Mazda 626 GE KL '95 2,5i V6 24v

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Eklerek323f » 6 sty 2014, 23:22

qlesh napisał(a):komu to oddac do roboty żebym nie żałował decyzji? Szlag by mnie trafił jakby szpary (czy cokolwiek) się nie zgadzały po naprawie.

na tablicy jest kilka liftbacków z KLem na części, i mają całe przody więc bym do nich uderzał, Co to tego komu oddawać, pierw bym rozebrał wszystko co pogniecione i zobaczył jak to wygląda "od środka" i co trzeba na pewno kupić.
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2995 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez sewo » 6 sty 2014, 23:23

http://allegro.pl/listing/listing.php?s ... rch_scope=

Pisz do nich ;) poszukaj może któraś z nich jest w miare blisko ciebie. Lakiernik cie pewnie koło kafla skasuje może troche ponad no i do tego części. Chłodnice całe?
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Wielkopolski
 
Od: 11 cze 2007, 19:54
Posty: 2247 (37/53)
Skąd: Poznań / Komorniki / Wiry / Luboń
Auto: Cx7 Er
MX5 Na
Transit Connect
Było:
MX5 Nbfl , RX8 Fe

Postprzez Kaszel91 » 6 sty 2014, 23:29

Ja też bym naprawiał. Widziałem Vectre B która naprawde w porównaniu do Twojego nie wyglądała wcale.. a teraz śmiga już chyba 3ci rok, zrobiona nawet nieźle, więc jak znajdziesz kogoś dobrego w kwestii blacharki i malowania to nie ma się co martwić :)
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"Obrazek
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2013, 00:31
Posty: 1703 (1/8)
Skąd: Lublin
Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93

Postprzez qlesh » 6 sty 2014, 23:31

Dlatego dałem sobie spokój z poszukiwaniami bo nie mogę znaleźc w tym samym kolorze :D Wybredny typ... wiem. Do tego musi to byc model po lifcie, bo sprzed liftu coś tam nie pasuje, nie wiem co. Do wymiany wszystko od zderzaka do pokrywy zaworów silnika, więc chłodnice obie też, krócce układu chłodzenia, rurki klimy, wszystko co tam widac. Zaraz przejrzę tę tablicę jeżeli tak mówicie...
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez sewo » 6 sty 2014, 23:53

Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Wielkopolski
 
Od: 11 cze 2007, 19:54
Posty: 2247 (37/53)
Skąd: Poznań / Komorniki / Wiry / Luboń
Auto: Cx7 Er
MX5 Na
Transit Connect
Było:
MX5 Nbfl , RX8 Fe

Postprzez qlesh » 7 sty 2014, 13:24

Sewo, na to juz dawno wpadłem, tylko niestety nie ma nigdzie KL polift na części a potrzebna przecież i chłodnica i elementy klimatyzacji i sam nie wiem co jeszcze. Łatwiej kupic drugą całą, tylko stan tych samochodów bywa naprawdę opłakany nawet u fuhrera. Najlepiej by mi było kupic drugą całą na części, tak żeby miec wszystko razem...
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez Eklerek323f » 7 sty 2014, 13:30

qlesh napisał(a):Sewo, na to juz dawno wpadłem, tylko niestety nie ma nigdzie KL polift na części a potrzebna przecież i chłodnica i elementy klimatyzacji i sam nie wiem co jeszcze. Łatwiej kupic drugą całą, tylko stan tych samochodów bywa naprawdę opłakany nawet u fuhrera. Najlepiej by mi było kupic drugą całą na części, tak żeby miec wszystko razem...

Czy musi to być koniecznie polift? Skoro już kupisz całego KLa na części to możesz przerzucić jeden więcej element od przedlifta który się nie chce połączyć z poliftem. Czy różnica jest aż tak duża?
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2995 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez qlesh » 7 sty 2014, 14:12

Ja nie wiem co konkretnie nie pasuje od przedlifta, podobno chłodnica jakaś, klimy czy silnika, i na pewno nie pasuje chłodnica silnika z wersji niższych niż KL, nie wiem jak sie mają do tego roczniki. Niewiadomo też czy rurki klimatyzacji, ten skraplacz co jest między pasem przednim a zderzakiem (to skraplacz?) pasują do KL z modelu z innym silnikiem. Tak naprawdę to skąd mam to wiedziec? <oczy> Najłatwiej byłoby mi kupic wszystko z tej samej wersji co miałem czyli KL po lifcie, lub nowszej, wtedy się nie okaże, że coś nie pasuje.
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez zibi626 » 7 sty 2014, 18:00

Qlesh, nie przesadzaj ;) aż tak źle z dopasowaniem części ? Przeca to wersja euro – szukaj po prostu gratów do KLa z klimą na czynnik R134 ( chociaż nie wiem czy wychodziły GE ze starszym czynnikiem). Gdyby to był Cronos to pewnie lipa byłaby większa bo tam faktycznie niektóre części są inne niż w Euro (np. tuleje wybieraka są inne niż w wersji Euro :|
Uzbrój się w cierpliwość i...koledzy dobrze prawią – naprawiać :)

Za dobre masz to auto,żeby "ot tak" sprzedawać – tym bardziej, że w podobnym roczniku w takim stanie nic lepszego nie kupisz – też trzeba będzie poszukać, dokupić...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2006, 19:54
Posty: 796
Skąd: Kraków
Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24

Postprzez kamilspider » 7 sty 2014, 18:50

Tak czytam i czytam i myślę, że nie sprzedawaj tego auta skoro tyle kasy i miłości w nie wpakowałeś bo później będziesz żałował...
A z częściami jak coś nie będzie pasować to trochę porzeźbisz i będzie ok ;) Jak już będziesz miał dawcę nawet przedlifta to będzie z górki...
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez Stiga Mx-6 » 7 sty 2014, 19:46

Jesli zdecydujesz sie robic autko sluze pomoca mam cronosa na dawce wszystko dostepne oprocz silnika wiec wal smialo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 11:26
Posty: 65 (0/1)
Skąd: Zambrów
Auto: Mazda Mx-6 2.5 V6 95'

Postprzez qlesh » 7 sty 2014, 21:09

Ja nie wiem czy z Cronosa pasuje cokolwiek do tego mojego... Bardziej martwi mnie, kto to poskłada do kupy i czy nie będę żałował jak zobaczę rezultat, bo wtedy kasa na części i robotę już będzie wydana.
Podrzuc VIN tego Cronosa jak masz gdzieś pod ręką...
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez Eklerek323f » 7 sty 2014, 22:50

Front Cronosa/Speciala pasuje na 100% bo przody są konstrukcyjnie takie same, a na dowód.
http://otomoto.pl/mazda-626-stan-bdb-C31716109.html
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2995 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez Bartek1986 » 8 sty 2014, 03:24

Wpisz w google blacharz Tychy opinie i czytaj, jak nie masz kogoś znajomego.
Jak już znajdziesz to zawieź mu, a Ty zajmij się kupowaniem części.
Olej szukanie polifta V6 i tak dalej bo to bez sensu. Nich Ci blacharz zrobi listę co jest potrzebne i kupuj po kolei. Kurde to nie jest rozbity Bentley w kawałkach, tylko zwykłe GE po lekkiej stłuczce.. Nie ma co robić z tego jakiejś tragedii i się zastanawiać czy to łatwe, czy trudne do zrobienia. Od tego są blacharze, a dla nich to raczej kosmetyka niż robota. To samo z malowaniem. Pojeździj popatrz na coś co malowali.
Znam takich co malują w kurniku tak, że nie zobaczysz różnicy.

Ps. Na PW odpisze jutro.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez voytecku » 8 sty 2014, 13:04

Gdybys reflektowal przednie reflektory z Efini MS6, o takie jak na ponizszym zdjeciu, to moze niedlugo bede mial takie :)

Obrazek

Pozdrawiam,
voytecku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2005, 22:00
Posty: 1452 (0/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Fiat Stilo

Postprzez Kaszel91 » 8 sty 2014, 13:08

Myślę że na forum znajdzie się pare osób ogarniętych w blacharce.
Chłopaki remontują i reanimują Maździny z naprawde niezłych szrotów, więc napewno ktoś się znajdzie.
Tylko nie wybieraj blacharza pochopnie..ja wybrałem, 6 stów poszło psu w pupę, a auto wygląda gorzej niż przed wizytą.
Chyba wolałbym naprawiać auto po dzwonie niż poprawiać druciarską robotę jakiegoś babolarza...:(
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"Obrazek
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2013, 00:31
Posty: 1703 (1/8)
Skąd: Lublin
Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93

Postprzez qlesh » 8 sty 2014, 14:05

No Bentley to to nie jest, ale jeżeli ma byc naprawiane to na oryginalnych częściach, takich samych jakie były do tej pory. I nie przyjmuję żadnego drutowania, ma wyglądac tak jak przed kolizją na oryginalnych mocowaniach, zaślepkach i innych elementach łączeniowych. Dlatego tak trudno się zdecydowac, bo fachowców co połączą wszystkie części do kupy nie brakuje, tylko czy później nie będzie wstyd tym jeździc. Widziałem już różne auta naprawiane po kolizjach i najczęściej był to obraz nędzy i rozpaczy.
Jeżeli znacie jakiegoś mistrza co to ogarnie, to poproszę o namiar. Widziałem, że na tym forum nie w tak błahych sprawach ludzie sobie pomagali. Mnie się nie spieszy z ewentualną naprawą, ale musi to byc zrobione bez śladu.
Obrazek
Przez Was znowu myślę, żeby to naprawiac... :|
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez Kaszel91 » 8 sty 2014, 14:11

Widząc to zdjęcie utwierdzam się tylko w przekonaniu że warto <faja>
Te auta naprawdę mają to coś, nieważne czy 626 czy mx czy Xedos(the best! <faja> )
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"Obrazek
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2013, 00:31
Posty: 1703 (1/8)
Skąd: Lublin
Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93

Postprzez ZdzichuZ » 8 sty 2014, 14:14

Jak dla mnie warto naprawiać – za mało tych aut jeździ i szkoda, żeby i kolejne przestało. A naprawić da się wszystko – wspomniany wcześniej radar88 ile miał przygód z Xedosem.
ZdzichuZ
 

Postprzez Piotr89 » 8 sty 2014, 14:14

qlesh
głowa do góry to tylko maska zderzak wzmocnienia, atrapy, lampy i chłodnice oraz inne plastiki, jeżeli podłużnice sa proste to be z naciągania można elementy wymienić.
Najpierw kompletujesz wszystko, później trzeba jakoś spasować i posprawdzać czy równe szczeliny są między elementami, czy wszystko pasuje do siebie, ewentualnie regulować, pasy przednie podejrzewam że są do wyrzucenia, także należałoby je na oryginalnych zgrzewach rozwiercić i zamienniki podpasować (proste z innej GE) ;)
Zauważyłem że tak jak większość nie lubisz partactwa i to się ceni <spoko>
Dlatego też domyślam się że elementy zamienne będą lakierowane ze wszystkich stron <co?>

Rozbierałeś może przód i sprawdzałeś jak to wygląda, czy może już jakiś specjalista sprawdzał czy nie ma
czterośladu?
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy