Mazda6 (GJ) – Nasze wrażenia i opinie
Witam,
własnie dostałem list z Mazda Norge z wezwaniem serwisowym. Jakis czujnik moze byc niesprawny.
Google translator z norweskiego "There is evidence that it may be a problem with a pressure sensor that sits in connection with Ekosystem"
Usterka możne powodować: zapalenie kontrolki silnika, nierówną praca silnika lub jego zatrzymaniem, niedziałanie i-Stopa (to mi akurat pasi) oraz problemami ze zmiana biegów przy automacie.
W poniedziałek będę dzwonił do dilera to możne się dowiem czegoś więcej.
własnie dostałem list z Mazda Norge z wezwaniem serwisowym. Jakis czujnik moze byc niesprawny.
Google translator z norweskiego "There is evidence that it may be a problem with a pressure sensor that sits in connection with Ekosystem"
Usterka możne powodować: zapalenie kontrolki silnika, nierówną praca silnika lub jego zatrzymaniem, niedziałanie i-Stopa (to mi akurat pasi) oraz problemami ze zmiana biegów przy automacie.
W poniedziałek będę dzwonił do dilera to możne się dowiem czegoś więcej.
- Od: 14 kwi 2013, 14:58
- Posty: 14
- Skąd: Sandnes, Norwegia
- Auto: Opel Astra 1.7TD, Odebrana
Mazda 6 AT 2.2D 150 KM Vision Combi BLUE REFLEX
waldekx1 napisał(a):forumowiczów, powraca chyba problem poprzednich modeli Mazdy (przynajmniej w mojej to zauważyłem) pod tytułem : ZWICHROWANE TARCZE. Przejechałem 11 tys
Raczej też to mam, a ściślej drgania przy mocniejszym hamowaniu z większych prędkości w mieście nie do zauważenia i to po wyjeździe z salonu w sumie. Nigdy nie było hamowania awaryjnego, nic z tych rzeczy. Na razie nie mam siły na takie rzeczy przegląd niedługo więc zgłoszę to.
- Od: 27 lis 2010, 03:46
- Posty: 62
- Auto: Mazda 323f 1.6 BJ 2001, corolla 1.4D E12 2005, Mazda 6 2.0 GJ 2012
Dzisiaj miałem problem z nawigacją. TomTom się zawiesił. Wyciąganie kart SD nic nie dało. Pani z serwisu TomTom kazała mi zrobić format karty i na nowo wgrać navi. Myślę ,żę się nie znają. Zrobiłem tak jak pisał forumowicz-zrobiłem jak Pan Grzesio w serwisie- wyciągnąłem bezpieczniki-AUDIO1 i AUDIO2 na 10 minut. Zrobił się rest i wszystko działa. Trzeba tylko na nowo stacje radiowe zaprogramować. Pozdrawiam.
Dopisano 18 lis 2013, 17:08:
Wypisalo mi na ekranie navi – ,,Waiting for valid GPS" – czy jakoś tak , ale rest bezpiecznikowy pomógł.
Dopisano 18 lis 2013, 17:08:
Wypisalo mi na ekranie navi – ,,Waiting for valid GPS" – czy jakoś tak , ale rest bezpiecznikowy pomógł.
- Od: 28 wrz 2013, 13:39
- Posty: 59
- Auto: Mazda 6 2,0 benz. 2013r. sedan, SkyEnergy, Jet Black
Poruszano już na forum temat o jakości wykonywania niektórych elementów w nowej GJ, w celu zaoszczędzenia na kosztach produkcji. Jestem jednak zaskoczony jak marnie są wkomponowane uszczelki w dzwiach. Pomijając hałas, moje po 7 miesiącach poprostu odpadają, zwłaszcza w tylnych prawych drzwiach pasażera. Zadzwonię w tym tygodniu do ASO, to zobaczę czy będzie to tylko mój kłopot 
- Od: 11 mar 2013, 12:26
- Posty: 95
A mi po 4 miesiącach ostro zaczął skrzypieć główny schowek od pasażera. Na początku wystarczyło przyłożyć rękę i był spokój, teraz trzeba ostro docisnąć. Coś w schowku trzeszczy gdy jadę na 1,2 biegu na niższych obrotach do tego nierówności na asfalcie potęgują efekt. Tak po za tym to nie mam się do czego przyczepić. Auto chodzi jak marzenie 
ps. Haha okazało się że to nie schowek tylko gaśnica przy siedzeniu pasażera, a dokładnie taka plastikowa, okrągła zawleczka. Gaśnica powędrowała do bagażnika i jak ręką odjął
ps. Haha okazało się że to nie schowek tylko gaśnica przy siedzeniu pasażera, a dokładnie taka plastikowa, okrągła zawleczka. Gaśnica powędrowała do bagażnika i jak ręką odjął
- Od: 24 cze 2013, 14:48
- Posty: 14
- Auto: Mazda GJ SportKombi 2.0 165 km Skyenergy Redsoul
Witam szanownych forumowiczów
W poniedziałek staje się właścicielem nowej mazdy 6 w wersji SkyPassion 2.0, chciałbym Wam serdecznie podziękować za Wasze wpisy , te pozytywne i te mniej. Na pewno pomogły mi poznać "szósteczke" i z grubsza wiem czego mogę się spodziewać.
Swoje uwagi obiecuje zamieścić asap.
Życzę Wam wszystkiego najlepszego z okazji Świąt !

W poniedziałek staje się właścicielem nowej mazdy 6 w wersji SkyPassion 2.0, chciałbym Wam serdecznie podziękować za Wasze wpisy , te pozytywne i te mniej. Na pewno pomogły mi poznać "szósteczke" i z grubsza wiem czego mogę się spodziewać.
Swoje uwagi obiecuje zamieścić asap.
Życzę Wam wszystkiego najlepszego z okazji Świąt !
7,8 l
Ostatnio dowiedziałem się z dobrze poinformowanych źródeł, że w 2014 Mazda szykuje kilka zmian/ulepszeń w swojej flagowej szóstce.
Dobrze, że zachowałem zimną krew i nie zdecydowałem się na zakup, choć pokusa była spora.
Mnie najbardziej zależy na lepszym wyciszeniu. A Wy co byście zmienili/ulepszyli/dodali?

Mnie najbardziej zależy na lepszym wyciszeniu. A Wy co byście zmienili/ulepszyli/dodali?
- Od: 4 sie 2013, 14:23
- Posty: 10
Uchyl rąbka tajemnicy, kiedy można się spodziewać oficjalnych info na ten temat. Jestem zainteresowanym zakupem M6 2.5 myślałem o zamówieniu około lutego, ale skoro ma się coś zmienić to warto czekać. Z tego co ludzie piszą przydało by się poprawić wyciszenie, drgającą maskę, nawigację.
Sam testowałem do tej pory diesla w automacie, ale w/w nie stwierdziłem bo byłem w "szoku" pierwszej fantastycznej podróży
Sam testowałem do tej pory diesla w automacie, ale w/w nie stwierdziłem bo byłem w "szoku" pierwszej fantastycznej podróży

- Od: 21 gru 2013, 12:11
- Posty: 5
- Auto: Honda Civic 1.5
O ile moi dwaj niezależni informatorzy się nie mylą, to ulepszona wersja ma być zaprezentowana na targach w marcu (nie wiem konkretnie, o których targach mowa). Tu następują rozbieżności, kiedy będzie dostępna: jedna wersja to jesień, a druga koniec roku (czyli dopiero za rok od teraz).
A o jakich konkretnie zmianach chodzą słuchy:
– dołączany napęd 4x4 (z CX-5) – bardzo prawdopodobne (cena wzrośnie o ok. 15-20 tys.)
– turbo doładowany silnik 2.5 – mniej prawdopodobne
Ja planowałem śmignąć szóstką na wakacje 2014, ale raczej się wstrzymam. Szkoda, że nie słychać nic na temat lepszego wyciszenia. Można takie wykonać za ok.15 tys. i trwa to 2 tygodnie.
A o jakich konkretnie zmianach chodzą słuchy:
– dołączany napęd 4x4 (z CX-5) – bardzo prawdopodobne (cena wzrośnie o ok. 15-20 tys.)
– turbo doładowany silnik 2.5 – mniej prawdopodobne
Ja planowałem śmignąć szóstką na wakacje 2014, ale raczej się wstrzymam. Szkoda, że nie słychać nic na temat lepszego wyciszenia. Można takie wykonać za ok.15 tys. i trwa to 2 tygodnie.
- Od: 4 sie 2013, 14:23
- Posty: 10
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
witam dzis byłem na jeżdzie próbnej Superbemi jeżeli chodzi o wyciszenie kabiny od nadkoli to inna liga.
Cisza jak makiem zasiał, w przeciwieństwie do nowej M6 oba auta na kołach zimowych z czego skoda była w dieslu a wypada pod tym względem o niebo lepiej niż M6 w benzynie.
I tu mam problem dlaczego mazda nie poszła za ciosem i nie zrobiła świetnego auta w tej materii również, przeżyłbym nawet mało dynamiczny silnik, ale brak wyciszenia, to już kolejna recydywa w maździe
Cisza jak makiem zasiał, w przeciwieństwie do nowej M6 oba auta na kołach zimowych z czego skoda była w dieslu a wypada pod tym względem o niebo lepiej niż M6 w benzynie.
I tu mam problem dlaczego mazda nie poszła za ciosem i nie zrobiła świetnego auta w tej materii również, przeżyłbym nawet mało dynamiczny silnik, ale brak wyciszenia, to już kolejna recydywa w maździe
mazda 6 143 km 2006
"jeśli nie docenia Pan marki i tego co reprezentuje Mazda czy też szuka Pan wysokiego rabatu i nie docenia Pan wyjątkowości i elitarności samochodu proszę udać się do salonu Skody".
Handlowiec tak może mówić, bo ze sprzedażą szóstki Mazda nie ma problemu. Ta marka nie należy do klasy premium, ale cena szóstki w najwyższej opcji już wchodzi w pułap cenowy podstawowych wersji aut z wyższej półki. Szkoda tylko, że jej słabe wyciszenie sprowadza nas na ziemię, czyli do klasy średniej.
Jeśli nowa poprawiona wersja nie będzie lepiej wyciszona i w przyszłym roku nie pojawi się nic ciekawszego innych marek, to kupię szóstkę, ale od razu zlecę wykonanie profesjonalnego wyciszenia.
Handlowiec tak może mówić, bo ze sprzedażą szóstki Mazda nie ma problemu. Ta marka nie należy do klasy premium, ale cena szóstki w najwyższej opcji już wchodzi w pułap cenowy podstawowych wersji aut z wyższej półki. Szkoda tylko, że jej słabe wyciszenie sprowadza nas na ziemię, czyli do klasy średniej.
Jeśli nowa poprawiona wersja nie będzie lepiej wyciszona i w przyszłym roku nie pojawi się nic ciekawszego innych marek, to kupię szóstkę, ale od razu zlecę wykonanie profesjonalnego wyciszenia.
- Od: 4 sie 2013, 14:23
- Posty: 10
Z tą elitarnością GJ-tki to już melodia przeszłości. Jak swoją odbierałem w lutym to był szok w okolicy. Przejechałem Polskę w szerz ze dwa razy, codziennie po 100km po Warszawie i chyba do maja nie spotkałem ani jednej a dzisiaj? Na moim osiedlu na jakieś 120 rodzin są 3 sztuki, codziennie w drodze do pracy mijam ze 2-3. Apogeum było w ubiegłym tygodniu gdzie pod szkołę podjechała białym sedanem mamuśka na oko sporo po 40-tce odwożąc dzieciaki. Gdzie tu elitarność? 
- Od: 12 lut 2013, 21:08
- Posty: 45
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GJ 2012 2.0 SKYACTIV-G
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6