[Xedos6 CA] Szybkie pytania

Mazda Xedos 6 1992–1999

Postprzez DamianSzatan666 » 30 lis 2013, 22:00

Kaszel91 napisał(a):Pytanie mam.
Dorwałem 3cie światło stopu. Tylko nie wiem czy półka od przedlifta jest taka sama jak od polifta. Bądź czy w wersji z 3cim stopem półka się czymś rózni czy nie ?

Przyglądałem sie półce z 93roku bez światła i wygląda bardzo podobnie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2011, 00:39
Posty: 1280 (10/2)
Skąd: Radoszyce-Świętokrzyskie/Grębenice-Łódzkie
Auto: Byly:
Xedos 6 2.5 '97
Xedos 6 2.0 '93
MPV 2.0d '05
I inne.
Aktualne:
MX-5 NA '93
Inne marki i pojazdy.

Postprzez AGADAR » 30 lis 2013, 22:15

Półki przed czy poliftowe są takie same, natomiast jest różnica z 3 światłem stopu, ponieważ w takim przypadku półka ma wycięcie na to światło.
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2011, 10:57
Posty: 352 (0/4)
Skąd: Białystok
Auto: Xedos 6 2.0 KF Z8 97r. (rej.) 96r. (prod.) 140 KM
był Seat Cordoba 1.9 TDI 90 KM, Rover 420 2.0 SDI 105 KM

Postprzez DamianSzatan666 » 30 lis 2013, 22:20

dlatego bardzo podobne. Wystarczy zrobić małą rzeźbę. :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2011, 00:39
Posty: 1280 (10/2)
Skąd: Radoszyce-Świętokrzyskie/Grębenice-Łódzkie
Auto: Byly:
Xedos 6 2.5 '97
Xedos 6 2.0 '93
MPV 2.0d '05
I inne.
Aktualne:
MX-5 NA '93
Inne marki i pojazdy.

Postprzez MazdaKF11 » 1 gru 2013, 01:05

Jakie są koszta regeneracji maglownicy ?
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2012, 22:16
Posty: 212 (0/1)
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 103kW '97 CA PZ CA2

Postprzez sylwo » 1 gru 2013, 10:20

Ponoć od 350pln
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4291 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez ptaszek775 » 1 gru 2013, 11:18

Jest jakas roznica w wygladzie silnika 140 a 144 konnego w xedzie 2.0
X E D O S 6Obrazek
Sprzedam pompe wody xedos 6 2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2012, 07:54
Posty: 753 (2/2)
Skąd: Kościan okolice
Auto: viewtopic.php?f=314&t=156205

Postprzez deejay27 » 1 gru 2013, 11:28

Nie ,bo to ten sam silnik , różnice są chyba w czujnikach , ale nie pamiętam jak to było , wiem że w jednym z tych silników jest ich o jeden więcej. Ogólnie na pierwszy rzut oka po otwarciu maski są identyczne:)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez sylwo » 1 gru 2013, 11:42

Właśnie, po lifcie był jeden czujnik w aparacie zapłonowym a przed liftem 2.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4291 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Setritus » 1 gru 2013, 14:54

Nie panowie, dodatkowy czujnik nie ma związku z typem silnika. Ani nawet z liftingiem.

Do 94 roku montowany był silnik 144km który poznasz np po tym że na kolektorach wydechowych nie ma katalizatorów.
Po roku 94, czyli po liftingu zaczęto montować silnik 140km, 4 konie zginęły głównie przez 3 katalizatory które są na układzie wydechowym.

Co do dodatkowego czujnika położenia wału, do 96 roku montowane były aparaty z 3 przewodami w kostce i jednym czujnikiem wewnątrz. Drugi czujnik znajdował sie na kole pasowym a jego wtyczka była przy bagnecie poziomu oleju.
Po roku 96 zrezygnowali z czujnika przy kole pasowym i oba czujniki powędrowały do aparatu zapłonowego, przez co do aparatu szły już 4 przewody w kostce.

Aparatu na pierwszy rzut oka też nie da rady rozpoznać bo oba mają 4 piny w gnieździe. Różnią się tylko oznaczeniem i tak aparat z 3 przewodami oznaczony jest KF61 a aparat z 4 przwodami KF01.

Dopisano 01 gru 2013 13:55:

sylwo napisał(a):Właśnie, po lifcie był jeden czujnik w aparacie zapłonowym a przed liftem 2.

Sylwo nie wprowadzaj ludzi w błąd <czarodziej>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez sylwo » 1 gru 2013, 17:24

A przepraszam <czarodziej> poandrzejkowy jestem <ok>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4291 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez deejay27 » 1 gru 2013, 17:40

Setritus napisał(a):Nie panowie, dodatkowy czujnik nie ma związku z typem silnika. Ani nawet z liftingiem.

Do 94 roku montowany był silnik 144km który poznasz np po tym że na kolektorach wydechowych nie ma katalizatorów.
Po roku 94, czyli po liftingu zaczęto montować silnik 140km, 4 konie zginęły głównie przez 3 katalizatory które są na układzie wydechowym.

Co do dodatkowego czujnika położenia wału, do 96 roku montowane były aparaty z 3 przewodami w kostce i jednym czujnikiem wewnątrz. Drugi czujnik znajdował sie na kole pasowym a jego wtyczka była przy bagnecie poziomu oleju.
Po roku 96 zrezygnowali z czujnika przy kole pasowym i oba czujniki powędrowały do aparatu zapłonowego, przez co do aparatu szły już 4 przewody w kostce.

Aparatu na pierwszy rzut oka też nie da rady rozpoznać bo oba mają 4 piny w gnieździe. Różnią się tylko oznaczeniem i tak aparat z 3 przewodami oznaczony jest KF61 a aparat z 4 przwodami KF01.

Dopisano 01 gru 2013 13:55:

sylwo napisał(a):Właśnie, po lifcie był jeden czujnik w aparacie zapłonowym a przed liftem 2.

Sylwo nie wprowadzaj ludzi w błąd <czarodziej>

Zgadza się kolego , ale dla zwykłego zjadacza chleba , p otwarciu maski na pierwszy rzut oka nie ma różnicy:) O takich szczegółach które napisałeś wie tak naprawdę kilka osób.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez DamianSzatan666 » 1 gru 2013, 17:45

panowie, jak się zwą te żaróweczki które są w podświetleniu deski, licznika. I co najważniejsze gdzie je kupić.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2011, 00:39
Posty: 1280 (10/2)
Skąd: Radoszyce-Świętokrzyskie/Grębenice-Łódzkie
Auto: Byly:
Xedos 6 2.5 '97
Xedos 6 2.0 '93
MPV 2.0d '05
I inne.
Aktualne:
MX-5 NA '93
Inne marki i pojazdy.

Postprzez Crenshaw » 1 gru 2013, 17:53

Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez DamianSzatan666 » 1 gru 2013, 18:03

dzięki Ci :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2011, 00:39
Posty: 1280 (10/2)
Skąd: Radoszyce-Świętokrzyskie/Grębenice-Łódzkie
Auto: Byly:
Xedos 6 2.5 '97
Xedos 6 2.0 '93
MPV 2.0d '05
I inne.
Aktualne:
MX-5 NA '93
Inne marki i pojazdy.

Postprzez Siw-y » 1 gru 2013, 23:05

Setritus napisał(a):Po roku 96 zrezygnowali z czujnika przy kole pasowym i oba czujniki powędrowały do aparatu zapłonowego, przez co do aparatu szły już 4 przewody w kostce.

Aparatu na pierwszy rzut oka też nie da rady rozpoznać bo oba mają 4 piny w gnieździe. Różnią się tylko oznaczeniem i tak aparat z 3 przewodami oznaczony jest KF61 a aparat z 4 przwodami KF01.

Trochę dziwnie bo ja mam xeda z 92 roku i aparat jest KF01 :P
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Adek311092 » 1 gru 2013, 23:30

Siw-y napisał(a):
Setritus napisał(a):Po roku 96 zrezygnowali z czujnika przy kole pasowym i oba czujniki powędrowały do aparatu zapłonowego, przez co do aparatu szły już 4 przewody w kostce.

Aparatu na pierwszy rzut oka też nie da rady rozpoznać bo oba mają 4 piny w gnieździe. Różnią się tylko oznaczeniem i tak aparat z 3 przewodami oznaczony jest KF61 a aparat z 4 przwodami KF01.

Trochę dziwnie bo ja mam xeda z 92 roku i aparat jest KF01 :P


No ja też mam 92 i jest kf01
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podkarpacia
 
Od: 27 lut 2012, 22:08
Posty: 662 (2/12)
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323f 2.0 V6 Speciale Edition

Postprzez Setritus » 2 gru 2013, 23:49

Siw-y napisał(a):Trochę dziwnie bo ja mam xeda z 92 roku i aparat jest KF01 :P
Adek311092 napisał(a):No ja też mam 92 i jest kf01

A ile kabli w wiązce?
Tak jak pisałem jeśli wiązka ma 3 kable to obsłuży oba aparaty, jeśli ma 4 to obsłuży tylko KF01.
Jeśli są 3 kable i aparat KF01 to wiadomo że był wymieniany.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez Siw-y » 3 gru 2013, 00:24

X tego co pamiętam to wtyczka jest 4 pinowa i tyleż samo jest przewodów.
Czujników jest dwa bo przy uwalonym jednym, jak odpiąłem drugi to silnik w ogóle nie odpalał także Twoja teoria nie jest do końca przekonujące :P
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez lukkil » 3 gru 2013, 00:26

ja mam chyba 3 kable (sprawdze bo dawno pod mache nie zaglądałem), xedos 96r i na bank jest czujnik przy wale
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 16:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez sebek-71 » 3 gru 2013, 11:34

Przecież mnóstwo xedosów ma poprzekładane silniki, o czym wielu z nas nawet nie wie.
Ja miałem xeda z rocznika 94 i miał już aparat tzw. poliftowy tzn KF61(bez czujnika przy kole pasowym), po podmiance na ten przedliftowy KF01 wyjęty z xeda 93 rp działał bez problemu, tak że
Setritus ma rację <spoko>
viewtopic.php?f=127&t=121526
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1141 (1/19)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6