Subaru Impreza GT@STI MY00

Postprzez bercikspeed » 29 paź 2013, 22:37

XED napisał(a):Jakby było tylko 170-180 km to nie robiło by kl-ze na trzy długości auta przy każdej ustawce :>
XED napisał(a):J

chyba 4x4 sporo daję ale ja się nie znam :P
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 2 wrz 2010, 14:09
Posty: 717 (13/16)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE 2.0 96
Rx-8 High Niuter

Postprzez Pyton162 » 29 paź 2013, 22:39

sporo daje na starcie ale potem napędy bardziej przeszkadzają niz pomagają.
Pyton162
 

Postprzez sewo » 29 paź 2013, 22:47

generalnie nie czuć żeby subaru jechało jak się siedzi w środku ale na zewnątrz wygląda to inaczej ;) Trakcja zupełnie inna na starcie. Reiss co prawda ma slicky już z przodu ale 200 kuca na fwd to wiadomo że na starcie spali kapcia a subaru płynie nabiera prędkości.
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Wielkopolski
 
Od: 11 cze 2007, 19:54
Posty: 2247 (37/53)
Skąd: Poznań / Komorniki / Wiry / Luboń
Auto: Cx7 Er
MX5 Na
Transit Connect
Było:
MX5 Nbfl , RX8 Fe

Postprzez bercikspeed » 29 paź 2013, 22:56

chyba że Fwd ze szperą powinno być sporo lepiej u reisa
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 2 wrz 2010, 14:09
Posty: 717 (13/16)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE 2.0 96
Rx-8 High Niuter

Postprzez MariuS » 10 lis 2013, 23:54

I stało się – pierwsza poważna awaria. Po 15minutach upalania sprzęgło odmówiło współpracy i powiedziało papa


Trakcji dziś na mokrym nie było a i tak uległo totalnej awarii.


Rozładowały się też baterie wiec jest kilka fot i jeden filmik. Na razie 3 foty reszta mediów potem bo nie zdążyła się zgrać przez te baterie.


Obrazek
Obrazek



i po sprzęgle...

Obrazek

Auto stoi w garażu, jutro przyjeżdża laweta i w Koszalinie będę to jutro rozbierał. Złoży już mechanik, bo trzeba wracać do pracy ;/
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Bo_Lo » 11 lis 2013, 00:06

<głaszcze> aponskie sprzeglo,pewnie z ryżu zrobione.przynajmniej spiek wjedzie :D
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4382 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez Dawidoski » 11 lis 2013, 00:50

Skoro było mokro i brak trakcji to naprawdę to sprzęgło musiało być kiepskie.
Młody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 860 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez ravo » 11 lis 2013, 09:52

ważne, że sprzęgło nie skrzynia :) kupuj seryjne żadnych spieków i wzmacnianych.
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez MariuS » 11 lis 2013, 10:43

Wleci seryjne, bo wszyscy piszą że daje radę i pierwsza pada skrzynka :D

Dziś przyjechała laweta. 40min wjeżdżała na nią, bo był problem ze stromością. Niestety mechanik stwierdził, że rozbiera jutro w warsztacie, wiec wracam do domu i niestety dojdą koszta robocizny <oczy>. Zaczął wymyślać, że trzeba pół samochodu rozebrać, wiec musiałem trochę zainterweniować. jest dużo roboty, ale bez przesady, że 1 dzień na wyjecie skrzyni..


Vice – kupiłeś Evo? :>
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez PWL19951 » 11 lis 2013, 11:04

Sprzęgło zrobisz i będzie git. Ale samo autko wygląda bajecznie, naprawdę zrobione ze smakiem. Gratuluję <spoko>
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2012, 21:24
Posty: 70 (0/3)
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mazda 6 GH Sport kombi, 2.5 MZR, L5, 170 KM

Postprzez misiak89-89 » 11 lis 2013, 12:39

a jednak przegub byłby za prosta sprawą
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez MariuS » 11 lis 2013, 12:52

Pisałem Ci sprzęgło, widocznie źle się zrozumieliśmy ;) Przegub robiłbym bez kanału w garażu. Garaż duży byłby ale sprzęgło w Subaru już bez kanału/podnośnika i narzędzi które zostały w Poznaniu to prawie niemożliwe :|
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez misiak89-89 » 11 lis 2013, 17:53

Ty za szybko chciales napisac a ja za szybko przeczytac:-P Mariusz zamawiam przejażdżkę impreza;–)
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez ptaszek775 » 11 lis 2013, 19:31

Zalozysz serie i bedzi git byle po drodze w robieraniu nie wymyslil cos jeszcze jak mowisz ze juz pol auta chcial robierac
X E D O S 6Obrazek
Sprzedam pompe wody xedos 6 2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2012, 07:54
Posty: 753 (2/2)
Skąd: Kościan okolice
Auto: viewtopic.php?f=314&t=156205

Postprzez MariuS » 12 lis 2013, 01:06

Łukasz – spoko <spoko>

Sprzęgło już na wierzchu a ja wróciłem właśnie z Koszalina. Baną niecałe 5h – masakra. Autem do Koszalina niecałe 3,5h :] .
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez MIRU » 12 lis 2013, 01:09

jaka diagnza :> :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez MariuS » 12 lis 2013, 16:28

Sprzęgło zdechło. Tarcza sprzęgła żyletka.

Wlatuje Aisin/Exedy. Jutro wysyłka do Koszalina i mam nadzieję że znów będzie si :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez TerryBart » 13 lis 2013, 10:58

No to trzymamy kciuki.
Szybko dosc ogarniete
Obrazek
Zapraszam na prywatna sesje zdjeciowa – dla Mazdowiczow jedynie za 10% normalnej stawki :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2013, 10:24
Posty: 456 (3/8)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 323F VI (BJ)
2.0 RF4F DiTD 101KM
2001r

Postprzez MariuS » 24 lis 2013, 22:55

Autem w zeszły wtorek wróciłem do Poznania. Więc sprawa ogarnięta. Teraz pozostaje walka z doładowaniem, a w zasadzie tak jak pisałem wcześniej jego niedoborem. Musze zainwestować w zimówki i półoś do uno i zabieram się za Subaru. Doładowanie max 0.65-0.7 . Mam też podejrzenia że Blow puszcza (może sprężynka niedomaga), sprawdzić selenoidy, i aktuator przy turbo. Przy niskim prędkościach obrotowych jest za duży lag i wydaje mi się że moc i moment są sporo sporo niższe niż powinny, co jest wyczuwalne nawet na wilgotnej nawierzchni :] . Obecnie podpięty jest selenoid od EBC Apexi. Spróbuję odpiąć go i podpiąć serię.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez ravo » 25 lis 2013, 23:12

jakie masz podciśnienie ? jak układ szczelny to albo blow ( i tak wywal to badziewie bo w subaru spowalnia ) a jak nie to solenoid, masz jakieś błędy ? jest zwężka w podciśnieniu tak zwana pestka ?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy