Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
bieski napisał(a):Smok tez do przegladu
wiadomix
swoją drogą ludzie są dziwni-mógł zadzwonić ,podpytac ,podac nr VIN(DSR) -wie że jestem w klubie i mógłbym coś sprawdzić,doradzić.A tak nie wiadomo czy z miny na mine sie nie wyeb@ł(poprzednio BA z KFem pijącym olej równo z benzyną
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Witam. Mam w planach w swojej Madzi zmienic radio z fabrycznego na radio 2din z ekranem LCD dotykowym. Ktoś może polecic jakies radio oraz przybliżyć mi koszty z jakimi muszę sie liczyc podczas taiej wymiany ?
- Od: 9 maja 2013, 15:24
- Posty: 16
- Auto: Mazda 6, 2.0 Benzyna – 141 KM – Sedan – 2003 r.
oczywiście że trzeba rzeźbić ...
kilku się podejmowało ale mnie to nie przekonało. Są niby dostępne gotowe panele z ABSu albo innego tworzywa, ale chińczycy wołają za to krocie. O ile mnie pamięć nie myli to czterocyfrowo w dolarach
kilku się podejmowało ale mnie to nie przekonało. Są niby dostępne gotowe panele z ABSu albo innego tworzywa, ale chińczycy wołają za to krocie. O ile mnie pamięć nie myli to czterocyfrowo w dolarach

-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
jest fotorelacja w dziale CA. Jeden z kolegów pokusił się o taką rzeźbę. Narobił się przy tym niemało. Efekt...IMO taki sobie. Niemniej da się to zrobić.
teraz ja mam mega pilne pytanie!!!!!
czy ktoś wie gdzie dostać albo co to za rodzaj łożyska igiełkowego, które znajduje się w tylnych zaciskach do operowania hamulca ręcznego? Te na którym pracuje taki jakby popychacz tłoczka.
ps. sorry za krzyk, ale jest to dla mnie mega ważne, bowiem w lewym zacisku te łożysko się niemal wysypało od rdzy (tak uszczelniacz się nie spisał) i jak nie znajdę nowego to czeka mnie zakup nowych zacisków
czy ktoś wie gdzie dostać albo co to za rodzaj łożyska igiełkowego, które znajduje się w tylnych zaciskach do operowania hamulca ręcznego? Te na którym pracuje taki jakby popychacz tłoczka.
ps. sorry za krzyk, ale jest to dla mnie mega ważne, bowiem w lewym zacisku te łożysko się niemal wysypało od rdzy (tak uszczelniacz się nie spisał) i jak nie znajdę nowego to czeka mnie zakup nowych zacisków
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
- Od: 14 paź 2009, 17:18
- Posty: 202
- Skąd: ワルシャワ
- Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA
Witam
Jak długo powinien się nagrzewać silnik diesla z webasto ( ile czasu ew ile przejechanych km ) dziś było około 0 i zastanawiam się czy mi działa piecyk, nie słychać go , nic nie "pachnie". Jak sprawdzić czy wszystko OK , oczywiście pomijając serwis
Jak długo powinien się nagrzewać silnik diesla z webasto ( ile czasu ew ile przejechanych km ) dziś było około 0 i zastanawiam się czy mi działa piecyk, nie słychać go , nic nie "pachnie". Jak sprawdzić czy wszystko OK , oczywiście pomijając serwis

-
MACIEK
- Od: 26 paź 2013, 11:27
- Posty: 2259 (88/29)
- Skąd: SZY
- Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej
Witam. Mam takie nietypowe pytanie.. Wydaje mi się, że moja mazda jest niska coś z przodu i ile u Was wynosi odległość od ziemi do nadkola w najwyższym punkcie ? bo u mnie 66-67 cm, opony mam 205/55/16. Pozdrawiam 
- Od: 13 cze 2011, 20:06
- Posty: 19
- Skąd: miechucino
- Auto: Mazda 6 kombi,2003 rok.
2.0 CiTD 136 km
em_dzej napisał(a):pete14 napisał(a):mi po jakichś 5-7 min temperaturę łapie.
No u mnie podobnie, myślicie że to OK ?
Ok. U mnie wskazówka co prawda pokazuje dobrą temperaturę po 3-4 minutach, ale webasto działa właśnie około 6-7
rdy napisał(a):Ok. U mnie wskazówka co prawda pokazuje dobrą temperaturę po 3-4 minutach, ale webasto działa właśnie około 6-7
No i tutaj pytanie skąd wiesz że pracuje, ja mam Webasto bez sterowania tylko jako dogrzewanie silnika i nie mogę skumać czy pracuje czy nie


-
MACIEK
- Od: 26 paź 2013, 11:27
- Posty: 2259 (88/29)
- Skąd: SZY
- Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej
ja słyszę
taki wizg wysokiej częstotliwości, ciężko wytłumaczyć ale da się wyczuć.
na panelu nie zobaczysz bo dogrzewanie działa niezależnie.
dla ciekawostki dodam że bmw 320d, moje w wersji bez webasto , przy czym każde w standardzie ma dwa termostaty i elektryczny ogrzewacz cieczy chłodzącej nagrzewa się w 2km przy -20 stopniach.
a u mnie chyba załącza się za często to webasto na krótkich trasach.
widzę po spalaniu.
silnik postoi z 30-60min i niby wskazówka na połowie a ono działa znów po odpaleniu.
też ktoś tak ma?

taki wizg wysokiej częstotliwości, ciężko wytłumaczyć ale da się wyczuć.
na panelu nie zobaczysz bo dogrzewanie działa niezależnie.
dla ciekawostki dodam że bmw 320d, moje w wersji bez webasto , przy czym każde w standardzie ma dwa termostaty i elektryczny ogrzewacz cieczy chłodzącej nagrzewa się w 2km przy -20 stopniach.
a u mnie chyba załącza się za często to webasto na krótkich trasach.
widzę po spalaniu.
silnik postoi z 30-60min i niby wskazówka na połowie a ono działa znów po odpaleniu.
też ktoś tak ma?
- Od: 14 paź 2009, 17:18
- Posty: 202
- Skąd: ワルシャワ
- Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6