Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313

Mazda6 2002–2007

Postprzez zielony700 » 24 gru 2013, 11:28

dzwoniłem, echo :)
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2013, 15:42
Posty: 35
Auto: Mazda 6
2003r
CITD 2.0

Postprzez maslo997 » 25 gru 2013, 22:02

mam takie pytanie jezeli nie mam radia bose a kupie kpl glosnikow z wzmacniaczem to podlacze normalnie do tego radia czy radio tez musze zmieniac
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2013, 10:36
Posty: 57 (1/0)
Skąd: czestochowa-amsterdam
Auto: mazda 6 GG 1.8 2002

Postprzez misiek89 » 26 gru 2013, 10:57

Jak chcesz modyfikować audio to lepiej jak odpuścisz sobie bose i zainwestujesz w lepsze głośniki + wzmacniacz i wygłuszenie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2012, 22:30
Posty: 509 (0/3)
Skąd: Wawa/Zmc
Auto: A4 1,8tQ

Postprzez matthies » 26 gru 2013, 11:57

pomimo że mam bose to dopisuję się do miśka. Jak bose jest, to już niech jest, ale jak chcesz coś dokładać, to lepiej sobie coś lepszego dobierz.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez wujek116 » 26 gru 2013, 16:50

Zgodzę się z kolegami w 200% ja zainwestowałem spore pieniądze w doposażenie mojej madzi w system bosse i po tygodniu żałowałem za te pieniądze mogłem mieć dużo lepszy sprzęt grający :( choć nie powiem na pewno o 100% lepiej gra od seryjnego nagłośnienia ale jak to się mówi <dupa> nie urywa <rotfl> . a tak w nawiasie to musisz zmienić też całe radio plus wiązka kabli od radia do wzmaka bo w serii jej nie ma i w ogóle dużo zabawy jest z tym moim zdaniem nie opłaca się . 3 miesiące użytkowałem bosse i wywaliłem je zainwestowałem w inny sprzęt i teraz dopiero jestem zadowolony <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2011, 16:38
Posty: 353 (5/7)
Skąd: Nederlande
Auto: MAZDA 6 2.0 Diesel oryg.136km 2004r KOMBI

Postprzez maslo997 » 26 gru 2013, 19:52

tyle ze to nie jest duza inwestycja bo na allegro znalazlem za 300 pln caly zestaw glosniki plus wzmacniacz

jezeli moje radio moglo by zostac



a wyglszenie planuje na wiosne lub lato jak kasa bedzie no imusze cos zrobic z plastikami bo trzeszcza
Załączniki
CAM00539.jpg
a te kostki to czasem nie do wzmacniacza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2013, 10:36
Posty: 57 (1/0)
Skąd: czestochowa-amsterdam
Auto: mazda 6 GG 1.8 2002

Postprzez wujek116 » 27 gru 2013, 01:38

No to się grubo mylisz że za 300 zł złożysz sobie kompletne BOSSE . jak zaczniesz kompletować wszystko po kolei to sam zobaczysz ale to już twoja sprawa .
co do kostek w tunelu to Nie są one od bosse tak jak napisałem nie ma kabli pod wzmak w wersji non bosse a od czego są te kostki poczytasz sobie na forum ( jest taki temat )

A tak w ogóle to są też tematy o Bosse poczytaj a wszystkiego się dowiesz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2011, 16:38
Posty: 353 (5/7)
Skąd: Nederlande
Auto: MAZDA 6 2.0 Diesel oryg.136km 2004r KOMBI

Postprzez zielony700 » 28 gru 2013, 00:21

Panowie,
co to jest ten żółty 'filterek' który idzie od turbiny?
Załączniki
20131227_211706.jpg
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2013, 15:42
Posty: 35
Auto: Mazda 6
2003r
CITD 2.0

Postprzez wujek116 » 28 gru 2013, 00:52

o ile się nie mylę to jest to zaworek ciśnieniowy od tak zwanej gruszki (mieszka) turbiny z tego co widzę ze zdjęcia to za pewne ułamana została końcówka i coś tam po klejone nie udolnie , jeżeli na tym zaworku masz nie szczelność to turbina nie będzie sprawnie działać . obstawiam że przez to masz problemy z załączaniem się turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2011, 16:38
Posty: 353 (5/7)
Skąd: Nederlande
Auto: MAZDA 6 2.0 Diesel oryg.136km 2004r KOMBI

Postprzez duch1604 » 28 gru 2013, 10:07

Pamieta ktos jaki klucz szedł do korka oleju w RF7J??? Mazda została za granica a chce wymienic olej i nie pamietam jaki klucz. A do odkrecenia filtra cos takiego podejdzie jednorazowo??
http://allegro.pl/jonnesway-tasma-stalowa-klucza-tasmowego-do-filtra-i3814932890.html
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2012, 22:31
Posty: 133 (0/1)
Skąd: Łapy/Bergen-Norwegia
Auto: Mazda 6 GG – 2.0 MZR-CD, RF7J, 133KM

Postprzez wujek116 » 28 gru 2013, 10:29

ten do filtra oleju będzie ok ,a co do korka oleju to nie pamiętam ale coś mi świta 19 lecz pewny nie jestem . najlepiej to weź sobie klucz nastawny ( francuz) :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2011, 16:38
Posty: 353 (5/7)
Skąd: Nederlande
Auto: MAZDA 6 2.0 Diesel oryg.136km 2004r KOMBI

Postprzez Pioteq25 » 28 gru 2013, 11:33

Jak włączę klime w tryb AUTO i później wyłączę klimatyzację przyciskiem A/C, to nawiew dalej jest automatycznie regulowany w zależności od ustawienia temperatury. Też tak macie?
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez t34567 » 28 gru 2013, 12:04

Tak.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2013, 00:04
Posty: 324 (1/6)
Skąd: Stary Sącz
Auto: Mazda 6 Sedan 2.0 Pb 2006 147KM STAG 300 Premium/Hana/ACR01

Postprzez rdy » 28 gru 2013, 12:12

Zawsze mi się wydawało że jak włącze auto, a później wyłącze klimę to automat się też wyłącza. No ale muszę sprawdzić
Forumowicz
 
Od: 8 sie 2011, 19:05
Posty: 323 (0/2)
Skąd: Brwinów
Auto: DS3 Sport Chic

Postprzez kubsztyk » 28 gru 2013, 13:57

Jak się wyłączy klimę, to wentylacja przechodzi w tryb tradycyjnego nawiewu i jest sterowany ręcznie. Podobnie jest, jak włączymy AUTO, klima będzie dążyła do szybkiego osiągnięcia docelowej temperatury wchodząc w tryb pełnej pracy – samo "A/C" na wyświetlaczu, a my wciśniemy przycisk A/C, żeby przejść do trybu "A/C ECO", to wtedy nawiewy oraz ich moc również jest sterowana ręcznie, a kontrolka "AUTO" zgaśnie, choć klimatyzacja będzie włączona w trybie oszczędnym.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2010, 11:23
Posty: 1698 (63/30)
Skąd: Kielce
Auto: Volvo S60 2.0T 2006;
ex mazda 6 TDI '03

Postprzez GRimKO PL » 28 gru 2013, 17:28

Witam. Mam dwa pytania, wczoraj Kupiłem Mazde 6 2.3l 166km Automat 2006r.

*Zauważyłem ze gdy zgaszę silnik to mruga mi kontrolka immobilizera tak co 2sec. Jak odpalę silnik to wszystko działa normalnie, czy to jest normalne, czy coś nie jest nie tak?

*Drugie pytanie to jak mogę sprawdzić czy to jest wersja SpeedTop czy SpeedTop Active?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2013, 00:17
Posty: 34
Skąd: Mikołów
Auto: Model: Mazda 6
Rok produkcji: 2006
Silnik: 2.3 16V /166KM

Postprzez rockman85 » 28 gru 2013, 17:55

Pioteq25 napisał(a):Jak włączę klime w tryb AUTO i później wyłączę klimatyzację przyciskiem A/C, to nawiew dalej jest automatycznie regulowany w zależności od ustawienia temperatury. Też tak macie?


Ja gdy mam ustawione przy klimie AUTO, to naciśnięcie AC wyłącza AUTO i przechodzi w tryb manualny( zielona żaróweczka przy pokrętle temperatury gaśnie).

Wysłane z mojego HTC Desire S przy użyciu Tapatalka
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2013, 17:40
Posty: 57
Skąd: Żnin
Auto: Mazda 6 GG 2003 2.0 136km

Postprzez darocz » 28 gru 2013, 18:01

przez GRimKO PL » 28 minut temu

Witam. Mam dwa pytania, wczoraj Kupiłem Mazde 6 2.3l 166km Automat 2006r.

*Zauważyłem ze gdy zgaszę silnik to mruga mi kontrolka immobilizera tak co 2sec. Jak odpalę silnik to wszystko działa normalnie, czy to jest normalne, czy coś nie jest nie tak?

Tak to jest normalny objaw...włącza się immobilizer...odcięcie zapłonu fabrycznie montowane a immobilizer jest w kluczyku :) ...co do drugiego pytania to się nie wypowiem :)
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2012, 19:03
Posty: 59
Auto: Mazda 6 1.8 120KM 2002r.

Postprzez dr.puniszman » 28 gru 2013, 19:48

rockman85 napisał(a):
Pioteq25 napisał(a):Jak włączę klime w tryb AUTO i później wyłączę klimatyzację przyciskiem A/C, to nawiew dalej jest automatycznie regulowany w zależności od ustawienia temperatury. Też tak macie?


Ja gdy mam ustawione przy klimie AUTO, to naciśnięcie AC wyłącza AUTO i przechodzi w tryb manualny( zielona żaróweczka przy pokrętle temperatury gaśnie).

Wysłane z mojego HTC Desire S przy użyciu Tapatalka



AUTO gaśnie ale moc wentylatora automatycznie sie zmienia, parę stron wcześniej były już podobne pytania :) , samo naciśniecie przycisku AC nie wyłącza trybu auto (mimo że podświetlenie gaśnie) ale wentylator nadal sam sie reguluje, dopiero po przekręceniu mocy nawiewu nic nie będzie komputer zmieniał , mam nadzieje że jasno napisałem ;)
Nie rób nic na siłę , weź większy młotek

Robert Orben :"Codziennie rano staraj się czytać listę najbogatszych. Jeśli cię na niej nie ma, idź do pracy."

Wysłane z mojej noki 3310 za pomocą SMS`A
Początkujący
 
Od: 17 mar 2013, 09:47
Posty: 16 (1/0)
Skąd: Legnica
Auto: mazda 6 2002 2.0 MZR-CD 121 KM hatchback

Postprzez Arkadius 73 » 28 gru 2013, 19:57

GRimKO PL napisał(a):*Drugie pytanie to jak mogę sprawdzić czy to jest wersja SpeedTop czy SpeedTop Active?


Pierwsze słyszę o takich wersjach , rozumiem że masz A-speca tak?
Arkadius 73
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6