Sprężyny obniżające – pytania i odpowiedzi
No ja powiem ze przed zalozeniem pomalowalem je grubo podkladem i na to guma w spreju i ,moze sie ta guma wytarla i teraz klpią zwoje o siebie?.Skonczy sie chyba tak ze naciagne weza i wymienie poduszke za jednym razem,widzialem ze np Apexy maja taki waz fabrycznie.Szkoda tylko ze wtedy auto pojdzie ok 1cm w góre.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Ja mam nowe sprężyny a efekt ten sam. Też u siebie najpierw zakładam osłony na zwoje z oryginalnych sprężyn ale u siebie podejrzewam uszkodzony amortyzator który w pewnym zakresie źle pracuje . Resztę też mam sprawdzoną i wszystko jest ok .
By L9.
By L9.
no u mnie amor zdrowy,sprawdzany byl zreszta u goscia co regenerowal.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bo_Lo napisał(a):no u mnie amor zdrowy,sprawdzany byl zreszta u goscia co regenerowal.
Może sprawdź u innego? Albo poszukaj jakieś używki i załóż na próbę. U mnie podobne objawy zniknęły po wymianie amortyzatorów.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3198 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
myslalem o ty,ale kurcze gosc naprawde wie co robi,regeneruje tez ''gwinty'' ludziom jezdzacym na torze. robilem juz u niego kilka aut,klubowe auta tez jezdza na amorach robionych u niego- xedos Xeda,BA Reissa(gwint po regeneracji),MX6 kamila... . I tak wyjął go,rozebrał i praktycznie zregenerowal na nowo na gwarancji
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
To moze glypie pytanie- jak powinny buyc alozone progresy z tylu?gestrzym do gory czy do dołu?
bo ja mam do dołu a np tu piszea ze do góry
http://www.vwclub.pl/wydarzenia/Porady% ... rada02.htm
bo ja mam do dołu a np tu piszea ze do góry
http://www.vwclub.pl/wydarzenia/Porady% ... rada02.htm
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Z racji tego, że w styczniu planuję kupić sprężyny, przypadkowo napotkałem się na coś takiego :
http://allegro.pl/uniwersalne-sprezyny- ... 72753.html
Poczytałem, trochę o tym na różnych forach, i ludzie zakładają np. w Hondach i z tego co wyczytałem to zdaję egzamin. Musiałbym zmierzyć, średnicę amortyzatora... jeśli będzie wszystko szło w dobrym kierunku będę się w sezonie bujał na 8/8 co na to seria amor...
Znalazłem jeszcze jak, to wygląda po zabiegu :




Poczytałem, trochę o tym na różnych forach, i ludzie zakładają np. w Hondach i z tego co wyczytałem to zdaję egzamin. Musiałbym zmierzyć, średnicę amortyzatora... jeśli będzie wszystko szło w dobrym kierunku będę się w sezonie bujał na 8/8 co na to seria amor...


Znalazłem jeszcze jak, to wygląda po zabiegu :



No tutaj akurat, wyczytałem mieszane sugestie a mianowicie. Ludzie utwardzają, skracają skok amora ale niektórzy latają też na seryjnym amortyzatorze, dlatego idę tą samą drogą (jeśli będzie wszystko pasowało), podejrzewam, że będzie kilka drobiazgów do przeróbki. Z racji tego, że w ciągu roku robię 5tys. km może ciut więcej, będę dłubać seryjny amortyzator 
Na seryjny amor bym tego nie założył. Albo utwardzić amor, albo kupić sportowe – twardsze i z reguły ciut krótsze.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3198 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Dzisiaj pomierzyłem wymiary amortyzatora i wszystko idzie w dobrym kierunku. Amortyzatory będą prawdopodobnie miały skrócony skok, co za tym idzie będzie beton plus zawita może twardsza sprężyna jeśli ta z aukcji będzie miękka.
Ciekawa sprawa z tym pseudo gwintem.u mnie tył już lekko wyrobione HRy a za sam tył wołają w hr 650zł:–/ a tu komplet i to gwint za połowę. Pytanie czy tą niska cena nie oznacza równie niskiej jakości:–/ gość który regenerowal mi amory też robi takie coś z seryjnych,ale u niego kosztuje to ok 1000zł
poza tym w prawdziwym gwincie jest podwójna sprężyna chyba?
Wysłane z mojego WT19i przy użyciu Tapatalka
poza tym w prawdziwym gwincie jest podwójna sprężyna chyba?
Wysłane z mojego WT19i przy użyciu Tapatalka
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Chłopaki z naglebie.pl latają na tym zestawie
Co do przerobienia nie ma dużo trzeba tuleje gwintowaną wsadzić w amortyzator, skrócić skok amora w celu utwardzenia... ale zastanawiam się czy lepszym sposobem nie będzie zalanie amora hipol'em podobno jest mega twardo 
Bo_Lo napisał(a):poza tym w prawdziwym gwincie jest podwójna sprężyna chyba?a
Dokładnie, inaczej sprężyna bedzie luźno przy niższych nastawach gwintu i na nierównościach bedzie pukać.
http://www.ground-control-store.com/products/index.php
W sumie problemu nie ma nagwintować górną część amora ? Ale chyba będzie pies pogrzebany, z tym zestawem. Wczoraj coś nie domierzyłem i okazuję się, że śr. amortyzatora ma 51mm czyli tyle samo co śr. tulejki gwintowanej :/ i tego raczej już nie da się ogarnąć... pozostaje inny zabieg 
W poznaniu gość przerabia seryjne na gwint. Jest to warsztat z prawdziwego zdarzenia z kilkunastoletnia praktyka. Mają własną tokarnie itp. U niego taki zabieg ok 1000zł i z tego co wiem to w tym regeneracja,utwardzenie i skrócenie amorow.
Wysłane z mojego WT19i przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego WT19i przy użyciu Tapatalka
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bo_Lo napisał(a):W poznaniu gość przerabia seryjne na gwint. Jest to warsztat z prawdziwego zdarzenia z kilkunastoletnia praktyka. Mają własną tokarnie itp. U niego taki zabieg ok 1000zł i z tego co wiem to w tym regeneracja,utwardzenie i skrócenie amorow.
Wysłane z mojego WT19i przy użyciu Tapatalka
A wiesz może czy regeneruje amory gwintowane ?
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje