Tuleja wahacza

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez elfik » 12 sty 2014, 22:30

Na te śruby tylnej tulejki wahacza przedniego jest metoda: najpierw dużo wd 40, popukać młotkiem, a następnie klucz do kół najlepiej krzyżak taki ,,dziadkowy'' ( czytaj wytrzymały a nie chiński badziew) założyć na śrubę a samochód opuścić z tym założonym kluczem na tyle na lewarku żeby klucz się opierał o ziemię ( to zabezpiecza żeby klucz nie spadł) a następnie na ramię zakładamy jakąś ok 2,5- 3m rurkę typu 3/4 czy 1 cal i ciągniemy śrubę aż puści. Już to kilka razy przerabiałem, za każdym razem działa :)
trzeci raz docinam tą samą deskę i nadal jest za krótka...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2014, 16:05
Posty: 46
Auto: mazda 626 GE, 2,5 V6

Postprzez zadra » 12 sty 2014, 23:45

równie dobrze działa delikatne podgrzanie śruby palnikiem, oczywiście jakis dobry penetrant i jak najbardziej stukanie młotkiem.
Dobry klucz,który pewnie chwyci łeb śruby; u mnie wystarczyła przedłużka ok 0,7m i nie musiałem grzać śruby palnikiem.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3320 (41/88)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6