Jak w temacie. Co to za silnik? zwykły 2,0??
Właściciel mówi że to 2,5 i była robiona przekładka z innej mazdy
Jak rozpoznać rodzaj silnika ?
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 28 lis 2011, 14:37 przez BratCukierka, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
max 2,0 na gaźniku
Wygląda tak samo jak moje 2,0 w GD i jeszcze bardziej podobne do 1,6 który miałem w GC
tyle że w 2,0 wlot filtra skierowany był w kierunku pasa przedniego, a w 1,6 było identyko jak na focie, nawet obudowa była niebieska
Wygląda tak samo jak moje 2,0 w GD i jeszcze bardziej podobne do 1,6 który miałem w GC
tyle że w 2,0 wlot filtra skierowany był w kierunku pasa przedniego, a w 1,6 było identyko jak na focie, nawet obudowa była niebieska
Odpowiedź od właściciela (nowego) tego cuda:
"co do dolotu powietrza to tez był skierowany do przodu lecz zostal zalozony mieszalnik od gazu i dolot musial byc przelozony w druga strone. to, ze to wyglada jak 2.0 to sie nie dziwie bo glowica jest od 2.0 ale blok silnika jest jakis inny bo nie dosc ze poduszki byly przespawane to jest zrobione jakes patentowe smarowanie walka rozrządu które jest poprowadzone na zewnątrz silnika i jest chamsko wręcz rzemieślniczo wprowadzone do glowicy co na pewno nie jest oryginalne, a co do gaźnika to nie wiem czy jest oryginalny czy kolektor dolotu jest inny bo w ogóle gaźnik nie pasuje i jest zrobiona podkladka pomiedzy. myslalem ze to jest podstawka od podtlenku LPG ale gaz jest wpiety w filtr powietrza. takze nikt dokladnie nie wie co jest z tym silnikiem... "
"nooo zgadzam sie 2.5to v6 a co to za hybryda silnika to nikt nie wie , zaczerpnolem troszku histori tegocuda i w 88r.została sprowadzona do polski ale taniej było przebic blachy i dowodzie pojawił sie silnik 2.0d, seryjnie bylo to 2.0bena tylko ze przyjechała do kraju na lawecie z przewinietą panewką i jak to własciciel opowiadał blok sprowadzili tez niewiadomo zkąd i jakis (mechanik elektryk tancerz erotyczny) stworzył z tego co miał , to co jezdzi do teraz ,a wszyscy wiemy jak łatwo było za PRL-u z czesciami szczególnie do japończyków . pojawiło sie moje pytanie czy warto było takie cuda robic i kombinowac ,ale poruwnujac wyposarzenie tej madzi a np. skody 105l z tego samego roku w kturej luksusem było radio safari i 1głosnik , to jednak te 23 lata temu madzia robiła szał na drogach.A pozniej z racji spalania i drozejącej benzyny magda dostała instalacje LPG i ktos w dowód zrobił adnotacje na przekladke silnika na 1.6 (chodzilo o wysokosc OC?) tego juz nie wiem i do teraz oc jest za 1.6 tak własnie przedstawia sie cała barwna chistoria tego pojazdu ,i co najlepsze ma pompe mech. na silniku i elekt. obok zbiornika ktora jest odłaczona , istny samochod zagadka ;D "
"co do dolotu powietrza to tez był skierowany do przodu lecz zostal zalozony mieszalnik od gazu i dolot musial byc przelozony w druga strone. to, ze to wyglada jak 2.0 to sie nie dziwie bo glowica jest od 2.0 ale blok silnika jest jakis inny bo nie dosc ze poduszki byly przespawane to jest zrobione jakes patentowe smarowanie walka rozrządu które jest poprowadzone na zewnątrz silnika i jest chamsko wręcz rzemieślniczo wprowadzone do glowicy co na pewno nie jest oryginalne, a co do gaźnika to nie wiem czy jest oryginalny czy kolektor dolotu jest inny bo w ogóle gaźnik nie pasuje i jest zrobiona podkladka pomiedzy. myslalem ze to jest podstawka od podtlenku LPG ale gaz jest wpiety w filtr powietrza. takze nikt dokladnie nie wie co jest z tym silnikiem... "
"nooo zgadzam sie 2.5to v6 a co to za hybryda silnika to nikt nie wie , zaczerpnolem troszku histori tegocuda i w 88r.została sprowadzona do polski ale taniej było przebic blachy i dowodzie pojawił sie silnik 2.0d, seryjnie bylo to 2.0bena tylko ze przyjechała do kraju na lawecie z przewinietą panewką i jak to własciciel opowiadał blok sprowadzili tez niewiadomo zkąd i jakis (mechanik elektryk tancerz erotyczny) stworzył z tego co miał , to co jezdzi do teraz ,a wszyscy wiemy jak łatwo było za PRL-u z czesciami szczególnie do japończyków . pojawiło sie moje pytanie czy warto było takie cuda robic i kombinowac ,ale poruwnujac wyposarzenie tej madzi a np. skody 105l z tego samego roku w kturej luksusem było radio safari i 1głosnik , to jednak te 23 lata temu madzia robiła szał na drogach.A pozniej z racji spalania i drozejącej benzyny magda dostała instalacje LPG i ktos w dowód zrobił adnotacje na przekladke silnika na 1.6 (chodzilo o wysokosc OC?) tego juz nie wiem i do teraz oc jest za 1.6 tak własnie przedstawia sie cała barwna chistoria tego pojazdu ,i co najlepsze ma pompe mech. na silniku i elekt. obok zbiornika ktora jest odłaczona , istny samochod zagadka ;D "
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Hahaha Ja bym sobie to odpuścił jak to takie cudo jest. Coś Ci się rozleci i nie wiadomo będzie jak to poskładać w całość i od czego w ogóle zacząć A jeżeli to niby silnik 2,5 to przejedz się na hamownie i sprawdź moc
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3351 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Ja nie chce tego kupić
Ten koleś ją teraz kupił (z naszego lokalnego brodnickiego forum mot.) i sam nie wie co ma
EDIT:
Odpowiedzi c.d.:
"ooo własnie to jest 2.0 góra silnika identyczna jak moja tylko tu jest filtr razaz przy pokrywie zaworów a u mnie brakuje z 3 cm bo jest jakis mod z gaznikiem , a i z tego co wiem ten silnik nie ma poduszki od strony rozrzadu , a moja ma i to ktos sam wspawał do podłużnicy bo oryginalnie tego tam napewno nie było"
EDIT:
Pytanie od kolegi od tej GC
"do was pytanie , jest to gaznik od mojej hybrydy , i tak na samej górze jest linka od ssania po prawej jest mocowanie linki od gazu i obok tego jest jeszcze jedno takie samo mocowanie co tam powinno byc???"
Ten koleś ją teraz kupił (z naszego lokalnego brodnickiego forum mot.) i sam nie wie co ma
EDIT:
Odpowiedzi c.d.:
"ooo własnie to jest 2.0 góra silnika identyczna jak moja tylko tu jest filtr razaz przy pokrywie zaworów a u mnie brakuje z 3 cm bo jest jakis mod z gaznikiem , a i z tego co wiem ten silnik nie ma poduszki od strony rozrzadu , a moja ma i to ktos sam wspawał do podłużnicy bo oryginalnie tego tam napewno nie było"
EDIT:
Pytanie od kolegi od tej GC
"do was pytanie , jest to gaznik od mojej hybrydy , i tak na samej górze jest linka od ssania po prawej jest mocowanie linki od gazu i obok tego jest jeszcze jedno takie samo mocowanie co tam powinno byc???"
Ostatnio edytowano 29 lis 2011, 17:59 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Powód: prosze edytowac posty ;)
Powód: prosze edytowac posty ;)
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Witam w weekend staje się posiadaczem GD z 1988 roku w wersji Cronos. I w związku z tym mam pytanie. Jak przy tym aucie rozpoznać silnik gdy w dowodzie jest 1.8 na deklu 12V a listwa jest od 2.2? Dzięki za pomoc i przepraszam jeżeli powinienem był to wrzucić do innego działu jednak nie mam pojęcia gdzie.
Ostatnio edytowano 9 sty 2014, 21:06 przez Konradlat, łącznie edytowano 1 raz
-
Konradlat
Nie jestem pewien ale na bloku jest oznaczenie 2.2 jak będę jutro w garażu to luknę na stary blok , a jak nie to dopiero w nowym roku
- Od: 16 lut 2006, 21:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
Z przodu bloku jest znaczek 2.2 tylko zastanawiam się czy przy złożonym silniku kolektor wydechowy go nie zasłania
- Od: 16 lut 2006, 21:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6