrazek Mazda 6 [2.5 MZR]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2012, 02:09
Posty: 1811 (21/23)
Skąd: Żory, PL
Auto: Mazda 6 [GH], 155 KM, 2.0 DISI, Rok prod.: 2011

Mazda 6 [GH], 170 KM, 2.5 MZR, Rok prod.: 2008

Mitsubishi Lancer [CY3A], 143KM, 1.8 MIVEC, Rok prod.: 2008

Postprzez leitowdz » 13 sty 2014, 16:33

Spoko :)

Dzisiaj odnalazłem "zagubioną" szarą kostkę z 4 pinami i kabelkiem brązowo białym :) Była wepchnięta pod reflektor. Instalacje podłączyłem prawidłowo, mostek w kostce przy nogach kierowcy (nad bezpiecznikami) między szarym i brązowo białym kabelkiem też zrobiony :) Po zmostkowaniu pinów od czujnika pod maską i przekręceniu na zapłon – żółta kontrolka zaświeciła się <czarodziej> teraz tylko czekać aż płynu ubędzie i cieszyć się , że się świeci <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2011, 00:49
Posty: 422 (6/0)
Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)

Postprzez Bartg » 18 sty 2014, 01:06

Co to za rocznik w nazwie tematu 03/04, nie znam takiego roku, poprawić ! hahaha <rotfl>
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez leitowdz » 18 sty 2014, 01:08

Ależ Panie Moderatorze, toż to jest tak, że produkcja 2003 a pierwsza rejestracja 2004 :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2011, 00:49
Posty: 422 (6/0)
Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)

Postprzez Eklerek323f » 18 sty 2014, 01:08

Bartg napisał(a):Co to za rocznik w nazwie tematu 03/04, nie znam takiego roku, poprawić ! hahaha <rotfl>

Tył jest 03 przód 04, nie wiesz jak to jest :D Niemiec płakał jak sprzedawał <faja>

Żarcik ofc :D
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2995 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez leitowdz » 18 sty 2014, 01:10

Tylny zderzak to akurat mam z 2007 roku, a z budą to już sam nie wiem.. <rotfl>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2011, 00:49
Posty: 422 (6/0)
Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)

Postprzez Bartg » 18 sty 2014, 01:11

leitowdz napisał(a):Ależ Panie Moderatorze, toż to jest tak, że produkcja 2003 a pierwsza rejestracja 2004 :D


Ta jeszcze dopisz 03/04/11 że zarejestrowany w PL w 2011 <czarodziej> <glupek2>
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Eklerek323f » 18 sty 2014, 01:14

To ja dat zapisywał u siebie nie będę hahaha Brakłoby miejsca w Temacie"
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2995 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez leitowdz » 18 sty 2014, 01:17

Haha Adrian masz coś do ukrycia? <rotfl> dobrze zaraz poprawię u siebie na 2003, niech Wam będzie :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2011, 00:49
Posty: 422 (6/0)
Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)

Postprzez Eklerek323f » 18 sty 2014, 01:19

leitowdz napisał(a):Haha Adrian masz coś do ukrycia? <rotfl> dobrze zaraz poprawię u siebie na 2003, niech Wam będzie :P

Aż tak to nie :D wymieniane były lewe przednie i tylne drzwi tylko :D Reszta ma się dobrze <glupek2>
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2995 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez leitowdz » 29 sty 2014, 15:25

Witam ponownie :) Z nowym rokiem padło na nowe mody, tym razem podniesienie sprawności silnika :D

Obrazek

Krótkie wyjaśnienie:
Auto było tutaj podczas obu testów przedstawionych powyżej hamowane na piątym biegu, z uwagi na to iż ślizgało się na rolkach ma czwórce i pomiar mógł być nieprawidłowy. Z tego co mi wiadomo na 4 biegu wyszło 162 KM i 369 NM, tutaj mamy mniej koni a więcej momentu co w sumie wydaje się dość logiczne z uwagi na inne przełożenie. Małe zafalowania przy pracy turbiny są spowodowane tym, że autko gubi trochę ciśnienia na IC, podczas jego wymiany użyłem starych uszczelek co jak się okazało było dużym błędem bo znów muszę go rozbierać i "uszczelnić" ;) Na wiosnę wykonam te prace, auto zostanie jeszcze raz pomierzone i oczywiście podzielę się wynikiem.

Moje odczucia:
Madzia idzie jak głupia, niezależnie od wszystkiego, zbiera się dużo lepiej, zwłaszcza powyżej 100 km/h <spoko> Spalanie też ładne, pojeżdżę więcej i podzielę się wynikiem, póki co mamy 6,9 według komputera, któremu średnio ufam :P Osobiście uważam, że jeżeli nie ma przeciwwskazań w postaci złego stanu silnika/braku funduszy to "niezczipowanie" turbo diesla jest grzechem – poważnie :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2011, 00:49
Posty: 422 (6/0)
Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)

Postprzez bieski » 29 sty 2014, 15:29

Pogratulować programu :)

Dopisano Śr, 29 sty 2014, 14:31:

Cena jest tajemnica?
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez Bartg » 29 sty 2014, 15:35

Byłem, widziałem, jechałem – rzeczywiście zbiera się świetnie, co prawda przez pogodę o trakcji na dwójce nie ma mowy, ale powyżej dwójki idzie bardzo dobrze, tutaj największa różnica względem serii :D Oby tylko sprzęgło wytrzymało i jak będzie sucho zrobimy jakieś pomiary gtechowe <czytaj>
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez rafałmazda » 29 sty 2014, 19:27

nie wiem jak to robicie, że tak nisko ze spalaniem schodzicie :P z tym podnoszeniem mocy – nie szkoda turbiny? Pytam, bo też mam ochotę na więcej kucyków :D tylko słyszałem o przypadkach, kiedy podzespoły silnika (np. właśnie turbina) odmawiały.
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez bieski » 29 sty 2014, 20:13

rafalmazda6 napisał(a):nie szkoda turbiny?

Jakiej turbiny ? :P Turbina tu nie ma nic do rzeczy. Jedynie czego może być szkoda to koła dwumasowego :)
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez miro62 » 29 sty 2014, 20:20

leitowdz napisał(a):Madzia idzie jak głupia, niezależnie od wszystkiego, zbiera się dużo lepiej,

Sprawdzimy ;) no a Mati to już na pewno <lol>
Adam gratki z wyniku <spoko> ale może to "gleba" wyssała powietrze/opory z pod Madzi <diabełek>
miro62
 

Postprzez leitowdz » 29 sty 2014, 21:48

dziękuję, dziękuję :D teraz to by się jakiś dobry felunek zdał na lato :P a jak nie na ten sezon to następny :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2011, 00:49
Posty: 422 (6/0)
Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)

Postprzez Socyopatic » 29 sty 2014, 21:55

Ladne sreberko :) no i po programie juz calkiem niezle musi jezdzic ;) teraz tylko bezawaryjnosci pozostaje zyczyc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez Bartg » 29 sty 2014, 22:16

Dupohamownia mówi spokojnie poniżej 8s do setki :>
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez zemoj » 29 sty 2014, 22:17

Ładny wynik :) Niech śmiga bezawaryjnie!

Ale na tej glebie i tak nie wykorzystasz takiej mocy :P
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy