Tuleja wahacza
1, 2
Na te śruby tylnej tulejki wahacza przedniego jest metoda: najpierw dużo wd 40, popukać młotkiem, a następnie klucz do kół najlepiej krzyżak taki ,,dziadkowy'' ( czytaj wytrzymały a nie chiński badziew) założyć na śrubę a samochód opuścić z tym założonym kluczem na tyle na lewarku żeby klucz się opierał o ziemię ( to zabezpiecza żeby klucz nie spadł) a następnie na ramię zakładamy jakąś ok 2,5- 3m rurkę typu 3/4 czy 1 cal i ciągniemy śrubę aż puści. Już to kilka razy przerabiałem, za każdym razem działa 
trzeci raz docinam tą samą deskę i nadal jest za krótka...
- Od: 12 sty 2014, 16:05
- Posty: 46
- Auto: mazda 626 GE, 2,5 V6
równie dobrze działa delikatne podgrzanie śruby palnikiem, oczywiście jakis dobry penetrant i jak najbardziej stukanie młotkiem.
Dobry klucz,który pewnie chwyci łeb śruby; u mnie wystarczyła przedłużka ok 0,7m i nie musiałem grzać śruby palnikiem.
Dobry klucz,który pewnie chwyci łeb śruby; u mnie wystarczyła przedłużka ok 0,7m i nie musiałem grzać śruby palnikiem.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6