Tuning optyczny Mazda6 GG/GY – pytania i sugestie – temat zbiorczy
kolor nie wpływa na konstrukcję. Konstrukcja to jakbym zmieniał uchwyty żarówek, jakieś przesłony albo kształt klosza nawet.
Czy pomalowanie czegoś jest ingerencją konstrukcyjną? Nie sądzę.
Czy pomalowanie czegoś jest ingerencją konstrukcyjną? Nie sądzę.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
cytując z twojego linka
albo czegoś nie rozumiem, albo jest to dość stary artykuł. Przecież pałkarze niby mierzą przepuszczalność jak kogoś ustrzelą.
Brak jest urzšdzeń (spektrofotometrów) do pomiaru przepuszczalnoci wiatła na szybie zamontowanej w samochodzie.
albo czegoś nie rozumiem, albo jest to dość stary artykuł. Przecież pałkarze niby mierzą przepuszczalność jak kogoś ustrzelą.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
nie myślę teraz o tym, bo jestem z ludzi, którzy jak twierdzą że coś widać, tzn że widać
kwestia sprawdzenia najpierw na własne oczy czy i jak to rzeczywiście widać. Jeśli stwierdzam, że dobrze widać, a ktoś powie że nie widział, to ja zawnioskuję wizytę u okulisty 
chodzą mi po głowie takie różne myśli, bo szansa na zdobycie czarnych lamp do kombi wydaje się być znikoma jak sam wiesz.
chodzą mi po głowie takie różne myśli, bo szansa na zdobycie czarnych lamp do kombi wydaje się być znikoma jak sam wiesz.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
W Łodzi policja ma gdzieś, ja jeżdze bez tablicy od 3 miesięcy
Tłumaczyłem Leito długo jak to działa, mogę w takie auto wjechać w każdej chwili i bez problemu policja przyjmie moją wersję, że nie widziałem stopu i automatyczna wina auta z takimi lampami.
Mathhies na tym filmiku masz pokazaną kierownicę powietrza
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... bWSfVoTLqo
58-a sekunda
a tu masz foto
http://img59.imageshack.us/img59/6904/tlj4.jpg
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... bWSfVoTLqo
58-a sekunda
a tu masz foto
http://img59.imageshack.us/img59/6904/tlj4.jpg
-
Arkadius 73
a o to chodzilo. Dzięki wielkie. Obczaję u siebie jak to wygląda w przedlifcie, choć zapewne podobnie 
Konsensus taki, że przesunąć można, ale pewnie nie dalej niż barierka zaznaczona na obrazku.
No się pomyśli się
Swoją drogą, ktoś wie czy, a jeśli tak, to ile można uzyskać dzięki takiej modyfikacji dolotu? Słyszałem bowiem BARDZO rozbieżne opinie nt. stożka i że wielu ludzi wracało do standardowego filtra powietrza, ale sam właśnie dolot do filtra w jakiś sposób poprawiali.
PS. wiem że to nie dział mechaniczny tuning, ale pytam zupełnie przy okazji żeby nie płodzić postów
Konsensus taki, że przesunąć można, ale pewnie nie dalej niż barierka zaznaczona na obrazku.
No się pomyśli się

Swoją drogą, ktoś wie czy, a jeśli tak, to ile można uzyskać dzięki takiej modyfikacji dolotu? Słyszałem bowiem BARDZO rozbieżne opinie nt. stożka i że wielu ludzi wracało do standardowego filtra powietrza, ale sam właśnie dolot do filtra w jakiś sposób poprawiali.
PS. wiem że to nie dział mechaniczny tuning, ale pytam zupełnie przy okazji żeby nie płodzić postów
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
To chyba najbardziej zależy od tego, jak "restrykcyjny" jest fabryczny dolot, czasem się tylko pogorszy, w Hondach jak wiemy przyrosty na samym dolocie mogą być rzędu kilku koni w zależności od silnika. Można przyjąć, że dolot o odpowiedniej długości z doprowadzeniem zimnego powietrza jak nie pogorszy nic fabryki to jest dobrze 
matthies napisał(a):Mandey, zawsze chyba można wrócić do fabryki.
Nie twierdzę, że nie
Przecież sam Ci tego nie zabronię, Twoja Madzia. Tylko wyrażam swoją opinię, bo jakoś nie przemawiały do mnie nigdy przyciemniane lampy, w szczególności czarne do czarnego samochodu
kierownicę powietrza mam taką samą jak na fotce wklejonej przez Arkadiusa. jest to około 3-5cm, a i tak siłą rzeczy chyba by tam nie można tablicy założyć, bowiem na dole wlot już się zaokrągla.
Druga sprawa, że nasze europejskie zderzaki sport są nieco inne niż usa... więc i tak dochodzi mała rzeźba ze szpachlowaniem + malowanie.
EU –>
USA –>
USA jest gładziutki, nawet nie ma otworu na hak holowniczy...
Chyba raczej nie będę się brał za przełożenie tablicy, bo te dziury w EU mnie przerażają.
Druga sprawa, że nasze europejskie zderzaki sport są nieco inne niż usa... więc i tak dochodzi mała rzeźba ze szpachlowaniem + malowanie.
EU –>
USA –>
USA jest gładziutki, nawet nie ma otworu na hak holowniczy...
Chyba raczej nie będę się brał za przełożenie tablicy, bo te dziury w EU mnie przerażają.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
najważniejsze żeby nie zakryć dolotu do filtra powietrza, na chłodnicę to i tak mam większą dziurę niż seryjne zderzaki, więc różnica uważam będzie niezauważalna, a po drugie i nie pałuję tak silnika żeby każdy cm2 był mi potrzebny. Jakby zaczęła temperatura motoru się wznosić, to wtedy by się pomyślało, ale jak powiedziałem, trochę się zniechęciłem ;]
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje