Swap z 2.0 16V na 2.2T
1, 2
Witam , mam pytanie , planuje zrobić swap z 2.0 16V na 2.2T , czy różnią się mocowania silnika i czy dużo jest bawienie tzn czy jest to opłacalne ?
- Od: 26 paź 2013, 14:01
- Posty: 48
- Auto: Mazda MX-6
2.016V
A co masz kolego za budę MX 6 ale który rok 
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
No mam całe auto , ale z silnikiem 2.0 16V z 94 roku
- Od: 26 paź 2013, 14:01
- Posty: 48
- Auto: Mazda MX-6
2.016V
A to nie wiem co i jak w starszczej budzie gd to jest plug and play
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Jest tu ktoś kto może odpowiedzieć na pytanie ?
- Od: 26 paź 2013, 14:01
- Posty: 48
- Auto: Mazda MX-6
2.016V
dawid152020 napisał(a):tzn czy jest to opłacalne ?
Żadna przeróbka samochodu nie jest opłacalna

Bartek1986
Bardzo wyczerpująca odpowiedz
Bardzo wyczerpująca odpowiedz
- Od: 26 paź 2013, 14:01
- Posty: 48
- Auto: Mazda MX-6
2.016V
napis konkretnie jakie masz auto, który rok oraz jaki silnik chcesz włożyć (z którego roku) to może będzie łatwiej Ci pomóc. Niestety z Twoich odpowiedzi nie wynika to zbyt konkretnie.
Mam mazde mx6 z silnikiem 2.0 16V z 94 roku , i chce założyć silnik od forda probe 2.2 Turbo 145km z tego co wiem to wychodziły mx6 z takim silnikiem
- Od: 26 paź 2013, 14:01
- Posty: 48
- Auto: Mazda MX-6
2.016V
Nie wychodziły MX-6 GE z tym silnikiem.
MX-6 w wersji poprzedniej tak. Ale nie w Twojej
Ogólnie przeróbka wyniesie Dużo zielonych. Jak dla mnie można rzeźbić. Ale pytanie czy masz odpowiedni budżet do tego
MX-6 w wersji poprzedniej tak. Ale nie w Twojej
Ogólnie przeróbka wyniesie Dużo zielonych. Jak dla mnie można rzeźbić. Ale pytanie czy masz odpowiedni budżet do tego
I tak szukam całego Probe z tym silnikiem , a co do mocowań silnika to dużo się różnią ?
- Od: 26 paź 2013, 14:01
- Posty: 48
- Auto: Mazda MX-6
2.016V
dawid152020 napisał(a):I tak szukam całego Probe z tym silnikiem , a co do mocowań silnika to dużo się różnią ?
nie ma znaczenia czy dużo czy mało, poprostu nie pasują. czeka Cię dużo przeróbek, prawdopodobnie półosie, elektryka, napęd licznika, dolot, chłodzenie i wiele pierdółek.
Moim zdaniem też gra nie warta świeczki
Wolał bym zamontować V6 + turbinke i moim zdaniem koszta będą mniejsze niż 2.2t
Wolał bym zamontować V6 + turbinke i moim zdaniem koszta będą mniejsze niż 2.2t
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Pudzian84 napisał(a):Wolał bym zamontować V6 + turbinke i moim zdaniem koszta będą mniejsze niż 2.2t
Pomarzyć dobra rzecz


Pamietaj marzenia sie spełniaja
A czy kolega zalozy na 12 v to ja w to nie wnikam
A czy kolega zalozy na 12 v to ja w to nie wnikam
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
V6 + turbinka porownywalny koszt?
Widze ze ja przeplacilem za turbinke do mojej rzedowki:)
Widze ze ja przeplacilem za turbinke do mojej rzedowki:)
lepiej włożyć 2,5 v6 i jest ogień i to bez turbiny, a jakby włożyć turbo lub kompresor to już w ogóle bolid 
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
mocowania silnika sie rożnia w 2.5 V6 ?
- Od: 26 paź 2013, 14:01
- Posty: 48
- Auto: Mazda MX-6
2.016V
Prawdopodobnie tak.
Z 2.0 V6 KF na 2.5 KL jest p&p z FS`a już chyba nie
Z 2.0 V6 KF na 2.5 KL jest p&p z FS`a już chyba nie
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"

"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
- Od: 26 lut 2013, 00:31
- Posty: 1703 (1/8)
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93
dawid152020 napisał(a):mocowania silnika sie rożnia w 2.5 V6 ?
Mi jak typ przekładał silnik to trochę mówił, że coś kombinował, ale już w to nie wnikałem tylko się cieszyłem, że już odbieram autko
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje