Jesli jestem w nie odpowiednim dziale to prosze admina o przeniesienie.
Najpierw chcialem przywitac sie z forumowiczami i przedstawic moj problem.
Otoz stalem sie posiadaczem MAZDY model 626 GLX 2000r poj.1.8 z 90KM po liftingu ze silnikiem w gazie-moj problem polega na tym ze ewidentnie bierze olej czyli duzy dym tak ok.15-30 sekund pozniej juz normalnie na cieplym autko jest w gazie i ma przejechane 196200 i do rozrzadu zostalo 15000.
Czytalem ze te objawy to 2 sprawy-pierwsze to pierscienie na glowicy ktore sie rozszerzaja na cieplym silniku zamykajac wyciek oleju do komor a drugi ze uszczelniacze na rozrzadzie i moje pytanie brzmi:
-jaki koszt wymiany pierscieni(jestem ze slaskiego woj.)
-czy warto wlac uszczelniacz jesli tak to jaki i czy te silniki lubia takie zabiegi
a i jeszce jedno kiedy zaczac sie interesowac skrzynia biegow bo sprzeglo bylo juz wymienione i ma dopiero 40000
-oraz swiatla drogowe czasemnie dzialaja tj.na dzwigni pod kierownica sie nie wlaczaj(moze bezpiecznik lub jakis kabelek od swiatel albo klemy na akumulatorze)
Z gory dziekuje za pomoc i czekam na jakies sugestie.
A tak wogole to bardzo przestronny i wygodny rodzinny samochod-poprzednik Peugeot 206 2000r 3d(nigdy wiecej)