mam problem odnośnie kabla podtrzymania pamięci radia w mazdzie. Kupilem radio Pioneer AppsRadio ale za żadne skarby radio nie trzyma ustawień. Słyszałem, że jakiś żółty kabel muszę podłączyć do "stałego" + ale jedyne wolne kable jakie mam to szary i niebieski a po drugie w całej wiązce nie ma żółtego kabla ;/ macie jakieś pomysły? Miał już ktoś taki problem? Proszę o pomoc
gdzie jest kabel pamięci radia??? mazda 323C BA
Strona 1 z 1
Witam,
mam problem odnośnie kabla podtrzymania pamięci radia w mazdzie. Kupilem radio Pioneer AppsRadio ale za żadne skarby radio nie trzyma ustawień. Słyszałem, że jakiś żółty kabel muszę podłączyć do "stałego" + ale jedyne wolne kable jakie mam to szary i niebieski a po drugie w całej wiązce nie ma żółtego kabla ;/ macie jakieś pomysły? Miał już ktoś taki problem? Proszę o pomoc
Fura to mazda 323C BA 1.3 '96r
mam problem odnośnie kabla podtrzymania pamięci radia w mazdzie. Kupilem radio Pioneer AppsRadio ale za żadne skarby radio nie trzyma ustawień. Słyszałem, że jakiś żółty kabel muszę podłączyć do "stałego" + ale jedyne wolne kable jakie mam to szary i niebieski a po drugie w całej wiązce nie ma żółtego kabla ;/ macie jakieś pomysły? Miał już ktoś taki problem? Proszę o pomoc
może i silniczek malutki ale dusza wielkości titanica
- Od: 18 lip 2012, 15:55
- Posty: 37
- Skąd: Słubice
- Auto: MAZDA 323 V C 1.3i 16V 80KM Anno Domini'96
JEEP GRAND CHEROKEE WJ 3.1TD 140KM Anno Domini'99
nom, jest dwa kable. Jeden jeden ma wlasnie stale napiecie, a drugie sie pojawia przy przekreceniu, a powrot brak napiecia. W radiu z do kosci tez sa dwa takie kable, czerwony ma miec z kluczyka prad, zeby sie wlaczac, a zolty do pamieci radia. i jesli dobrze pamietam to w pioneerze trzeba podmienic te kable. Ale moge sie mylic.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
znalazłem kostkę od starego radia (dobrze ze jej nie wyrzuciłem
) wiec jest tak:
w ori wiązce idą bodajże niebieski z czerwonym paskiem i zamienia się w grubszy czerwony no i kabel czarny.
zamieniłem te 2 kable miejscami bo czarny wchodził w kostkę od starego radia w czerwony a ori czerwony w starej kostce w żółty. Zamieniłem je miejscami i do tego czerwonego w ori(niebieski z czerw paskiem) podpiąłem stały plus z aku. radio śmiga. ustawienia zapamiętane i włącza się po przekręceniu stacyjki
reasumując:
niebieski z czerwonym paskiem(czerwony przy gnieździe)=żółty
czarny = czerwony
2 tyg szukania i temat sam się rozwiązał teoretycznie

w ori wiązce idą bodajże niebieski z czerwonym paskiem i zamienia się w grubszy czerwony no i kabel czarny.
zamieniłem te 2 kable miejscami bo czarny wchodził w kostkę od starego radia w czerwony a ori czerwony w starej kostce w żółty. Zamieniłem je miejscami i do tego czerwonego w ori(niebieski z czerw paskiem) podpiąłem stały plus z aku. radio śmiga. ustawienia zapamiętane i włącza się po przekręceniu stacyjki
reasumując:
niebieski z czerwonym paskiem(czerwony przy gnieździe)=żółty
czarny = czerwony
2 tyg szukania i temat sam się rozwiązał teoretycznie
może i silniczek malutki ale dusza wielkości titanica
- Od: 18 lip 2012, 15:55
- Posty: 37
- Skąd: Słubice
- Auto: MAZDA 323 V C 1.3i 16V 80KM Anno Domini'96
JEEP GRAND CHEROKEE WJ 3.1TD 140KM Anno Domini'99
No bywa to różnie widzisz. Kupujesz czasem auto a stary właściciel nakombinuje tak, że zaś by coś zrobić to masz origami. W mojej mamy polówce były tylko dwa kable bez kostki, czarny i czerwony. Od plusa trzeba było zrobić rozgałęzienie do podtrzymania pamięci. Trochę roboty było ale działa 
187Piru – mogłeś popatrzeć do tematu tutaj: Przejściówka audio MAZDA –> ISO
A wówczas od razu wiedziałbyś który kabelek za co odpowiada
Temat przeniosłem do działu "Nadwozie" bo tutaj powinien zostać napisany.
Proszę na przyszłość zwracać na to uwagę.
A wówczas od razu wiedziałbyś który kabelek za co odpowiada
Temat przeniosłem do działu "Nadwozie" bo tutaj powinien zostać napisany.
Proszę na przyszłość zwracać na to uwagę.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
dziękuję za od
trochę po fakcie ten temat z przejściówką ale zapisałem go sobie na przyszłość 
może i silniczek malutki ale dusza wielkości titanica
- Od: 18 lip 2012, 15:55
- Posty: 37
- Skąd: Słubice
- Auto: MAZDA 323 V C 1.3i 16V 80KM Anno Domini'96
JEEP GRAND CHEROKEE WJ 3.1TD 140KM Anno Domini'99
Jakbyś poczytał wcześniej FAQ to miałbyś temat od razu 
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości