Zdjąłem filtr i całą resztę tak jak mi pisałeś i nie widziałem kostek przy skrzyni, słabe dojście, dużo przewodów. Od spodu da jakoś rade?? Irytująca jest jazda na "czuja prędkości"
[Xedos6 CA] Szybkie pytania
Jutro rozbiorę.
Zdjąłem filtr i całą resztę tak jak mi pisałeś i nie widziałem kostek przy skrzyni, słabe dojście, dużo przewodów. Od spodu da jakoś rade?? Irytująca jest jazda na "czuja prędkości"
Zdjąłem filtr i całą resztę tak jak mi pisałeś i nie widziałem kostek przy skrzyni, słabe dojście, dużo przewodów. Od spodu da jakoś rade?? Irytująca jest jazda na "czuja prędkości"

Od spodu nic nie zobaczysz, możesz próbować ale i tak to nic nie da...Musisz tak daleko mieszkać

Tak by to zrobił.
Tak by to zrobił.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
radar88 napisał(a):Musisz tak daleko mieszkać![]()
![]()
No niestety. Takie życie...

mam takie pytanko ponieważ szykuje się do zmiany kierownicy i gałki zmiany biegów i części te chciałbym wziąć z mazdy 6 tej z roku coś 2003 i z tego co wiem kierownica pasuje ale co z poduszką, bo nie chce żeby mi jakaś kontrolka waliła po oczach... a o gałce zmiany biegów nie mam pojęcia czy pasuje, może ktoś z was się orientuje?

Panowie, co zrobić z tym wężykiem?? Oryginalnie wchodzi w puchę od filtra powietrza jednak przy stożku nie wiem

musisz go wpiąć w rurę dolotu między przepływką a kolektorem ssącym, u mnie na razie jest zaślepiony i przez to mam czasem trochę podwyższone obroty. U XED'a jest to zrobione dobrze, pogadaj z nim albo zerknij w jego temat, powinno być widać 

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
wszystko byłoby OK, ale trzeba wiercić... I czym skleić...

Kup złączkę jak do kolektora pod LPG 
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Witam wszystkich przy okazji 1 posta.
Myślę iż jest to odpowiedni topic na "szybkie pytania", tak więc zacznę po kolei.
Przymierzam się do zakupu Xedosa, w związku z tym nasuwa się kilka możliwości:
1. Jeśli miałbym wydać tyle samo na oba modele, zakładając że oba były tak samo utrzymywane, to Xedos 6 czy Xedos 9 ? (koszty późniejszej eksloatacji czy awaryjność)
2.Gdzie lepiej kupić, u nas w Polsce czy szukać w Niemczech gdzie jest ich stosunkowo więcej na sprzedaż.
3.Jeżeli interesuje mnie LPG to lepiej kupić bez i oddać w dobre ręce do jego instalacji, czy można bez obaw kupić już z założoną instalacją.
4.Na co zwracać szczególną uwagę prócz zawieszenia przy zakupie.
5.Czy warto czekać dłużej aż pojawi się jakaś zadbana w wersji biznes/ekskluzywnej czy wiele odbiegają od standardu ?
Myślę iż jest to odpowiedni topic na "szybkie pytania", tak więc zacznę po kolei.
Przymierzam się do zakupu Xedosa, w związku z tym nasuwa się kilka możliwości:
1. Jeśli miałbym wydać tyle samo na oba modele, zakładając że oba były tak samo utrzymywane, to Xedos 6 czy Xedos 9 ? (koszty późniejszej eksloatacji czy awaryjność)
2.Gdzie lepiej kupić, u nas w Polsce czy szukać w Niemczech gdzie jest ich stosunkowo więcej na sprzedaż.
3.Jeżeli interesuje mnie LPG to lepiej kupić bez i oddać w dobre ręce do jego instalacji, czy można bez obaw kupić już z założoną instalacją.
4.Na co zwracać szczególną uwagę prócz zawieszenia przy zakupie.
5.Czy warto czekać dłużej aż pojawi się jakaś zadbana w wersji biznes/ekskluzywnej czy wiele odbiegają od standardu ?
- Od: 5 lis 2013, 01:34
- Posty: 89
- Skąd: Będzin
- Auto: Xedos 6 KF '98 +LPG
hikoo napisał(a):1. Jeśli miałbym wydać tyle samo na oba modele, zakładając że oba były tak samo utrzymywane, to Xedos 6 czy Xedos 9 ? (koszty późniejszej eksloatacji czy awaryjność)
Xedos 6, prosty mcpherson, części bardziej dostępne. Xedos 9, wielowahaczowe przyjemniej się jeździ ale kosztuje. Części silnika dostępne, gorzej może być z pierdółkami ale wszystko się da
hikoo napisał(a):2.Gdzie lepiej kupić, u nas w Polsce czy szukać w Niemczech gdzie jest ich stosunkowo więcej na sprzedaż.
W każdym aucie zawsze jest coś do zrobienia, więc decyzja należy do Ciebie, pamiętaj że przy kupnie każdego auta może być rozczarowanie, zdjęcia nie oddają realnego stanu.
hikoo napisał(a):3.Jeżeli interesuje mnie LPG to lepiej kupić bez i oddać w dobre ręce do jego instalacji, czy można bez obaw kupić już z założoną instalacją.
Kupić z dobrą instalacją LPG, nie najtańszą do FSO Polonez i też się pocieszysz lecz można założyć swoją, dobrą konfigurację, kwestia funduszy.
hikoo napisał(a):4.Na co zwracać szczególną uwagę prócz zawieszenia przy zakupie.
Poszukaj w dziale
hikoo napisał(a):5.Czy warto czekać dłużej aż pojawi się jakaś zadbana w wersji biznes/ekskluzywnej czy wiele odbiegają od standardu ?
Wersje wyposażenia również są na forum, poczytaj co miały takie, co takie i sam zadecyduj czego tak naprawdę chcesz, tempomat,halogeny,climatronic, skóra, czy może bez skóry...wszystko zależy kto czego szuka.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
ponawiam pytanie czy gałka od mazdy 6 z 2003 roku spasuje do xedosa i co będzie jeśli zmienię kierownice na tą z 6-tki bo przypuszczam że poduszki nie podepnę..?

gdzieś już widziałem kierę z M6 w xedzie, chyba u skorpiona1985, i chyba poducha działa tylko trzeba przełożyć też ten okrągły dysk spod kierownicy.

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Standardowy rozmiar opon to 195/60/15, na zimę zakładałem 185/65/15 ale zastanawiam się nad zimówkami 195/65/15. Czy nie za duże?
Dobrze wiedzieć ale...Crenshaw napisał(a):tylko trzeba przełożyć też ten okrągły dysk spod kierownicy.

to może masz na myśli ?
Planuje w niedługim czasie wywalić swojego zajechańca z auta, i przełożyć właśnie na te trójramienną z M6. ;D
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"

"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
- Od: 26 lut 2013, 00:31
- Posty: 1703 (1/8)
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93
AGADAR napisał(a):195/65/15. Czy nie za duże?
Na takich jeżdżę zimą

- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Siw-y napisał(a):Z tego co pamiętam to kierownica od szóstki pasuje p&p na ori taśmę.
Ściągasz jedną, zakładasz drugą.
No właśnie słyszalem to samo, dlatego zdecydowałem się nie obszywać swojego zdechlaka tylko kupić tę ładniejszą z M6
Dopisano 8 lis 2013, 11:30:
sylwo napisał(a):195/65/15. Czy nie za duże?
Ja chwilowo i letnie mam takie
Nie wiem czemu, na max skręconych kołach, czasami lubiło przytrzeć o ten plastik przy nadkolu.
Słyszałem że do X6 dedykowany profil to 60 i dlatego
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"

"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
- Od: 26 lut 2013, 00:31
- Posty: 1703 (1/8)
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93
no a co będzie z gałka zmiany biegów bo moja to już wygląda jak po wojnie a ta z 6-tki podoba mi się
mam takie pytanko chciałbym obniżyć xeda ale to co oferują firmy h&r, mts, jemex cz apex to jest max 35 a ja bym chciał jednak jeszcze ciut niżej, słyszałem że zakładając powiedzmy apex przeznaczone do mx6, to xedos siądzie niżej niż 35 czy to prawda?
mam takie pytanko chciałbym obniżyć xeda ale to co oferują firmy h&r, mts, jemex cz apex to jest max 35 a ja bym chciał jednak jeszcze ciut niżej, słyszałem że zakładając powiedzmy apex przeznaczone do mx6, to xedos siądzie niżej niż 35 czy to prawda?

pytanie tylko czy springi od MX'a podejdą do xedosa

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6