Mazda Xedos 6 CA KLZE '94 White...

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Bounty » 2 gru 2013, 21:00

Ale fakt dużo ładniej wygląda i wszystko jest czytelniejsze
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 12:36
Posty: 1903 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96

Postprzez Crenshaw » 2 gru 2013, 21:32

znalazłem zdjęcie o którym pisałem wcześniej:
komp mazda.JPG
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Setritus » 3 gru 2013, 00:24

Tak to jest inna wersja komputera, do kupienia są na allegro dwa, ten mój i ten u góry.
Wydaje mi sie ze UKP Reveltronicsa jest bardziej funkcjonalny i bardziej da się go wpasować we wnętrze auta.
Montaż w zegarach niespecjalnie mi sie podoba <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez Bounty » 3 gru 2013, 06:18

To chyba zegary MX6 . Mi też ten Twój bardziej się podoba, lepiej wygląda ale z tym też siary nie ma :)
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 12:36
Posty: 1903 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96

Postprzez oblivion » 3 gru 2013, 10:20

za duży jest do zegarów...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez Setritus » 3 gru 2013, 13:49

No coś mi z nim nie styka, może właśnie zbyt duzy rozmiar.

Opowiem wam ciekawostke o spalaniu, wyjechałem przed chwilą na miasto porobić testy, komputerek już wykalibrowany, dokładność ponad 99%. Zrobiłem 15 kilometrów "zewnętrznymi" ulicami krakowa, takimi bez świateł. Kilkanaście startów zatrzymanych, pedał ciągle w podłodze, obroty ciągle powyzej 5k, predkości do 140km, ogólnie jeździłem najbardziej agresywnie jak sie da, nieustanne pałowanie silnika, na pełnej k. :D
Spalanie – 17.8l/100km. Dla mnie szok bo spodziewałbym się conajmniej 30l :D
Po owej zabawie wyzerowałem komputer, wjechałem do ścisłego centrum, światła na światłach, koreczek, po powrocie do domu spalanie 20.4l.

Wniosek taki że nie agresywna jazda generuje ogromne spalanie a postój samochodu z włączonym silnikiem. Przy krótkich, kilkunastominutowych pomiarach spalania stojąc na światłach powiedzmy minutę średnie spalanie potrafi skoczyć o 8 litrów/100km, z 15 robi sie 23-24. Gdy ruszymy i samochód spokojnie jedzie robi się z powrotem 15, czasem nawet 12. Każdy postój to natychmiastowy wzrost zużycia paliwa.

Do tego podczas wspomnianej zabawy z piłowaniem silnika miałem bardzo nieprzyjemną sytuację kiedy to po raz pierwszy w zyciu przegrzałem hamulce, nagle muszę zhamować pedał w podłodze a auto jedzie jak na lodzie, próbowałem ratować się ręcznym ale też nie wiele pomógł. Cudem udało mi się zmieścić na drugim pasie, wjechałbym komuś w dupsko.
Całe hamulce mam do wymiany, nie bede jeździł na tym gównie. Czas na jakieś markowe dobre tarcze i klocki, bo moze sie to nastepnym razem źle skończyć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez oblivion » 3 gru 2013, 14:00

biegami hamuj jak tylko można ;)
Ja jak cisnę powyżej 4-5k to Henek pali 5.5, a w mieście podjeżdżając 7/100. Jeżeli dany silnik jest stworzony z myślą o obrotach, to tak mu będzie najlepiej ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez Setritus » 3 gru 2013, 14:12

Też widzę że często opisywana jazda "do 3 tyś" wcale nie jest taka oszczędna :D Auto na niskich obrotach pali wiecej niż na tym samym biegu i wyższych obr.
A hamowanie biegami ma sens przy wiekszych predkosciach, w mieście jak jade 60 na 4 biegu i puszczę gaz to obroty silnika są zbyt niskie żeby odłączył dopływ paliwa i ciągle komp pokazuje 5-6 litrów zużycie, mimo że auto toczy się samo na biegu.
Przy wiekszych predkosciach po puszczeniu gazu robi sie oczywiście zużycie 0.0l :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez Kaszel91 » 3 gru 2013, 14:18

Setritus, Ty przód masz z M6 ? To może czas i tył przerzucić ? :P

Ja będe niedługo zmieniał przód na graty z M6, to podobno polecane są nienacinane tarcze Textar i klocki w sumie chłopaki też polecali textara ;P
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"Obrazek
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2013, 00:31
Posty: 1703 (1/8)
Skąd: Lublin
Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93

Postprzez oblivion » 3 gru 2013, 14:54

Setritus napisał(a): w mieście jak jade 60 na 4 biegu i puszczę gaz to obroty silnika są zbyt niskie żeby odłączył dopływ paliwa i ciągle komp pokazuje 5-6 litrów zużycie,
zrzuć na niższy bieg ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez Setritus » 3 gru 2013, 15:09

oblivion napisał(a):zrzuć na niższy bieg ;)

Wiadomo, ale takie stałe zrzucanie biegu żeby hamować silnikiem jest obciazajace dla sprzegla :D coś z a coś :D
Kaszel91 napisał(a):Setritus, Ty przód masz z M6 ? To może czas i tył przerzucić ? :P

Nie, u mnie wszystkie jest ori Xedosowe. Ale w planach kompletne hamulce z M6 MPS :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez Kaszel91 » 3 gru 2013, 16:23

I komplet `17 na zime ? :D
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"Obrazek
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2013, 00:31
Posty: 1703 (1/8)
Skąd: Lublin
Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93

Postprzez Crenshaw » 3 gru 2013, 16:38

hmm.. właśnie tak myślę nad zmianą felg, może moje byś chciał Setritus?
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Piotr_ » 3 gru 2013, 16:39

Pamiętaj że jak wjedzie hampel z mps-a to felga 17 tylko to pomieści ;)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez sylwo » 3 gru 2013, 17:13

Jakie hamulce trzeba założyć z tyłu żeby proporcje hamowania nie przeważały na przód 95%/5% tył ? <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Kaszel91 » 3 gru 2013, 18:33

Wydawałoby się że zostawić przód na ori z X6 a tył z m6 ;D
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"Obrazek
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2013, 00:31
Posty: 1703 (1/8)
Skąd: Lublin
Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93

Postprzez Setritus » 3 gru 2013, 21:11

Noo jak taka tarcza to i felga inna :D to samo kolo zapasowe.
Na razie, tak jak juz pisałem voyteckowi w PW, pomysł hamulców z MPSa jest do przemyślenia i spokojnego kompletowania części. Jak będę miał wszystko wtedy pomartwię się o zimowe koła :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez sylwo » 3 gru 2013, 21:54

Wiesz jakie są ceny części do takiego zestawu hamulców? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Setritus » 3 gru 2013, 21:58

Wiem dlatego zastanawiam sie czy warto pchać się w takie koszty...
Hazu ma na przodzie zaciski M6, z tyłu RX8 i tez jest spoko

Dopisano 03 gru 2013 20:59:

Sylwo widze zostałeś żółtodziobem :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez Dominator » 3 gru 2013, 22:00

Do tego "bezwładność" zestawu.. Równiez miałem montowac hamulce od mpsa lub rx8, ale to wazy.. Obawiam sie pogorszenia osiagów..
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy