Ludziska nie wnikałem w to nigdy ale po wątku widzę, że mowa o pompie sprzęgła zasilanej płynem hydraulicznym.
Sorki jeśli to banalne pytanie (nie jestem mechanikiem) ale po co to jest i jak działa?
Przecież sprzęgło to tarcza i docisk rozchylane dźwignią, dalej linka i pedał – po kiego grzyba tam jakieś pompy?
bo sprzęgło ma sterowane hydrauliczne a nie mechaniczne typu linka
w skład jego wchodzą pompka przewody i wyprzęgnik
tu może być dość banalna sprawa może nie być nawet wycieku klocki hamulcowe zużywając się obniżają poziom płynu a z tego co pamiętam sprzęgło zasilane jest mniej więcej z połowy wysokości zbiorniczka płynu przez co układ się zapowietrzył
no chyba że płynu jest dość to szukamy wycieku potencjalnie 3 miejsca pompka płyn pojawi się na dywaniku przewód będzie gdzieś kapać na wysokości skrzyni wyprzęgnik z przodu skrzyni między skrzynią a chłodnicą
odpowietrzyć można też strzykawką okręcasz odpowietrznik zakładasz wężyk i ciągniesz dopóki nie pójdzie czysty płyn bez powietrza musisz tylko pamiętać żeby przedtem wyciągnąć pedał z podłogi