Rocznik 1994 – mało kto jej tyle daje, bo od nowości garażowana i ruda się jej boi. Jak na razie:)
Wyposażenie:
-el. szyby
-el. lusterka
-wspomaganie kierownicy
-klimatyzacja
-rozpórka przednia




W olbrzymim skrócie:
Moje oczko w głowie kupiłem w lutym 2011r.
Pod maską seryjnie było (co raczej nikogo nie zdziwi) zajechane 1.8 V6... w październiku 2012 udałem się do Krakowa (Japan Korea Motors) po moje wymarzone JDM'owe 2.5 V6 KLZE. Po swapie w poznańskim LB Japan Serwis:

niestety rozpoczęła się seria niefortunnych zdarzeń. 3 dni po odebraniu auta z warsztatu nastąpiła pierwsza awaria – pękła sprężynka zaworowa. Kolejne 3 dni po jej wymianie padła kolejna... Zdecydowałem się na zakup dawcy sprężynek i reszty drobiazgów – głowic KL31. Po tym zabiegu przez pewien czas był spokój. W mojej głowie powstał plan na kolejne modyfikacje który niestety w marcu tego roku pokrzyżował dzik. W czerwcu, dzień po odbiorze mojej biednej Mazdy od blacharza

nastąpiła kolejna, dużo bardziej kosztowna awaria – obróciła się jedna z panewek korbowodowych
Co do modyfikacji:
-kopie Advan RG-II: 17x7"

-opony Yokohama AVS sport 205/40.


Poza tym pogrzebane parę drobiazgów, m.in.:
– całkowity remont ukł. hamulcowego oraz pomalowanie zacisków
– zegary indiglo

– shortshifter
– tylne światła USDM

-przednie lampy angel eyes black + japoński xenon Philips'a 6000K

– rozpórka tylna górna

Na dniach wleci Eibach Pro-Kit oraz komplet amortyzatorów gazowych Kayaba.
W planach na przyszły rok:
-kolektory 6-2-1
-układ wydechowy przelot 2,25 cala zakończony kopią A'PEXi N1 lub czymś w ten deseń
-CAI