mazda 626 1.8 66kw, nie ma mocy, tylko do 4tys obrotow

Postprzez dexxt » 23 gru 2013, 22:23

Witam! Jestem świeżo po wymianie kabli WN, świec, filtra paliwa, powietrza, pompy paliwa i silnik dalej nie kręci się pow. 4 tys rpm, przyśpiesza tylko jak mam gaz do połowy, bo gdy wcisnę do końca to zaczyna się dusić i zwalniać. Co to może być? Dodam że niedawno wymieniłem silnik na inny, bo stary żarł nieludzko olej, i też były na nim takie objawy. Katalizator zapchany od oleju? Przepływomierz? Egr? Proszę o pomoc. Pzdr
Początkujący
 
Od: 12 paź 2013, 13:32
Posty: 4
Auto: Mazda 626 1998 sedan, 1,8 benzyna

Postprzez motylek322 » 24 gru 2013, 14:44

Piszesz, że była wymieniana pompa paliwa. Na nową czy używaną ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2008, 11:41
Posty: 533 (1/15)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 626 GW 1999 1,8 kat

Postprzez dexxt » 24 gru 2013, 23:11

na nową, zamiennik pasujący do renault itd
Początkujący
 
Od: 12 paź 2013, 13:32
Posty: 4
Auto: Mazda 626 1998 sedan, 1,8 benzyna

Postprzez roccomistrz » 25 gru 2013, 20:57

może Ci podawać za małe ciśnienie. powinna dawać przynajmniej 3 bary. wg katalogów nie znalazłem żadnej pasującej z renault <co?>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2010, 22:08
Posty: 189 (0/1)
Skąd: Częstochowa
Auto: Mazda 626 GE FS '92

Nissan Primera P10 GA16DE '94

Postprzez grzech_z » 27 gru 2013, 09:20

dexxt napisał(a):Witam! Jestem świeżo po wymianie kabli WN, świec, filtra paliwa, powietrza, pompy paliwa i silnik dalej nie kręci się pow. 4 tys rpm, przyśpiesza tylko jak mam gaz do połowy, bo gdy wcisnę do końca to zaczyna się dusić i zwalniać. Co to może być? Dodam że niedawno wymieniłem silnik na inny, bo stary żarł nieludzko olej, i też były na nim takie objawy. Katalizator zapchany od oleju? Przepływomierz? Egr? Proszę o pomoc. Pzdr


Objaw typowy również dla przepływomierza. Próbowałeś go odpiąć całkiem i sprawdzić czy coś się zmienia?
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez dexxt » 7 sty 2014, 17:28

Tak, zaczynaja falowac obroty i gasnie. Normalnie też troche falują obroty. jesli trzymam gaz do polowy wkreci sie do 4 tys rpm, jak dodam do konca to zaczynaja spadac do 2,5 tys rpm. jakby cos go dusilo. egr moze?
Początkujący
 
Od: 12 paź 2013, 13:32
Posty: 4
Auto: Mazda 626 1998 sedan, 1,8 benzyna

Postprzez roccomistrz » 7 sty 2014, 22:53

a wypnij cały wydech (razem z katem). może faktycznie kat zapchany, albo któryś z tłumików.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2010, 22:08
Posty: 189 (0/1)
Skąd: Częstochowa
Auto: Mazda 626 GE FS '92

Nissan Primera P10 GA16DE '94

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6