Zbyt wysokie ciśnienie – pompa paliwa

Postprzez hynio » 6 sty 2013, 15:49

Witam

Mazda 2,0 D 2007r. Mam problem z byt wysokim ciśnieniem paliwa. Czy ktoś może wie gdzie znaleź schemat (budowa) tej pompy. Jest to pompa 13-800. Poniżej link do pompy:

http://allegro.pl/mazda-5-rf7j-pompa-wy ... 17893.html
http://old.japancars.ru/cat/mazda/?cat= ... 2&blk=1362

W pompie jest też zamontowany czujnik i nie wiem czy to nie jest uszkodzony tylko sam czujnik. Jest też w niej śruba typu torx widoczna na zdjęciu w allegro i nie wiem do czego ona służy... może regulacja ciśnienia... ??

Doradźcie co zrobić ... ??

Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 6 sty 2013, 15:44
Posty: 4
Auto: Mazda 5 CR

Postprzez nynuch76 » 6 sty 2013, 15:57

To nie jest problem pompy która wytwarza zbyt duże ciśnienie. Problem jest elektryczny czeka cię kablologia.

tapatalkniento z galaktyki III
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)Obrazek
Kto wymyślił downsizing ?
Forumowicz
CUP 2011 miejsce 1
 
Od: 31 sie 2005, 12:42
Posty: 632 (24/26)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 sportkombi 2.2 diesel
Mazda wy"Miata" 2.5 benzyna

Postprzez hynio » 6 sty 2013, 16:08

Ale co w elektryce... ?? ten czujnik co jest w tej pompie... ??
Początkujący
 
Od: 6 sty 2013, 15:44
Posty: 4
Auto: Mazda 5 CR

Postprzez nynuch76 » 6 sty 2013, 16:28

Silnik zapala czy tylko pokazuje błąd i milczy?

tapatalkniento z galaktyki III
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)Obrazek
Kto wymyślił downsizing ?
Forumowicz
CUP 2011 miejsce 1
 
Od: 31 sie 2005, 12:42
Posty: 632 (24/26)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 sportkombi 2.2 diesel
Mazda wy"Miata" 2.5 benzyna

Postprzez hynio » 6 sty 2013, 17:14

Silnik zapala bez problemu... klekocze... i na komputerze pokazuje zbyt wysokie ciśnienie paliwa... po przegazowaniu... trochę się uspokaja... Dla testu popuściłem 1 wtryskiwacz i silnik chodził normalnie... wiadomo pluł paliwem gdzie się dało...
Początkujący
 
Od: 6 sty 2013, 15:44
Posty: 4
Auto: Mazda 5 CR

Postprzez nynuch76 » 6 sty 2013, 17:19

Czy po wyjęciu kostki z zaworu pompy jest jakaś zmiana w charakterystyce pracy silnika?

tapatalkniento z galaktyki III
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)Obrazek
Kto wymyślił downsizing ?
Forumowicz
CUP 2011 miejsce 1
 
Od: 31 sie 2005, 12:42
Posty: 632 (24/26)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 sportkombi 2.2 diesel
Mazda wy"Miata" 2.5 benzyna

Postprzez hynio » 6 sty 2013, 17:33

Tego nie próbowałem...
Początkujący
 
Od: 6 sty 2013, 15:44
Posty: 4
Auto: Mazda 5 CR

Postprzez serwatk » 14 lis 2013, 00:24

Bardzo proszę o pomoc.
Posiadam Mazde 6 CITD 2006r. podczas jazdy auto nagle zgasło, immo zostało zablokowane ale to dlatego ze wywalilo bezpiecznik. Poczatkowa diagnoza nakierunowala mnie na zawór scv ale wymiana nic nie pomogła. Komputer oczywiscie nie wykrywa żadnych błędów lecz przy kręceniu parametry pokazuja zbyt duze ciśnienie na listwie które wynosi 1800barów. Prosze o jakas pomoc, auto stoi juz 3 tydz i nic. Dodam jeszcze ze po calym dniu odpali ale po ok 2 godz gasnie.
serwatk
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy