Zalany silnik ! POMOCY 1.5 1998 Z5
Strona 1 z 1
witam wszystkich i proszę o pomoc moja mazda 323f BA 1.5 1998 przestała odpalać na początku było tak że, silnik pracował na jałowym biegu ale gdy gwałtownie dodałem gazu to się dusił i gasł. Z kolega sprawdziliśmy dolot , przepustnice , kable , świece i wszystko było w porządku ale świece były troche zasmolone to wymienilem na nowe aha i jeszcze kopułka była do wymiany i przy gwałtownym doadaniu gazu już nie gasł ale dalej się dusił. Jednak zerkneliśmy w otwory od świec i zauważyliśmy że jest w kazdej komorze sporo paliwa
próbowaliśmy przedmuchać sprężonym powietrzem ale nic nie dawało bo paliwo przy próbie odpaleniu znowu się nalewało a jak dmuchaliśmy w komory to leciala z nich waha jaka z parowozu
z góry dziękuje za pomoc
jeszcze ktoś mi mówił zebym sprawdził ssanie bo może być cały czas otwarte i ewentualnie aparat
- Od: 10 sty 2011, 17:04
- Posty: 60
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 90KM 98r.
Patrząc na te objawy to zainteresowałbym się aparatem zapłonowym.
Na przyszłość proszę stosować się do Podziału Działu BA/BH
Temat przenoszę do Działu silnikowego Z5
PS. Polecam lekturę: viewtopic.php?f=454&t=59892
Na przyszłość proszę stosować się do Podziału Działu BA/BH
Temat przenoszę do Działu silnikowego Z5
PS. Polecam lekturę: viewtopic.php?f=454&t=59892
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Cewkę można w nim wymienić/zaizolować itd.
Ew. kup używkę w dobrym stanie.
Poczytaj bo było o tym ileś razy na Forum
Ew. kup używkę w dobrym stanie.
Poczytaj bo było o tym ileś razy na Forum
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
A jesteś w stanie stwierdzić ile tego faktycznie jest?
Ja tego nie widzę, wyobrazić sobie nie potrafię więc tym bardziej nie będę wróżył czy jest "normalnie" czy też nie.
Jak iskry nie będzie to paliwo nie zapali się i świece będą zawsze w takim wypadku mokre.
Ja tego nie widzę, wyobrazić sobie nie potrafię więc tym bardziej nie będę wróżył czy jest "normalnie" czy też nie.
Jak iskry nie będzie to paliwo nie zapali się i świece będą zawsze w takim wypadku mokre.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
właśnie iskra jest sprawdzałem wszystkie 4 tylko czy może być tak że te iskry mogą być słabe żeby zapalić mieszanke?? no a tego paliwa to jest tyle ze widac pol tłoka i poł paliwa jak buja autem to widać ze plywa troche nie wiem jak to napisać 
- Od: 10 sty 2011, 17:04
- Posty: 60
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 90KM 98r.
Hmmm – coś faktycznie duuużo tego paliwa!
Czy we wszystkich cylindrach jest tak samo?
Co do iskry to wiedz, ze jak jest jej slaba energia to po prostu nie pojawi się i nie zapału mieszanki.
Przecież jak następuje sprężanie mieszanki to ciśnienie jest sporo większe niż atmosferyczne.
Czytałeś tamten temat co dałem linka?
Czy we wszystkich cylindrach jest tak samo?
Co do iskry to wiedz, ze jak jest jej slaba energia to po prostu nie pojawi się i nie zapału mieszanki.
Przecież jak następuje sprężanie mieszanki to ciśnienie jest sporo większe niż atmosferyczne.
Czytałeś tamten temat co dałem linka?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
tak czytałem ale nie znalazłem tego co jest mojej mazdzie widze ze chyba nikt nie miał takiego problemu. ::( tak w każdym cylindrze było tyle samo. A może być przyczyną otwarcie zaworu ssącego przez cały czas?? właśnie aparat zapłonowy przeszedł regeneracje i jest dalej to samo
- Od: 10 sty 2011, 17:04
- Posty: 60
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 90KM 98r.
Sprawdź ważną rzecz: czy po odłączeniu wtyczek od wtryskiwaczy nadal benzyna bedzie sie pojawiała w takich ilościach?
Szczerze to trochę dziwne aby wszystkie jednocześnie zaczęły ot tak lać pełnym strumieniem.
Moze ktoś "pomógł" w tym?
Szczerze to trochę dziwne aby wszystkie jednocześnie zaczęły ot tak lać pełnym strumieniem.
Moze ktoś "pomógł" w tym?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
u moje ojca w sedanie tak bylo, byl syf i wtrysk zamiast rozpylac lal ta benzyna i na dodatek po wyjeciu wtryskow nie rozpylal na 4 strony, tylko tak sikal. oczywiscie przycyzna byl syf w ukladzie Pb. a i odradzam zakladac zamiennikow filtra paliwa, lepiej stary dobrze wymyc i znow zamontowac. Chyba ze kupic nowke ori.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Mi też wydaje się że masz coś z listwą wtryskową a może ci regulator ciśnienia padł jak chcesz to mam całą listwę z wtryskami zadzwoń to się dogadamy 500141124
Dopisano 9 lis 2013, 08:48:
Mi też wydaje się że masz coś z listwą wtryskową a może ci regulator ciśnienia padł jak chcesz to mam całą listwę z wtryskami zadzwoń to się dogadamy 500141124 jeszcze bym sprawdził na twoim miejscu błędy
Dopisano 9 lis 2013, 08:48:
Mi też wydaje się że masz coś z listwą wtryskową a może ci regulator ciśnienia padł jak chcesz to mam całą listwę z wtryskami zadzwoń to się dogadamy 500141124 jeszcze bym sprawdził na twoim miejscu błędy
no też tak sądzę bo już innej opcji nie ma
wszystko już było sprawdzane oprócz wtrysków i sprawdzanie błędów ale do tego to nie mam tego czytnika błędów ;p krzysiek ok dzięki ja nr zapiszę i jak to bedzie ta listwa z wtryskami to zadzwonie
z góry dzięki wszystkim za odp 
I do Marka : tak też tak robiłem z kolegą odłączaliśmy wtyczki i bylo to samo oczywiście przy rozruchu
I do Marka : tak też tak robiłem z kolegą odłączaliśmy wtyczki i bylo to samo oczywiście przy rozruchu
- Od: 10 sty 2011, 17:04
- Posty: 60
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 90KM 98r.
klajny90 napisał(a):...
I do Marka : tak też tak robiłem z kolegą odłączaliśmy wtyczki i bylo to samo oczywiście przy rozruchu
To musiałyby sie wszystkie wtryskiwacze zablokować w poz. otwartej.
Trochę dziwne aby tak na raz miało się to stać.
Ciekawe czy powrót paliwa z regulatora ciśnienia jest drożny?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
w zbiorniku jest dobrze bo zaglądałem jak sprawdzałem pompe.
Jak to nie będą wtryski to się załamie
dam go do warsztatu 
witam po dłuższym czasie. Mazda została zrobiona w warsztacie po dwóch miesiacach.
Okazało się że pompa daję za małe ciśnienie moja dawała 3bary a powinna dawać 6barów. Powiedzieli mi że oryginał tyle daje ale cena oryginału jest bardzo wysoka wiec postawił kupić jakiś dobry zamiennik.
wymienili jeszcze świece według nr. i palec i jeszcze ustawili na nowo zapłon.. No i jak chcem ruszyć gwałtownie z 1 to sie dusi i odpuszcza a od 2 normalnie już jedzie ale jak spokojnie ruszam to jest ok i moje jest tu pytanie czy to aby napewno od pompy????
Jak to nie będą wtryski to się załamie
witam po dłuższym czasie. Mazda została zrobiona w warsztacie po dwóch miesiacach.
Okazało się że pompa daję za małe ciśnienie moja dawała 3bary a powinna dawać 6barów. Powiedzieli mi że oryginał tyle daje ale cena oryginału jest bardzo wysoka wiec postawił kupić jakiś dobry zamiennik.
wymienili jeszcze świece według nr. i palec i jeszcze ustawili na nowo zapłon.. No i jak chcem ruszyć gwałtownie z 1 to sie dusi i odpuszcza a od 2 normalnie już jedzie ale jak spokojnie ruszam to jest ok i moje jest tu pytanie czy to aby napewno od pompy????
- Od: 10 sty 2011, 17:04
- Posty: 60
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 90KM 98r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości