Mazda Xedos 6 CA KLZE '94 White...
Ale fakt dużo ładniej wygląda i wszystko jest czytelniejsze
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
znalazłem zdjęcie o którym pisałem wcześniej:

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Tak to jest inna wersja komputera, do kupienia są na allegro dwa, ten mój i ten u góry.
Wydaje mi sie ze UKP Reveltronicsa jest bardziej funkcjonalny i bardziej da się go wpasować we wnętrze auta.
Montaż w zegarach niespecjalnie mi sie podoba
Wydaje mi sie ze UKP Reveltronicsa jest bardziej funkcjonalny i bardziej da się go wpasować we wnętrze auta.
Montaż w zegarach niespecjalnie mi sie podoba

- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
To chyba zegary MX6 . Mi też ten Twój bardziej się podoba, lepiej wygląda ale z tym też siary nie ma 
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
za duży jest do zegarów...
No coś mi z nim nie styka, może właśnie zbyt duzy rozmiar.
Opowiem wam ciekawostke o spalaniu, wyjechałem przed chwilą na miasto porobić testy, komputerek już wykalibrowany, dokładność ponad 99%. Zrobiłem 15 kilometrów "zewnętrznymi" ulicami krakowa, takimi bez świateł. Kilkanaście startów zatrzymanych, pedał ciągle w podłodze, obroty ciągle powyzej 5k, predkości do 140km, ogólnie jeździłem najbardziej agresywnie jak sie da, nieustanne pałowanie silnika, na pełnej k.
Spalanie – 17.8l/100km. Dla mnie szok bo spodziewałbym się conajmniej 30l
Po owej zabawie wyzerowałem komputer, wjechałem do ścisłego centrum, światła na światłach, koreczek, po powrocie do domu spalanie 20.4l.
Wniosek taki że nie agresywna jazda generuje ogromne spalanie a postój samochodu z włączonym silnikiem. Przy krótkich, kilkunastominutowych pomiarach spalania stojąc na światłach powiedzmy minutę średnie spalanie potrafi skoczyć o 8 litrów/100km, z 15 robi sie 23-24. Gdy ruszymy i samochód spokojnie jedzie robi się z powrotem 15, czasem nawet 12. Każdy postój to natychmiastowy wzrost zużycia paliwa.
Do tego podczas wspomnianej zabawy z piłowaniem silnika miałem bardzo nieprzyjemną sytuację kiedy to po raz pierwszy w zyciu przegrzałem hamulce, nagle muszę zhamować pedał w podłodze a auto jedzie jak na lodzie, próbowałem ratować się ręcznym ale też nie wiele pomógł. Cudem udało mi się zmieścić na drugim pasie, wjechałbym komuś w dupsko.
Całe hamulce mam do wymiany, nie bede jeździł na tym gównie. Czas na jakieś markowe dobre tarcze i klocki, bo moze sie to nastepnym razem źle skończyć.
Opowiem wam ciekawostke o spalaniu, wyjechałem przed chwilą na miasto porobić testy, komputerek już wykalibrowany, dokładność ponad 99%. Zrobiłem 15 kilometrów "zewnętrznymi" ulicami krakowa, takimi bez świateł. Kilkanaście startów zatrzymanych, pedał ciągle w podłodze, obroty ciągle powyzej 5k, predkości do 140km, ogólnie jeździłem najbardziej agresywnie jak sie da, nieustanne pałowanie silnika, na pełnej k.
Spalanie – 17.8l/100km. Dla mnie szok bo spodziewałbym się conajmniej 30l
Po owej zabawie wyzerowałem komputer, wjechałem do ścisłego centrum, światła na światłach, koreczek, po powrocie do domu spalanie 20.4l.
Wniosek taki że nie agresywna jazda generuje ogromne spalanie a postój samochodu z włączonym silnikiem. Przy krótkich, kilkunastominutowych pomiarach spalania stojąc na światłach powiedzmy minutę średnie spalanie potrafi skoczyć o 8 litrów/100km, z 15 robi sie 23-24. Gdy ruszymy i samochód spokojnie jedzie robi się z powrotem 15, czasem nawet 12. Każdy postój to natychmiastowy wzrost zużycia paliwa.
Do tego podczas wspomnianej zabawy z piłowaniem silnika miałem bardzo nieprzyjemną sytuację kiedy to po raz pierwszy w zyciu przegrzałem hamulce, nagle muszę zhamować pedał w podłodze a auto jedzie jak na lodzie, próbowałem ratować się ręcznym ale też nie wiele pomógł. Cudem udało mi się zmieścić na drugim pasie, wjechałbym komuś w dupsko.
Całe hamulce mam do wymiany, nie bede jeździł na tym gównie. Czas na jakieś markowe dobre tarcze i klocki, bo moze sie to nastepnym razem źle skończyć.
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
biegami hamuj jak tylko można 
Ja jak cisnę powyżej 4-5k to Henek pali 5.5, a w mieście podjeżdżając 7/100. Jeżeli dany silnik jest stworzony z myślą o obrotach, to tak mu będzie najlepiej
Ja jak cisnę powyżej 4-5k to Henek pali 5.5, a w mieście podjeżdżając 7/100. Jeżeli dany silnik jest stworzony z myślą o obrotach, to tak mu będzie najlepiej
Też widzę że często opisywana jazda "do 3 tyś" wcale nie jest taka oszczędna
Auto na niskich obrotach pali wiecej niż na tym samym biegu i wyższych obr.
A hamowanie biegami ma sens przy wiekszych predkosciach, w mieście jak jade 60 na 4 biegu i puszczę gaz to obroty silnika są zbyt niskie żeby odłączył dopływ paliwa i ciągle komp pokazuje 5-6 litrów zużycie, mimo że auto toczy się samo na biegu.
Przy wiekszych predkosciach po puszczeniu gazu robi sie oczywiście zużycie 0.0l
A hamowanie biegami ma sens przy wiekszych predkosciach, w mieście jak jade 60 na 4 biegu i puszczę gaz to obroty silnika są zbyt niskie żeby odłączył dopływ paliwa i ciągle komp pokazuje 5-6 litrów zużycie, mimo że auto toczy się samo na biegu.
Przy wiekszych predkosciach po puszczeniu gazu robi sie oczywiście zużycie 0.0l
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
Setritus, Ty przód masz z M6 ? To może czas i tył przerzucić ?
Ja będe niedługo zmieniał przód na graty z M6, to podobno polecane są nienacinane tarcze Textar i klocki w sumie chłopaki też polecali textara
Ja będe niedługo zmieniał przód na graty z M6, to podobno polecane są nienacinane tarcze Textar i klocki w sumie chłopaki też polecali textara
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"

"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
- Od: 26 lut 2013, 00:31
- Posty: 1703 (1/8)
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93
zrzuć na niższy biegSetritus napisał(a): w mieście jak jade 60 na 4 biegu i puszczę gaz to obroty silnika są zbyt niskie żeby odłączył dopływ paliwa i ciągle komp pokazuje 5-6 litrów zużycie,
oblivion napisał(a):zrzuć na niższy bieg
Wiadomo, ale takie stałe zrzucanie biegu żeby hamować silnikiem jest obciazajace dla sprzegla
Kaszel91 napisał(a):Setritus, Ty przód masz z M6 ? To może czas i tył przerzucić ?![]()
Nie, u mnie wszystkie jest ori Xedosowe. Ale w planach kompletne hamulce z M6 MPS
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
I komplet `17 na zime ? 
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"

"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
- Od: 26 lut 2013, 00:31
- Posty: 1703 (1/8)
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93
hmm.. właśnie tak myślę nad zmianą felg, może moje byś chciał Setritus?

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Jakie hamulce trzeba założyć z tyłu żeby proporcje hamowania nie przeważały na przód 95%/5% tył ? 

- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Wydawałoby się że zostawić przód na ori z X6 a tył z m6 ;D
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"

"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
- Od: 26 lut 2013, 00:31
- Posty: 1703 (1/8)
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93
Noo jak taka tarcza to i felga inna
to samo kolo zapasowe.
Na razie, tak jak juz pisałem voyteckowi w PW, pomysł hamulców z MPSa jest do przemyślenia i spokojnego kompletowania części. Jak będę miał wszystko wtedy pomartwię się o zimowe koła
Na razie, tak jak juz pisałem voyteckowi w PW, pomysł hamulców z MPSa jest do przemyślenia i spokojnego kompletowania części. Jak będę miał wszystko wtedy pomartwię się o zimowe koła
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
Wiesz jakie są ceny części do takiego zestawu hamulców? 
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Wiem dlatego zastanawiam sie czy warto pchać się w takie koszty...
Hazu ma na przodzie zaciski M6, z tyłu RX8 i tez jest spoko
Dopisano 03 gru 2013 20:59:
Sylwo widze zostałeś żółtodziobem
Hazu ma na przodzie zaciski M6, z tyłu RX8 i tez jest spoko
Dopisano 03 gru 2013 20:59:
Sylwo widze zostałeś żółtodziobem
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości