Nasze Modyfikacje

Postprzez Huano » 19 mar 2006, 09:25

bartezm napisał(a):predkosc 200 na 5 biegu mam przy obrotach 4,6- 4,7


Troszkę nie chce mi się wierzyć w te oborty... Mam silnik 2.0 16V (wygląda dość podobnie) i przy 180 km/h mam około 5.500 obotów... Jechałem autkiem około 197 (raz) – bo więcej się boję, sądzę że pod 210-220 powinna pojechać...
A tak w ogóle to Twoje autko bardzo mi sie podoba – wykonałeś kawał dobrej roboty z ta wykłądziną na podłodze – szkoda ze sam o tym nie pomyślałem jak wybebeszyłem moje autko w wakacje :)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Waluś » 19 mar 2006, 13:08

Huano napisał(a):Troszkę nie chce mi się wierzyć w te oborty... Mam silnik 2.0 16V (wygląda dość podobnie) i przy 180 km/h mam około 5.500 obotów

dokładnie. 5700 przy 200km/h
Obrazek
a może testowałeś na podniesionym aucie ?? bo widze zaciągnięty ręczny. Na luźnych kołach to możliwe. U mnie na lewarku nawet turbina się nie załaczy, więc zero obciążenia i nieższe obroty :P
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Barthez » 19 mar 2006, 13:41

aby zakonczyc oddbieganie od tematu naszych modyfikacji (chodzilo mi o opdloge, a jak bede robil nastepne to na pewno to opisze) wyjasniam wszystkie zagadki:
zdjedie ktore widac powyzej bylo robione na hamulcu recznym! z tad ta kontrolka
bartezm napisał(a):ja nigdy nie napisalem ze tym samochodem jechalem z taka predoscia zeby

samochod stal na kolkach – malowalem zaciski hamolcowe i bebny.
Obrazek
co do obrotow przy predkosci 200:
bieg 5 – autostrada za berlinem w zeszlym roku – zdjecie robilem sam przy tej predkosci (samochod z 2 osoby+bagaz)
Obrazek
a tu dla odmiany autostrada katowice – legnica, bieg 4
Obrazek
mam nadzieje ze rozwialem wszelkie niejasnosci.
PS
proponuje wrocic do tematu modyfikacji
(mam malego bzika na tym punkcie – i wlasnie tocze wewnetrzna walke czy modyfikowac dalej tzn maly swap na dohc, czy tez sprzedac bg i kupic ba V6 i zaczynac wszystko od poczatka. Ale to rozmowa na inny temat :) )
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Huano » 20 mar 2006, 11:09

Podejrzewam ze licznik troszkę może przekłamywać...
A odnośnie powższego pytania – V6 BA to lepszy pomysł niz wsaadzanie DOHC – więcej zyskasz :)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Jerry » 29 mar 2006, 15:53

Huano napisał(a):V6 BA to lepszy pomysł niz wsaadzanie DOHC – więcej zyskasz

:| na przykład..........??
Dla mnie V6 nie ma startu z DOHC GT
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 13:00
Posty: 1907

Postprzez Crimer » 29 mar 2006, 16:36

Quaki napisał(a):-montaz systemu fake purge (wyglada to tak jak na zdjeciu ponizej)

hehe, fajny bajer, jaka cena takiej zabawki?
Obrazek
Mazda Xedos 9 – jeszcze zawita...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2004, 19:43
Posty: 861
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 3

Postprzez b2 » 29 mar 2006, 17:25

Quaki napisał(a):-montaz systemu fake purge (wyglada to tak jak na zdjeciu ponizej)


o panie... tuning z kategorii "wieś tańczy i śpiewa" hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2004, 17:33
Posty: 1100 (1/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 08 GH 2.5 Dynamic Sport

Postprzez Huano » 29 mar 2006, 18:12

Jerry napisał(a):Dla mnie V6 nie ma startu z DOHC GT


Zalezy jakie V6 z jakim DOHC GT :D

Mam przyjemnośc powozić się oboma silnikami – 1.8 V6 w MX-3 ojca oraz 2.0 DOHC GT w mojej 626 coupe i wiem ze jeżdżą bardzo podobnie. Odczucia sa zupełnie inne, bo V-ka wkręca się na obroty w trybie ekspresowym, moja R4 rozkręca się jakby wolniej, ale w sumie idą łeb w łeb (tyle ze moja jest na LPG, a V-ka jeżdzi na Pb – więc można założyc że teoretyczniem oje cudeńko powinno zbierac sie lepiej).

A jeśli chodzi o silnik w BG 1.8 DOHC GT w porównaniu do 2.0 V6 w BA to jednak V6 wypada lepiej... A koszty swapa będa na bardzo podbnym poziomie... No chyba że wsadzic 2.0 DOHC :) to bym sie zastanowił (niestety trudno znaleźć te silniki, a na pewno trudniej niz 2.0 V6 z BA)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Crimer » 29 mar 2006, 19:08

b2 napisał(a):o panie... tuning z kategorii "wieś tańczy i śpiewa"

i tu sie nie zgodze :P
Obrazek
Mazda Xedos 9 – jeszcze zawita...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2004, 19:43
Posty: 861
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 3

Postprzez b2 » 29 mar 2006, 19:13

Crimer napisał(a):i tu sie nie zgodze


wiem, że się nie zgodzisz.
przecież masz neony pod autem. dla mnie ta sama liga :P <diabel>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2004, 17:33
Posty: 1100 (1/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 08 GH 2.5 Dynamic Sport

Postprzez jacobs » 29 mar 2006, 19:36

zależy w jakim aucie. Np.taka instalacja w maluchu to
b2 napisał(a):tuning z kategorii "wieś tańczy i śpiewa"
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Crimer » 29 mar 2006, 19:48

b2 napisał(a):wiem, że się nie zgodzisz.
przecież masz neony pod autem. dla mnie ta sama liga

przemawia przez ciebie zazdrość :P ;)
Obrazek
Mazda Xedos 9 – jeszcze zawita...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2004, 19:43
Posty: 861
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 3

Postprzez bajer0 » 29 mar 2006, 19:57

hahaha

B2 ma racje i wcale nie przemawia przeze mnie zazdrosc :P
"W niebie Cię czeka nagroda, wielka nagroda tylko grzeszyć się nie waż, bądź nam posłuszny to pójdziesz do nieba
W niebie Cię czeka niewyobrażalne, totalne i spektakularne, męczeństwo Twoje nie poszło na marne
W niebie Cię czeka religii sens taki, że masz być jak te pokraki bez myśli, Bóg Ojciec o wszystkim i tak za Ciebie pomyśli
Do nieba pójdziesz za czyny prawe, a nie za zabawę, religia daje niewolę, ale daje i strawę"
Kult – Park23
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2004, 13:11
Posty: 1134 (0/3)
Skąd: Lodz
Auto: 626 GF FS `98

Postprzez Puhcio » 29 mar 2006, 20:05

Każdy ma to w aucie co mu się podoba. :]
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez b2 » 29 mar 2006, 20:29

przemawia przez ciebie zazdrość


Crimer zazdrościć to ja Ci moge jedynie Xedosa. ale nie neonów :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2004, 17:33
Posty: 1100 (1/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 08 GH 2.5 Dynamic Sport

Postprzez Crimer » 29 mar 2006, 20:29

bajer0 napisał(a):B2 ma racje i wcale nie przemawia przeze mnie zazdrosc

to był oczywiście żarcik ;)

Puhcio napisał(a):Każdy ma to w aucie co mu się podoba

zgadzam sie :)
Obrazek
Mazda Xedos 9 – jeszcze zawita...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2004, 19:43
Posty: 861
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 3

Postprzez Quaki » 30 mar 2006, 01:59

Ja powiem tak pewnie skyline w 2f2f to tez tuning z serji "wies tanczy i spiewa" (a zaznaczam ze autko to bylo wyposazone w taki gadzet pozatym pomijam juz fakt ze instalka bedzie wykorzystana do schladzania intercoolera w kompresorze po jego zamontowaniu ) no i bardzo dobrze musze jednak kolege zmartwic gdyz takie efekty sa takze w instalacjach podtlenku azotu (purge valve) oraz n-tercoolera ktore dla kolegi pewnie tez sa wiesniackie.
W takim wypadku jestem wiesniakiem
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez no_name » 30 mar 2006, 02:16

Obrazek
ojaaaaa czysta madzia to nowosc jak na Ciebie <diabełek>
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez Morder » 30 mar 2006, 08:23

Crimer napisał(a):
b2 napisał(a):o panie... tuning z kategorii "wieś tańczy i śpiewa"

i tu sie nie zgodze :P


ja też się nie zgodzę... fajny bajer (nie mylić z bajer0) :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:07
Posty: 897
Skąd: Pułtusk
Auto: MX-3

Postprzez b2 » 30 mar 2006, 09:07

Quaki
no sory, ale to jest "fake purge" czyli z tego co mi wiadomo to nie jest zadne nitro, to po prostu imitacja, często robiona na co2. czyli rzecz tak samo przydatna i [tiiit] jak ślepy wlot na masce :|
bądź więc łaskaw nie bronić się teoriami o prawdziwych instalacjach nitro ze skyline, skoro założony jest fake.

jeżeli jestem w błędzie, to przepraszam.

na marginesie, jeśli przedstawiasz nam swoje modyfikacje auta, musisz liczyć się z tym, że nie każdy jęknie z zachwytu. mnie się to nie podoba, wyrażam więc swoje zdanie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2004, 17:33
Posty: 1100 (1/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 08 GH 2.5 Dynamic Sport

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje