W zakupie pomagał Waldii aka OddajMiKase

Teraz do sedna Patrol jest z 92r sprowadzony z Belgii i chyba dzięki temu jest dosyć dobrze wyposażony (wycieraczki na reflektorach, poszerzenia błotników, elektryka szyb i lusterek, licznik chyba z polifta itp.). Z tego co wiem to przyjechał na oponach szosowych, a M-Teki zostały założone w PL i po stanie spodu jestem w stanie uwierzyć w to że nie był topiony itp. Jest kilka mankamentów które trzeba zrobić (zaworek od wyłączania difflocka, lewa szyba el. i najgorsze cieknący wąż od wspomagania
Podziękowania należą się też Onyxowi który dał kilka cennych tipsów
W najbliższych dniach w planach jest zmiana wszystkich płynów, filtrów i ogarnięcię uszczelnień kul.
Z pierwszych wrażeń mogę powiedzieć że jeździ się tym jak czołgiem, a jak po 2 dniach jazdy patrolem wsiadłem do mazdy to miałem wrażenia że jadę jakimś resorakiem

SILNIK:
– 2.8 (RD28T TurboDiesel
– Chłodnica oleju
– Zaślepiony EGRa
– Customowa puszka na panelowy filtr powietrza cz.1, cz.2, cz.3
– 4" SS Snorkel cz.1, cz.2, filtr na WE
– TMIC cz.1, cz.2
– 2x 7" wnetylatory pod ICkiem
Plany:
– Trochę większe doładowanie
UKLAD WYDECHOWY:
– 3" rura bez tłumików
UKLAD NAPĘDOWY:
– Przód otwarty
– Tył pełna blokada
ZAWIESZENIE:
– +2" (sprężyny OME + amorki Ironman)
– Szumexy
– Felgi 16x8 ET -30
– Poliuretany mimośrodowe
– Wywalone stabilizatory przód i tył co by poprawić wykrzyże
BODY-KIT:
– Znaczek INSANE na grilu
– Kangur z przodu
– 2 dodatkowe halogeny podpięte pod pozycje i długie światła
– Panel LED 240W (Spot+Flood) nad przednią szybą
– Tylne światła robocze 2x24W
– Osłona drążka kierowniczego
– Podcięte nadkola co by upchać kółka 35"
– Home made poszerzenia błotników
Plany:
– Zderzaki rurowe przód i tył
ŚRODEK
– Elektryczne szyby
– Elektryczne i podgrzewane lusterka
– 2 wskaźniki przechyłu + wysokościomierz na podsufitce
– Wycieraczki przednich reflektorów
– Wyrzucona wykładzina podłogowa
WAGA: 2200kg






Zdjęcia z ogłoszenia:






Filmiki:
09.01.2013