Zakup nowego auta – Mazda3 BM (2014 – obecnie)
Mnie lekko zirytowała polityka sprzedaży nowej 3.
Żeby autko w miarę wyglądało trzeba w PL wziąc Skypassion i dokupic felgi zimowe+opony+nawi+lakier+chlapacze+alarm+nakładki+mata bagaznik i inne [tiiit].
Wychodzi prawie 100tys. Za 120tys mam Mazdę 6 Skypassion w skórze z w/w pierdołkami gdyż okazuje sie że w przypadku 6 można wiele dostać gratis. W przypadku 3 nie ma niemal mowy o żadnym rabacie i żadnym wyposażeniu dodatkowym za free. Zraziło mnie to trochę do marki.
Dla mnie to nieporozumienie aby żądać 100tys za małe w sumie autko...
Faktycznie Giulietta czy nowa Toyota Corolla daje dużo więcej. Nie odbierają frajdy z negocjacji.
Po jezdzie testowej zachwyciłem się własciwościami jezdnymi jednak dla mnie jest pewna granica cenowa za tego rodzaju samochód. Reakcja krakowskiego sprzedawcy typu jak sie nie podoba to zapraszam do innego salonu -bez komentarza.
Żeby autko w miarę wyglądało trzeba w PL wziąc Skypassion i dokupic felgi zimowe+opony+nawi+lakier+chlapacze+alarm+nakładki+mata bagaznik i inne [tiiit].
Wychodzi prawie 100tys. Za 120tys mam Mazdę 6 Skypassion w skórze z w/w pierdołkami gdyż okazuje sie że w przypadku 6 można wiele dostać gratis. W przypadku 3 nie ma niemal mowy o żadnym rabacie i żadnym wyposażeniu dodatkowym za free. Zraziło mnie to trochę do marki.
Dla mnie to nieporozumienie aby żądać 100tys za małe w sumie autko...
Faktycznie Giulietta czy nowa Toyota Corolla daje dużo więcej. Nie odbierają frajdy z negocjacji.
Po jezdzie testowej zachwyciłem się własciwościami jezdnymi jednak dla mnie jest pewna granica cenowa za tego rodzaju samochód. Reakcja krakowskiego sprzedawcy typu jak sie nie podoba to zapraszam do innego salonu -bez komentarza.
- Od: 18 wrz 2008, 20:30
- Posty: 33
- Auto: Volvo S60/ 6 /Kawasaki ninja
abracadabra napisał(a):Niekoniecznie, rozmawiałem dzisiaj z jednym z dealerów Mazdy i powiedział, że na specjalne życzenie mogą ściągnąć auto z innego rynku UE, jednak nie może być "dużych rozbieżności" w zakresie wyposażenia (podobno jest z tym związana homologacja). Jeżeli chodzi o cenę, to będzie "nieznacznie drożej" niż w PL.
Też dzisiaj o takiej możliwości od dealera się dowiedziałem – czekam na potwierdzenie możliwości sprowadzenia/terminu i przede wszystkim ceny wersji "Revolution"
- Od: 19 paź 2013, 09:02
- Posty: 21
trenth napisał(a):abracadabra napisał(a):Niekoniecznie, rozmawiałem dzisiaj z jednym z dealerów Mazdy i powiedział, że na specjalne życzenie mogą ściągnąć auto z innego rynku UE, jednak nie może być "dużych rozbieżności" w zakresie wyposażenia (podobno jest z tym związana homologacja). Jeżeli chodzi o cenę, to będzie "nieznacznie drożej" niż w PL.
Też dzisiaj o takiej możliwości od dealera się dowiedziałem – czekam na potwierdzenie możliwości sprowadzenia/terminu i przede wszystkim ceny wersji "Revolution"
To bardzo ciekawe co piszecie, również poproszę o wszelkie informacje w tym zakresie. Byłbym zainteresowany wersją Revolution 3 HB 165km.
Pierwsi napaleńcy kupią auta, a potem rynek zweryfikuje i ceny i możliwości rabatowe... 
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
mpmp napisał(a):abracadabra, a czy może pytałeś o diesla? Możesz napisać, który to diler (może Bołtowicz?)
Nie, pytałem o sedana w SkyPassion. Info o dealerze wyślę zaraz na PW.
mpmp napisał(a):spalanie, myślę, że średnio 8 litrów na 100 km – przy oponach 18-calowych i 165 KM nie wyjdzie mniej
Spójrz na mój podpis: jeżdżę GJ, która jest ponad 100kg cięższa od BM i mam szersze opony, a mimo to spalanie mam niższe niż 8l/100km. Poczytaj sobie raporty innych o tym silniku, GJ przy spokojnej jeździe w trasie zadowala się 5l/100km
rav3nlord ja też nie do końca rozumiem tak małą różnicę w cenie, ale z drugiej strony to prawie 20%...
- Od: 10 kwi 2013, 19:27
- Posty: 68
- Skąd: W-wa
- Auto: Mazda 6 GJ PE MT SkyENERGY Sport Kombi Jet Black 2013
@rav3nlord, ja jestem jeszcze ciągle fanem Toyoty, ale nowa Corolla czy Auris przegrywa z 3, ni chyba że szukasz auta na grzyby. Niestety widać teraz w Toyocie parcie na wskaźniki i wyniki a niekoniecznie na klienta. Chyba, że się czepiam.
Mówicie że polska cena jest zła, OK w stosunku do zarobków jest CHORA, ale to nie nasza wina ze mamy płacone w złotych a zakupy robimy w ojro
Za literufki odpowiada Tapatalk.
Mówicie że polska cena jest zła, OK w stosunku do zarobków jest CHORA, ale to nie nasza wina ze mamy płacone w złotych a zakupy robimy w ojro

Za literufki odpowiada Tapatalk.
„jak kaczka traci orientację, to nurkuje doopą” M.Piwowski
Nowa trójka jest rewelacyjna ale...... gdy porównać z 6 różnicę w cenach to nie jest nawet te 20% ale dużo mniej gdyż w 6 w skypassion mamy większe (czytaj droższe) felgi i opony oraz skórę za niby 6tys. Na 6 jest do tego mały upust i rabat/gratis w postaci wyposażenia dodatkowego co czyni realna różnicę w cenie rzędu kilkunastu % .
W sumie napaliłem sie na 3 ale nie kupię skyenergy bo mi bedzie czegoś brakowac, jednoczesnie nie zapłacę prawie 100 za skypassion ze wszystkimi niezbednymi mi rzeczami bo juz wole dołożyć do 6.
W sumie napaliłem sie na 3 ale nie kupię skyenergy bo mi bedzie czegoś brakowac, jednoczesnie nie zapłacę prawie 100 za skypassion ze wszystkimi niezbednymi mi rzeczami bo juz wole dołożyć do 6.
- Od: 18 wrz 2008, 20:30
- Posty: 33
- Auto: Volvo S60/ 6 /Kawasaki ninja
Coś dla miłośników sedanów:
http://www.egmcartech.com/wp-content/up ... SEMA-2.jpg
Jak nie gustuję w sedanach w autach małych i średnich, tak tego bym przygarnął...
http://www.egmcartech.com/wp-content/up ... SEMA-2.jpg
Jak nie gustuję w sedanach w autach małych i średnich, tak tego bym przygarnął...
Trochę dziwne rozumowanie. Potrzebujesz dużego auta? To czemu zastanawiasz się nad 3? Moim zdaniem 120KM skyenergy za 73 koła to optimum cena/wyposażenie/osiągi. Nie mowie ze nie można chcieć więcej, ale tak realnie po co? Koła 18 cali są w Polsce niezbyt praktyczne i pierwsze co bym zrobił to się ich pozbył.
5qra napisał(a):Każdy ma inne potrzeby i zależy co kto chce sąsiadom pokazać
Takie małe zestawienie, nie wiem czy to są zamówienia czy rejestracje.
To są rejestracje, ale zawierają też auta dealerów, więc w pierwszym miesiącu sprzedaż należy traktować z przymrużeniem oka. Zobaczymy co będzie dalej, ale zapowiada się jednak na dobry wynik M3.
PS. pojawił się wreszcie konfigurator na polskiej stronie Mazdy oraz dostępne są też akcesoria do nowej M3
Ciekawy artykuł na temat obecnej strategii Mazdy, który może co nieco wyjaśniać odnośnie ich polityki cenowej w przypadku M3: http://www.forbes.pl/mazda-celuje-w-ryn ... 7,1,1.html
PS: jeśli dobrze odczytałem treść artykułu, to czeka nas duża dostępność nowej M3 na rynku wtórnym w DE za kilka lat, podobno do końca października Mazda zebrała 2500 zamówień na M3:
http://www.autogenau.de/news/aktuelles/ ... -2013.html
PS: jeśli dobrze odczytałem treść artykułu, to czeka nas duża dostępność nowej M3 na rynku wtórnym w DE za kilka lat, podobno do końca października Mazda zebrała 2500 zamówień na M3:
http://www.autogenau.de/news/aktuelles/ ... -2013.html
jaketherake napisał(a):Ciekawy artykuł na temat obecnej strategii Mazdy, który może co nieco wyjaśniać odnośnie ich polityki cenowej w przypadku M3: http://www.forbes.pl/mazda-celuje-w-ryn ... 7,1,1.html
tak, w jednym Mazda się już zrównała z BMW – w jedynkach też klapy tylne rdzewieją :P To czego zdecydowanie brakuje to mocnych silników i jakości wnętrza rodem z BMW. Niestety, ani jedno ani drugie na razie w Maździe się nie pojawi...
Niedawno czytałem wywiad z jednym z najważniejszych inżynierów Mazdy dla australijskiego magazynu i z niego wyraźnie wynika, że najważniejszym celem mazdy jest dochodowość. Wszystko jest teraz jej podporządkowane i dlatego nie ma co na razie spodziewać się sportowych wersji czy chociaż wyraźnie mocniejszych silników, bo te stanowią tylko znikomy procent sprzedaży. Mazda chce najpierw wprowadzić cała paletę nowych, masowych modeli, z nową dwójką i CX3 na czele i dopiero gdy wszystkie będą się dobrze sprzedawać, przyjrzy się wariantom bardziej niszowym. Czyli na takiego pięknego, czerwonego MPSa na razie nie mamy co liczyć...
Na stronie Mazdy pojawiła się nowa wersja cennika, są pokazane akcesoria z cenami. Kogoś tam mocno prąd popieścił – delikatnie mówiąc.
Za literufki odpowiada Tapatalk.
Za literufki odpowiada Tapatalk.
„jak kaczka traci orientację, to nurkuje doopą” M.Piwowski
5qra napisał(a):Na stronie Mazdy pojawiła się nowa wersja cennika, są pokazane akcesoria z cenami. Kogoś tam mocno prąd popieścił – delikatnie mówiąc.
Za literufki odpowiada Tapatalk.
To jest wersja elektroniczna biuletynu, który rozdawali dealerzy przy wizycie w salonie już w zeszłym miesiącu. A ceny faktycznie z

PS: Ciekawostka: w cenniku czujniki parkowania po 1720zł, natomiast w akcesoriach na stronie Mazdy
http://www.mazda.pl/serwis-i-akcesoria/ ... C855V7290/ po 1220 z VAT. To montaż czujników w Maździe kosztuje 500zł od sztuki?
Ostatnio edytowano 13 lis 2013, 11:18 przez jaketherake, łącznie edytowano 1 raz
W nowym AUTOmoto jest obszerny test nowej M3 w wersji 120KM SkyEnergy. Co zaskakujące jak na niemieckie wydawnictwo M3 uzyskuje w nim świetny wynik (4.5/5 za całokształt), w szczegółach wychodzi im np.:
– spalanie testowe 5.9l/100km
– 0-100km w 9.2s
W bezpośrednim porównaniu do Focusa 1.0 125KM wykazuje się niższym spalaniem
oraz lepszymi osiągami, więc M3 wygrywa takie zestawienie...
W teście sporo wykresów (moment obrotowy, prędkości na biegach, przełożenia), ale je musieliby już zanalizować fachowcy
Chyba muszę się przejechać wersją 120KM, może byłaby wystarczająca, a jakby nie patrzeć jednak tańsza.
Gdyby było zainteresowanie, mogę wrzucić skan z gazety.
– spalanie testowe 5.9l/100km
– 0-100km w 9.2s
W bezpośrednim porównaniu do Focusa 1.0 125KM wykazuje się niższym spalaniem

W teście sporo wykresów (moment obrotowy, prędkości na biegach, przełożenia), ale je musieliby już zanalizować fachowcy
Chyba muszę się przejechać wersją 120KM, może byłaby wystarczająca, a jakby nie patrzeć jednak tańsza.
Gdyby było zainteresowanie, mogę wrzucić skan z gazety.
Ja również zostałem wczoraj jednym z – jak ktoś napisał – "pierwszych napaleńców, którzy kupią auta".
Zamówiłem wersję Sky Passion 165 KM plus lakier metallic i nawigację. Rocznik 2014, odbiór w marcu lub kwietniu przyszłego roku...

- Od: 23 mar 2013, 19:37
- Posty: 47
- Skąd: Międzyzdroje/Gorzów Wlkp.
- Auto: Mazda3 BM 2.0 165 KM Skypassion 2014 r.
Rogal 78 napisał(a):Ja również zostałem wczoraj jednym z – jak ktoś napisał – "pierwszych napaleńców, którzy kupią auta".![]()
Zamówiłem wersję Sky Passion 165 KM plus lakier metallic i nawigację. Rocznik 2014, odbiór w marcu lub kwietniu przyszłego roku...
Ja również jestem zainteresowana zakupem nowej trójki, ale mi w salonie powiedziano, ze aby zamówić samochód z nowego rocznika musze przyjść po Nowym Roku. Zamówienia składane do końca roku dają gwarancję na samochód z rocznika 2013. Jak to w ogóle możliwe? Proszę o informację.
Dziwne masz info. Proponuję wyjasnić to nawet telefonicznie z innym dilerem.
Jeśli chcesz "auto pod siebie" to albo coś co jest na miejscu w PL lub okolicy, albo trzeba skierowac auto do produkcji i bankowo nie będzie to auto z 2013.
Myśmy zamawiali pod koniec października aby załapać się na produkcję ze stycznia – tak chcieliśmy odebrać.
Sporo aut jest od ręki na "otomoto" w ogłoszeniach dilerów i w sumie spory wybór jak nie chcesz skrajnych konfiguracji.
Jeśli chcesz "auto pod siebie" to albo coś co jest na miejscu w PL lub okolicy, albo trzeba skierowac auto do produkcji i bankowo nie będzie to auto z 2013.
Myśmy zamawiali pod koniec października aby załapać się na produkcję ze stycznia – tak chcieliśmy odebrać.
Sporo aut jest od ręki na "otomoto" w ogłoszeniach dilerów i w sumie spory wybór jak nie chcesz skrajnych konfiguracji.
„jak kaczka traci orientację, to nurkuje doopą” M.Piwowski
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości