no wszystko pięknie tylko jak przyjdzie lato to co? znowu przastawię rozrząd? już pisałem że na ciepłym dobrze chodzi,no w miarę a co z tym P1189 ta prędkosć wałka pompy jesli ma to coś wspólnego z ustawieniem rozrządu to się zgadzam że może jest coś żle ustawione. a na razie to doszedłem do wniosku że w mojej mażdzie jest letnie i zimowe ustawienie rozrządu 
Dopisano 17 gru 2013, 18:16:znalazłem coś takiego na pewnej stronie może to to?                                                                                       Zatarty przestawiacz kąta wtrysku – zanieczyszczone paliwo mechanicznie i chemicznie, często opiłki które powstały w wyniku tarcia elementów przy zbyt „suchym” paliwie – objawy: głośna praca, ciężki rozruch silnika, nierówna praca, tryb awaryjny.   a w tej pompie to chyba jest coś takiego. jak sądzicie może być to? da sie sprawdzić na aucie czy trza pompę wyciągnąć?