Pompa wspomagania kierownicy 626 GE – pytania, problemy
		
				1, 2
			
	
	Właśnie zobaczyłem, że coś mi kapie spod samochodu, po wnikliwych oględzinach stwierdziłem, ze to z pompy wspomagania się sączy.
Pytanie brzmi: czy można to jakoś naprawić, czy występują jakieś zestawy naprawcze, czy muszę kupić nową pompę????
			
			
				Pytanie brzmi: czy można to jakoś naprawić, czy występują jakieś zestawy naprawcze, czy muszę kupić nową pompę????
Ostatnio edytowano 3 lut 2005, 00:37 przez Wojtek MX-6, łącznie edytowano 1 raz
					
				
			
		
 
- Od: 29 gru 2004, 00:55
- Posty: 16
- Skąd: Łódź
- Auto: MX6 2.5 V6 93'
Pompa jest rozbieralna i mozna do niej w ASO dostac praktycznie kazda czesc oddzielnie. Trzeba jednak pamietac, ze jest kilka rodzajow pomp w GE i trzeba wiedziec, o ktora dokladnie chodzi.
Z drugiej strony moze sie okazac, ze z ekonomicznego punktu widzenia bardziej oplaci sie zakupic pompe szrotowa lub regenerowana. Jesli porownasz ceny, daj znac – informacja jest istotna.
Pozdrawiam.
			
			Z drugiej strony moze sie okazac, ze z ekonomicznego punktu widzenia bardziej oplaci sie zakupic pompe szrotowa lub regenerowana. Jesli porownasz ceny, daj znac – informacja jest istotna.
Pozdrawiam.
the right man in the wrong place...
		Pozostaje jeszcze kwestia odpowietrzenie układu 
			
			
		Zalewasz ,kręcisz kierą i po kłopocie ( na uruchomionym silniku oczywiscie )Waluś napisał(a):Pozostaje jeszcze kwestia odpowietrzenie układu
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl  Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
		Jaksa napisał(a):Zalewasz ,kręcisz kierą i po kłopocie ( na uruchomionym silniku oczywiscie
hihihih podszedłem was
 to miało być pytanie
 to miało być pytanie Jeszcze jak by mi ktoś powiedział jak zlać płyn z układu do zera
A po co ? tego sie nie wymienia tylko uzupelnia – daj spokojWaluś napisał(a):jak zlać płyn z układu do zera

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl  Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
		rozpinasz powrót przy maglownicy
i spłynie
a z maglownicy wypompujesz krecąc kierownicą
z pompy rozpinając wyjscie ciśnienia
wiadomo że coś tam zostanie
ale to już chyba nie ma znaczenia
			
			i spłynie
a z maglownicy wypompujesz krecąc kierownicą
z pompy rozpinając wyjscie ciśnienia
wiadomo że coś tam zostanie
ale to już chyba nie ma znaczenia
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
		Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
 
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Jaksa napisał(a):tego sie nie wymienia tylko uzupelnia – daj spokoj język
a ja wymienie hehe
Zdaje się że w skrzyni miałem olej do automatu
 wyglądał jak ten od wspomagania i śmierdział podobni
  wyglądał jak ten od wspomagania i śmierdział podobni I dobrze , zawsze mnie uczono ze we wszystkich GD powinno się zalewac skrzynie Dextronem , czy cos sie zmieniło?Waluś napisał(a):Zdaje się że w skrzyni miałem olej do automatu
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl  Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
		o żesz hihi no to zostawiam ten co jest  100 zł w kieszeni hehe ale mi humor poprawiłeś
 100 zł w kieszeni hehe ale mi humor poprawiłeś  
A swoją drogą to madzia śmiga jak ta lala Przeguby się zamkneły, podpora nie wali amorki nówki sztuka używki
 Przeguby się zamkneły, podpora nie wali amorki nówki sztuka używki  ale przynajmniej pracują nie to co moje poprzednie hehe Tydzień męki i jest pięknie. Jeszcze tylko geometria i wskakuje w letnie laki
 ale przynajmniej pracują nie to co moje poprzednie hehe Tydzień męki i jest pięknie. Jeszcze tylko geometria i wskakuje w letnie laki  
A co do wspomagania. Widzisz Jarku zmieniłem płyn i odziwo zaczeło pracować Ale za to magiel coś strzela w pewnych położeniach. Trza zbierać kase
 Ale za to magiel coś strzela w pewnych położeniach. Trza zbierać kase 
			
			
		A swoją drogą to madzia śmiga jak ta lala
 Przeguby się zamkneły, podpora nie wali amorki nówki sztuka używki
 Przeguby się zamkneły, podpora nie wali amorki nówki sztuka używki  ale przynajmniej pracują nie to co moje poprzednie hehe Tydzień męki i jest pięknie. Jeszcze tylko geometria i wskakuje w letnie laki
 ale przynajmniej pracują nie to co moje poprzednie hehe Tydzień męki i jest pięknie. Jeszcze tylko geometria i wskakuje w letnie laki A co do wspomagania. Widzisz Jarku zmieniłem płyn i odziwo zaczeło pracować

dobrze odpowietrzone, tak mi sie wydaje – chyba ze miałes tam zupeWaluś napisał(a):Widzisz Jarku zmieniłem płyn i odziwo zaczeło pracować
 )
  )Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl  Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
		Jaksa napisał(a):szkoda ze na swoich
 no niestety
 no niestetyczyli jak dobrze odpowietrzyć, wystarczyJaksa napisał(a):dobrze odpowietrzone, tak mi sie wydaje
Jaksa napisał(a):kręcisz kierą i po kłopocie
jeszcze jedno pytanie, przy pompie jest wyjście od jakiegoś czujnika(chyba), do czego powinno być to podłączone?
 
- Od: 9 maja 2005, 08:40
- Posty: 26
- Skąd: Radom
- Auto: 626 GE FS '95 LPG
Poszukaj wolnego kabelka w tej okolicy , ten czujnik musi byc podłączony – ma zadanie podbijac wolne obroty przy kręceniu kierownicą.przy pompie jest wyjście od jakiegoś czujnika(chyba), do czego powinno być to podłączone?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl  Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
		W GD jest czujnik na maglownicy zamykający obwód podnoszenia obrotów przy  skrajnym położeniu kierownicy.
			
			Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
		Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
 
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Widze ze temat sie troszku przebrazowil  
 
Wiec moze mi tez cos poradzicie...
A mianowicie cos mi szwankuje pompa wspomagania... rolka na ktora jest zalozony pasek ma jakies bicie nie pracuje rowno tylko sie buja na boki... ale co gorsza autko mialo remont silniczka i chwile stalo jakies 2tyg. no i teraz zaczelo strasznie cos piszczec dzis tam zagladalem... wprawdzie swieta ale...
 dzis tam zagladalem... wprawdzie swieta ale...  i z tego co bylo w moim zasiegu i nie wygladalo na duzo roboty to pozulowalem pasek i wyjolem rolke napinajaca... przeczyscilem i nasmarowalem bo tak tez cos popiskiwala... po malutkiej regeneracji w reku juz nie piszczala ale zalozylem skrecilem wszystko i dalej to samo. Czyli raczej na pewno to pompa piszczy...
 i z tego co bylo w moim zasiegu i nie wygladalo na duzo roboty to pozulowalem pasek i wyjolem rolke napinajaca... przeczyscilem i nasmarowalem bo tak tez cos popiskiwala... po malutkiej regeneracji w reku juz nie piszczala ale zalozylem skrecilem wszystko i dalej to samo. Czyli raczej na pewno to pompa piszczy... 
Poradzcie co to jest ()lozysko czy cos innego) i jak sie zabrac do wymontowania i wymiany, badz smaroania ale raczej wymiany. I czy mozna dostac samo lozysko czy szukac nowej pompy. No i czy ktos kto ma srednie pojecie i caly czas sie uczy poradzi sobie z tym.
A przy okazji to Wesolych Swiat Wam zycze
			
			
		Wiec moze mi tez cos poradzicie...
A mianowicie cos mi szwankuje pompa wspomagania... rolka na ktora jest zalozony pasek ma jakies bicie nie pracuje rowno tylko sie buja na boki... ale co gorsza autko mialo remont silniczka i chwile stalo jakies 2tyg. no i teraz zaczelo strasznie cos piszczec
Poradzcie co to jest ()lozysko czy cos innego) i jak sie zabrac do wymontowania i wymiany, badz smaroania ale raczej wymiany. I czy mozna dostac samo lozysko czy szukac nowej pompy. No i czy ktos kto ma srednie pojecie i caly czas sie uczy poradzi sobie z tym.
A przy okazji to Wesolych Swiat Wam zycze
 
- Od: 15 mar 2004, 01:01
- Posty: 73
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Była Madzia 626 GC 2.0
 Madzia 626 GD coupe 2.0 DOHC
 Madzia Mx-6 2.5 V6
 Volvo C70 2.4 Turbo
 A teraz szukam Xedosa 6 lub 9
		
				1, 2
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6








