
Mazda Xedos 6 CA KF '93 2.0 V6
Pasiu1291 napisał(a):Czy mi sie wydaje czy halogeny Ci sie swiecą na pomarańczowo??
Świecą się ponieważ w dzień nie pale xenonów tylko na samych halogenach jeżdżę

no teraz to jest różnica
buda jak z fabryki... można wiedzieć ile Cię kosztowały te zabiegi z blachą?

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Crenshaw napisał(a):no teraz to jest różnicabuda jak z fabryki... można wiedzieć ile Cię kosztowały te zabiegi z blachą?
Powiem tak mój kuzyn jest blacharz lakiernik troszkę stękał że to jest bardzo dużo roboty, ale zadeklarował się że pomogę i przy okazji czegoś się nauczę, więc cała robota typu czyszczenie, wycinanie tarcie szpachli i przygotowanie powierzchni do malowania przypadła na mnie, a on wykonywał prace typowo fachowe takie jak dorabianie łatek spawanie i malowanie, dlatego koszty wyniosły mnie naprawdę niewiele, tyle co na lakiery, papiery różnego rodzaju szpachla itp

takiemu to dobrze
heh 


-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Crenshaw napisał(a):takiemu to dobrzeheh
Tak to bywa ja mam znajomego lakiernika inny ma mechanika a jeszcze inny tego i tego
Jeszcze 17 cali,gleba i będzie gucio pomada
Jak byś czytał w moich myślach mam dokładnie taki plan właśnie 17" i gleba co do firmy gleby to jeszcze się zobaczy jakie będą środki na zakup

Adek311092 napisał(a):Crenshaw napisał(a):takiemu to dobrzeheh
Tak to bywa ja mam znajomego lakiernika inny ma mechanika a jeszcze inny tego i tego
a jeszcze inny żadnego

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Nareszcie dorwałem wolnego czasu aby odkopać swój temat, a więc tak Xedos żyje, nie został sprzedany ani rozbity 
Co prawda była przygoda podczas podróży do Anglii. Mniej więcej 100km przed promem w Dunkierce temperatura zaczęła się podnosić, więc pierwsza myśl termostat się zaciął, zatrzymałem się na pasie awaryjnym klucze w ręce i do roboty
termostat wyciągnięty i w drogę, po 20 km samochód dalej się gotuje...? więc potrzeba wody przeszukałem cały samochód i ani kropli płynu czy wody, teraz moja największa głupota jaką popełniłem.... Kupiłem wodę na stacji benzynowej i wlałem na gorący silnik... ale wszystko było ok dojechałem do Anglii i jeździłem tam około miesiąca po miesiącu przypomniałem sobie że nie mam termostatu i jeżdżę na wodzie, więc pojechałem do sklepu kupiłem termostat i płyn chłodniczy, spuściłem wodę, zalałem płyn, założyłem termostat i odpowietrzyłem układ, jadąc do pracy patrze w lusterko a za mną parowóz i to taki że nie widziałem auta za mną. Diagnoza którą postawił kolega z naszego forum z grupy uk division adas780715 którego poznałem przy okazji awarii mojego Xedosa uszczelka pod głowicą albo pęknięta głowica, koszta naprawy w UK był dość spore więc stwierdziłem ze może uda się jakoś dojeździć jeszcze do powrotu, ale że zorientowałem się że bez termostatu chodził "normalnie" wyjąłem termostat i tak jeździłem 3 miesiące i wróciłem do polski. Tu samochód miał trafić do Wiśka z Dębicy ale w końcu naprawy dokonał kolega Spoon.
Po podniesieniu głowicy uszczelka wyglądała ok głowica tez więc problem... dopiero po ciśnieniowym sprawdzeniu głowicy wyszło pęknięcie w X miedzy zaworami na 3 cylindrze oto lista części które zostały wymienione przy okazji tej nieprawy:
-Filtr Bosch – 0 986 452 041
-Uszczelka głowicy Elring – EL268270
-Uszczelka pokrywy zaworów Elring – EL550670
-Uszczelka pokrywy zaworów Elring – EL575470
-Pompa wody GMB – D13025 (winowajca braku wody w trasie)
-Rolka prowadząca NSK – KL01-12-730A
-Rolka prowadząca NSK – KL01-12-740
-Pasek wieloklinowy Contitech – 4 PK 925
-Pasek wieloklinowy Contitech – 5 PK 1015
-Termostat Tama – D23015
-Płyn chłodzący Petrygo
-Olej Motul 8100 Eco-nergy 5w30 (świetny olej polecam go każdemu)
-Głowica prawa (wymienione uszczelniacze zaworowe dotarte zawory i gniazda i oczywiście splanowana)
-Napinacz paska
-Pokrywa dekla lewa (moją ktoś kiedyś tak dokręcał z uczuciem że pękła)

Wszystko poskładane jak trzeba i przykręcone tak jak w fabryce kluczem dynamometrycznym z odpowiednim momentem
Po naprawie jeszcze nie widziałem dymu w lusterku wstecznym nawet podczas ostrej jazdy, po przejechanym 1000km nie zauważyłem żadnego ubytku oleju ani płynu, silnik chodzi o niebo lepiej niż dawniej co pewnie jest tez zasługa bardzo dobrego oleju.
Co prawda była przygoda podczas podróży do Anglii. Mniej więcej 100km przed promem w Dunkierce temperatura zaczęła się podnosić, więc pierwsza myśl termostat się zaciął, zatrzymałem się na pasie awaryjnym klucze w ręce i do roboty
Po podniesieniu głowicy uszczelka wyglądała ok głowica tez więc problem... dopiero po ciśnieniowym sprawdzeniu głowicy wyszło pęknięcie w X miedzy zaworami na 3 cylindrze oto lista części które zostały wymienione przy okazji tej nieprawy:
-Filtr Bosch – 0 986 452 041
-Uszczelka głowicy Elring – EL268270
-Uszczelka pokrywy zaworów Elring – EL550670
-Uszczelka pokrywy zaworów Elring – EL575470
-Pompa wody GMB – D13025 (winowajca braku wody w trasie)
-Rolka prowadząca NSK – KL01-12-730A
-Rolka prowadząca NSK – KL01-12-740
-Pasek wieloklinowy Contitech – 4 PK 925
-Pasek wieloklinowy Contitech – 5 PK 1015
-Termostat Tama – D23015
-Płyn chłodzący Petrygo
-Olej Motul 8100 Eco-nergy 5w30 (świetny olej polecam go każdemu)
-Głowica prawa (wymienione uszczelniacze zaworowe dotarte zawory i gniazda i oczywiście splanowana)
-Napinacz paska
-Pokrywa dekla lewa (moją ktoś kiedyś tak dokręcał z uczuciem że pękła)

Wszystko poskładane jak trzeba i przykręcone tak jak w fabryce kluczem dynamometrycznym z odpowiednim momentem
Ostatnio edytowano 6 sty 2014, 20:34 przez Adek311092, łącznie edytowano 1 raz

Adek311092 napisał(a):Świecą się ponieważ w dzień nie pale xenonów tylko na samych halogenach jeżdżę
Nie czepiają się o to niebiescy ?
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"

"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
- Od: 26 lut 2013, 00:31
- Posty: 1703 (1/8)
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93
no proszę, a każdy mówił, że jak się auto przegrzeje to od razu padają pierścienie, Ty dowiodłeś, że tak nie jest. Dobrze, że autko już poskładane 


-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Nie czepiają się o to niebiescy ?
Jeszcze się nie czepili... na szczęście
no proszę, a każdy mówił, że jak się auto przegrzeje to od razu padają pierścienie, Ty dowiodłeś, że tak nie jest. Dobrze, że autko już poskładane
inni straszyli mnie że mógł blok pęknąć, więc jak zwykle jest wiele teorii i nie ma reguły

Samochód sprzedany 

X E D O S 6
Sprzedam pompe wody xedos 6 2.0
Sprzedam pompe wody xedos 6 2.0
- Od: 19 maja 2012, 07:54
- Posty: 753 (2/2)
- Skąd: Kościan okolice
- Auto: viewtopic.php?f=314&t=156205
kajtek_666 napisał(a):oj panowie bez płaczu nie trafił w złe ręce
No mam nadzieje że jeszcze go zobaczę na jakimś spocie grupy podkarpackiej...

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości