Chciałbym się zapytać jak szybko powinien się nagrzać dolny wąż od chlodnicy? Jeżeli włączył się juz wentylator to dolny wąż powinien być juz ciepły ? gorący ? czy to troche trwa...
Wymianieałem w Sobote termostat zalałem płyn i było wszystko dobrze. Nagle wczoraj w mieście w korku temperatura na maxa pod czerwoną wskazówke dobrze, że miałem gdzie stanąć. Wyleciało mi część płynu przez zbiornik wyrównawczy. Poczekałem aż silnik ostygnie dolałem płynu i pojechłem do domu jednak silnik zaczął sie znowu grzać. Mam kilka pomysłów : pompa wody, uszczelka pod głowicą lub (mam nadzieje) zawieszony termostat. Dlatego chciałbym sie poradzić jak szybko dolny wąz powinien być ciepły. Dziś czekałem aż silnik złapie temperature, włączył sie wiatrak ale wąż na dole nadal bym zimny u gory od bloku gorący. Po chwili zgasiłem silnik żeby go znowu zapocić.
Dopisano 18 paź 2012, 16:20:
Witam Wszystkich
Chciałbym się zapytać jak szybko powinien się nagrzać dolny wąż od chlodnicy? Jeżeli włączył się juz wentylator to dolny wąż powinien być juz ciepły ? gorący ? czy to troche trwa...
Wymianieałem w Sobote termostat zalałem płyn i było wszystko dobrze. Nagle wczoraj w mieście w korku temperatura na maxa pod czerwoną wskazówke dobrze, że miałem gdzie stanąć. Wyleciało mi część płynu przez zbiornik wyrównawczy. Poczekałem aż silnik ostygnie dolałem płynu i pojechłem do domu jednak silnik zaczął sie znowu grzać. Mam kilka pomysłów : pompa wody, uszczelka pod głowicą lub (mam nadzieje) zawieszony termostat. Dlatego chciałbym sie poradzić jak szybko dolny wąz powinien być ciepły. Dziś czekałem aż silnik złapie temperature, włączył sie wiatrak ale wąż na dole nadal bym zimny u gory od bloku gorący. Po chwili zgasiłem silnik żeby go znowu zapocić.