Wymiana elementów blacharskich

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Tomaszz » 19 gru 2013, 17:19

Wczoraj miałem stłuczkę i niestety cały prawy bok muszę wymienić. Szukałem na allegro drzwi i błotników i znalazłem błotniki "nowe, oryginalne".
Przykładowa aukcja: http://allegro.pl/blotnik-przod-mazda-6 ... 39976.html

Jestem ciekaw jak jest z dopasowaniem tych elementów i z zabezpieczeniem antykorozyjnym. Co jest lepiej kupić: używane w dobrym stanie (zdaję sobie sprawę, że ciężko o to), czy te nowe? Jakie są wasze doświadczenia z wymianą blach?
Początkujący
 
Od: 9 lut 2012, 00:08
Posty: 28
Auto: Mazda 626 2.0 115 KM, 2001r.

Postprzez scooterteam » 24 gru 2013, 15:13

Często wymieniam takie błotniki :)

Jeśli kolor jest taki jak tutaj to zabezpieczenie przed korozją jest lepsze.. dają więcej podkładu itd .
Ale i tak daje ponownie podkłady itd.. żeby nie zgniło ..


Czasem uda się że błotnik jest super ale minimalnie trzeba go dopasować chodzi o to że przy przykręcaniu trzeba dociskać jak wiadomo żeby wszystkie szpary były dobre i nie odstawał...
A czasem przychodzi delikatnie uszkodzony np zagięty w jakiś miejscu czy coś i wtedy jest większa szpara między błotnikiem a maską niż trzeba..Ale wtedy można wymienić na nowy itd .

http://allegro.pl/vw-golf-iii-91-95-blo ... 94237.html Te zwykle są gorszej jakości :) podkład się przeciera przy matowieniu...

Jeśli chce Ci się szukać to lepiej kup używany :) ale bez rdzy . Zabezpiecz dobrze podkładami.
Można też dać konserwacje od wewnątrz i takie rozwiązanie jest idealne :)
:)
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2013, 23:41
Posty: 48
Skąd: Małopolska Bochnia-Brzesko-Tarnów
Auto: Mazda 323F Ba 1.8 114 Km 95 rok.

Postprzez ZdzichuZ » 31 gru 2013, 20:25

Ja z własnego doświadczenia polecam zakup oryginalnego błotnika używanego. Będzie najlepiej spasowany, a dodatkowo tańszy – ja swój do polifta kupiłem za 200 PLN, nawet w kolorze, jedynie lakier porysowany – ale i tak polakierowałem cały, więc nie miało to dla mnie większego znaczenia, czy są rysy czy nie.
ZdzichuZ
 

Postprzez tom_ek66 » 18 lut 2014, 16:14

Problem w tym, ze te uzywane sa w coraz gorszym stanie. Szukalem drzwi i zajelo mi to ponad 3 miesiace. Dodatkowy klopot byl w tym, ze do sedana w ogole nikla podaz (tyl sie rozni od HB).
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2014, 21:19
Posty: 33 (0/1)
Auto: 626 GF 2000ccm/115 rok 1999
Honda Civic 2,2 i CDTi 140 KM 2011

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6