Pierwsza sprawa, czy części takie jak kolektor dolotowy, przepustnica czy wałki rozrządu są takie same jak w KF czy KL?
Wiem, że na pewno przepustnica od 2.5 jest większa średnicą, ale czy można ją stosować zamiennie przy K8?
Czy prosty kolektor od KL'a czy KLZE będzie pasował na głowicę z K8 i czy poprawi to górę obrotów?
No i czy wałki w KF lub KL są takie same jak w K8? Znowu pada pytanie czy idzie je stosować zamiennie i czy poprawi to coś?
Wiem, że K8 to nie jakaś świetna baza do tuningu, tym bardziej że łatwo włożyć tam KL'a czy ZE, pytam bo zarówno ja jak i pewnie kilka innych osób jest ciekawych czy idzie coś zyskać powyższymi "modyfikacjami" tj. zamienianiem części od większych silników?
Trafił mi się silnik w cenie złomu w okolicy, czyli 2.5 z pukającą głośno panewką, dlatego też powstał ten temat
Z góry dzięki za jakieś tam podpowiedzi. Pozdrawiam