Dziś na trasie wypaliła mi kontrolka check. Podpiąłem elm-a do OBDII i raport.
Trochę poczytałem ale niewiele mi to mówi.
P2187 – zbyt uboga mieszanka paliwa ? MAF ?
C1306 – Neutralne położenie kąta skrętu nie może być określona na podstawie sygnałów z
czujników ABS i koła-czujnik prędkości w połączeniu.
U2064 – informacja, że jakiś inny błąd nie może być odczytany.
Jeśli ktoś jest kumaty bardziej, proszę o odpowiedź.
Błędy po skasowaniu za jakiś czas powracają. ( 90 km powrotnej trasy )
W żadną dziurę dziś nie wpadłem.
Błędy P2187, C1306, U2064
Strona 1 z 1
tomek-waw napisał(a):P2187 – zbyt uboga mieszanka paliwa ? MAF ?
albo nieszczelny dolot albo naciągnięte przewody – wtyczka MAF
tomek-waw napisał(a):C1306 – Neutralne położenie kąta skrętu nie może być określona na podstawie sygnałów z
czujników ABS i koła-czujnik prędkości w połączeni
przed chwilą też ktoś to miał , co to jest -może ten czujnik skrętu kół
marcin255 napisał(a):albo naciągnięte przewody
Byłem w garażu, coś może jest na rzeczy, bo wtyczka była jakby delikatnie przekrzywiona.
Fakt faktem, przewody nie są całkiem lużne po zmianie dolotu.
marcin255 napisał(a):przed chwilą też ktoś to miał , co to jest -może ten czujnik skrętu kół
chyba ten topic, ale nie przed chwilą.
viewtopic.php?f=114&t=101291
wychodzi ,ze to ale może najpierw posprawdzać czujniki abs- wtyczki abs , niewymiarowe koła , opony , zawieszenie ?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości