Mazda 626 GD F2 GLX '90 Rebuild

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez PDJ » 8 gru 2013, 01:13

u mnie jest podobnie w coupecie, drzwi i błotnik za bardzo są zaokrąglone. Grunt, że mam cały nowy przód bo nie mam ochoty bawić się w szpachle etc.
Musisz poszukać nowych, tak jak napisałeś.

Jeszcze jedna moja sugestia – na tych kołach lepiej wygląda :) :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2011, 21:39
Posty: 150 (0/1)
Skąd: WGM
Auto: 626 GC 87'/626 GD COUPE 89'/MX5 NA 95'

Postprzez MrShaleck » 8 gru 2013, 02:30

Wiele osób mi tak mówi o tych kółkach ;)
Ale jedne i drugie są za małe
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2613 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
CLK 55 AMG W209

Postprzez ArteK » 15 gru 2013, 17:36

Kawał dobrej roboty. Zazdroszczę takiego zapału i z drugiej strony modlę się żeby u mnie nie było aż tak strasznie :).

Działaj bo warto takie auto wskrzeszać.
"The only thing necessary for the triumph of evil, is for good men to do nothing" – Edmund Burke

Mazda 626 GD – Biała Dama
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2013, 19:50
Posty: 626 (22/14)
Skąd: SX
Auto: Mazda 626 GD '91 FE4

Postprzez MrShaleck » 22 gru 2013, 23:26

Zaczeło się... chyba każdy przeżywa taki moment kiedy odechciewa się cokolwiek z autem dalej robić.

Nadkola mam do poprawki ;/ jakiś spaw nie trzyma i wali mi woda do auta.

Co zrobić, aby szyby zamykały mi się szybciej i tak jakby z mniejszym oporem? Czy to wina stabilizatora napięcia czy po prostu mechanizmów? Strasznie mnie to irytuje.
Dodatkowo do wymiany oba amorki z przodu. Przegub wewnętrzny kupiony, czeka na odrobinę czasu.

Ale nie ma co się poddawać <faja>
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2613 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
CLK 55 AMG W209

Postprzez zibi626 » 23 gru 2013, 10:07

roxygenium napisał(a):Zaczeło się... chyba każdy przeżywa taki moment kiedy odechciewa się cokolwiek z autem dalej robić.

Nadkola mam do poprawki ;/ jakiś spaw nie trzyma i wali mi woda do auta.

Co zrobić, aby szyby zamykały mi się szybciej i tak jakby z mniejszym oporem? Czy to wina stabilizatora napięcia czy po prostu mechanizmów? Strasznie mnie to irytuje.
Dodatkowo do wymiany oba amorki z przodu. Przegub wewnętrzny kupiony, czeka na odrobinę czasu.

Ale nie ma co się poddawać <faja>



No tak to bywa z GD, najmłodsze te samochody nie są i "swoje prawa" mają. Grunt to się nie poddawać :] No albo sprzedać i kupić Yaris/Octavie :P ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2006, 19:54
Posty: 796
Skąd: Kraków
Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24

Postprzez MrShaleck » 23 gru 2013, 14:18

zibi626 napisał(a):No tak to bywa z GD, najmłodsze te samochody nie są i "swoje prawa" mają. Grunt to się nie poddawać :] No albo sprzedać i kupić Yaris/Octavie :P ;)


Nie no Yaris to pudełko, a Octavia to VAG. no way <glupek2>
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2613 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
CLK 55 AMG W209

Postprzez Szyna » 24 gru 2013, 09:37

Co do szyb to może pomoże czyszczenie uszczelek, nasmarowanie prowadnic i mechanizmów. Też mnie to trochę denerwuje ale nie mam czasu się za to zabrać ;)
Powodzenia
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez MrShaleck » 25 gru 2013, 12:19

Właśnie ten czas ciągle taki cenny. Ale myślę, że gdyby doba miała 32 godziny to jakoś byśmy się wyrabiali :)

Pojawił mi się w Madzi problem, nie wiem skąd dlaczego co i jak, po prostu po 2 dniach stania ją odpaliłem i ma takie świry:

http://www.youtube.com/watch?v=JP6277GY ... e=youtu.be

Mam pewne podejrzenia do stabilizatora napięcia. Kable, świece wymienione, kopulka itd czyszone.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2613 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
CLK 55 AMG W209

Postprzez Szyna » 25 gru 2013, 13:12

Ja mam to samo już od ładnych paru lat ;) Miałem regenerowany alternator i wymieniony stabilizator napięcia, jakoś nie pomogło :P Tylko że u mnie prawdopodobnie jest padnięta przepływka i tutaj doszukuje się problemu ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez MrShaleck » 25 gru 2013, 13:26

Ja zbyt dużo jeżdzę zeby się tym nie przejmować przez najbliższe kilka lat :)
Kolega mi podsunął, że to może jednak być silniczek krokowy. Gdzie on jest w F2 zamontowany?
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2613 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
CLK 55 AMG W209

Postprzez Szyna » 25 gru 2013, 13:31

Wszystkie silniczki krokowe są umiejscowione gdzieś przy przepustnicy ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Payorez » 26 gru 2013, 01:55

Witam!

Super auto, sam kupiłem 626 91r. sedan 2.0D i teraz będą ją w ramach możliwości finansowych doprowadzał do świetności : )

pozdrawiam!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 19:30
Posty: 530 (4/2)
Skąd: Wrocław
Auto: – Mazda 626 Coupe 1987 2.2Turbo
– BMW E39 3.0d

Postprzez MrShaleck » 26 gru 2013, 13:10

Zazdroszczę Ci spalania z 2.0D Kolego...eh :D
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2613 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
CLK 55 AMG W209

Postprzez MrShaleck » 13 sty 2014, 00:45

Zimowa zajaweczka dla zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=sqS_Zdx ... e=youtu.be


Zabawne jest, że bardzo latwo się wpada w kontrolowany poślizg FWDkiem (akurat tym) bez ręcznego :)
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2613 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
CLK 55 AMG W209

Postprzez mlodyMazda » 13 sty 2014, 01:03

roxygenium napisał(a):Zimowa zajaweczka dla zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=sqS_Zdx ... e=youtu.be


Zabawne jest, że bardzo latwo się wpada w kontrolowany poślizg FWDkiem (akurat tym) bez ręcznego :)


Czemu u mnie nie ma sniegu <płacze>
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae

https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
Some say..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 00:07
Posty: 1397 (9/19)
Skąd: Merzig De /Olecko Pl
Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06

Postprzez MrShaleck » 14 sty 2014, 12:28

Wczoraj dorwałem w końcu podszybie i niedziałające pierwsze 2 biegi nawiewu. Wiedziałem, że coś mi cieknie z tamtych okolic ale cały czas nie mogę dojść do tego którędy, może ktoś ma jakiś pomysł? :|

Obrazek

Obrazek



Dorzucam test sprawności silnika :)
Niestety sprzęgło robi co chce ;/

https://www.youtube.com/watch?v=VvkT7eZ ... e=youtu.be
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2613 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
CLK 55 AMG W209

Postprzez Szyna » 14 sty 2014, 22:04

Zdemontuj podszybie wszystkie plastiki wyczyść i wstaw na nowo na jakiś silikon dekarski. A jak nie pomoże to rozbierasz cała deskę ściągasz dmuchawę i patrzysz co jest nie tak :D U mnie blacha się rozeszła na zgrzewach ;) Ale myślę że rozebranie wszystkich plastików blachy i innych rzeczy przy szybie na zewnątrz pomoże :) jak będziesz skręcał to na śruby też możesz dać trochę silikonu :P
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez MrShaleck » 15 sty 2014, 00:27

Manewry z silikonem to ja znam jeszcze z golfa... tam dziurę w podszybiu zawaliliśmy gumą i silikonem (takie tam grzeszki) :). Jednak tutaj nie chciałbym tego robić. W ogóle się zastanawiam co dalej z tą budą robić, a właściwie robić czy nie robić. [kryzys kryzys kryzys, przejdzie mi] Gdzie zostało zrobione to jest względnie ok, ale gdzie nie zajrzę to gorzej i gorzej niestety no i lewa strona mam wrażenie, że na ori lakier ktoś machnął klar, bo schodzi płatami. A akryl chyba nie powinien mieć klaru w tamtych latach <nie>
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2613 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
CLK 55 AMG W209

Postprzez Szyna » 15 sty 2014, 20:19

Mi schodzi bezbarwny płatami z tylnego błotnika :) A o dziury to wole nie pytać bo niby ich nie ma ale boje się zaglądać "głębiej" ;) Wydaje mi się że chyba bez silikonu się już nie obejdzie :D
roxygenium napisał(a):[kryzys kryzys kryzys, przejdzie mi]

Okres masz :> Też przejdzie :P
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez MrShaleck » 15 sty 2014, 22:11

Już mi przechodzi. Dziś spojrzałem na nią z prawej oryginalnej strony i aż zachciało się jechać w trasę :D
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2613 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
CLK 55 AMG W209

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy