Rozerwane przewody

Postprzez dymek_ » 17 lis 2013, 17:09

Witam.
Mam problem z tymi przewodami do czego one służą i gdzie powinny być podłączone ?
Załączniki
auto 056.jpg
Ostatnio edytowano 18 lis 2013, 01:09 przez lukaszm, łącznie edytowano 1 raz
Powód: edycja postu
Początkujący
 
Od: 4 paź 2013, 12:54
Posty: 28
Skąd: Zachodniopomorskie
Auto: MAZDA 3 BK 2007 1,6 ON Wykastrowana

Postprzez smile » 17 lis 2013, 21:08

Przewody od czujnika różnicowego ciśnień spalin, wychodzą z filtra cząsteczek stałych i tam powinny być podłączone... o ile masz jeszcze FAP-a :P

EDIT: Wytnij te przewody tak jak kilka dni temu wyciąłeś FAP-a :]

Dopisano 17 lis 2013, 20:14:

smile napisał(a):Przewody od czujnika różnicowego ciśnień spalin, wychodzą z filtra cząsteczek stałych i tam powinny być podłączone... o ile masz jeszcze FAP-a :P

EDIT: Wytnij te przewody tak jak kilka dni temu wyciąłeś FAP-a :]


Tak właściwie, jaki był tego powód?!

Dopisano 17 lis 2013, 20:17:

smile napisał(a):Przewody od czujnika różnicowego ciśnień spalin, wychodzą z filtra cząsteczek stałych i tam powinny być podłączone... o ile masz jeszcze FAP-a :P

EDIT: Wytnij te przewody tak jak kilka dni temu wyciąłeś FAP-a :]


Tak właściwie, jaki był tego powód?!
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez widmo82 » 18 lis 2013, 00:53

Dobre pytanie bo auto niby 2007r. Fap nie dał rady w miejskiej jeździe czy na blacie juz blisko 200kkm?
Moderator "3BK" -Paweł
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 26 paź 2008, 10:23
Posty: 3601 (81/142)
Skąd: Radom
Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008

Postprzez dymek_ » 18 lis 2013, 10:26

dokładnie na liczniku już 190000 tyś, częste wypalanie praktycznie co 100 – 200 km i co jakieś 500 km zapalała się kontrolka silnika z błędem P2002. Jak mam wyciąć te przewody bo one koło akumulatora i tam je wyciąć ? :)
Początkujący
 
Od: 4 paź 2013, 12:54
Posty: 28
Skąd: Zachodniopomorskie
Auto: MAZDA 3 BK 2007 1,6 ON Wykastrowana

Postprzez widmo82 » 19 lis 2013, 02:36

Jesteś pewien ze co 100-200? To spora rozpiętość przebiegu. A na forum ludzie piszą głównie o problemach w wypalaniu zdecydowanie poniżej 100km. Napisz jak poszła kastracja, czy są jakieś skutki uboczne, wariacje itp.
– odpisz w dziale o Fap z linka w podpisie u mnie.
Moderator "3BK" -Paweł
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 26 paź 2008, 10:23
Posty: 3601 (81/142)
Skąd: Radom
Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008

Postprzez popiolek69 » 30 lis 2013, 00:50

Witam, mam ten sam problem, dzisiaj grzebiąc w swoim autku zobaczyłem że obydwa przewody czujnika ciśnienia są poprzerywane, czy może ktoś obeznany w temacie mógłby napisać jakie mogą być przyczyny? Z góry przyznaję się że jestem trochę zielony w temacie <zawstydzony>
popiolek69
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323