filtr paliwa – benz.
Ja to robię bez żadnych ceregieli, po prostu odpinam wtyczki demontuje, wymieniam montuje podpinam i jest ok. I wszystko działa nawet webasto. Zapomniałem dodać że trzeba trochę pompką po pompować która jest na górze filtra
Michu
Mazda 6 sedan 2004 r, 42PV60EH Panasonic TX-P46G15E,N, 1D Mark III do tego 70-200 L 2,8 IS 24-70 L 2,8 300 L 4 IS itd........
Aeroklub Kujawski- od 1992 Parashuting
Lista olanych cwaniaków- "Krzych"
Mazda 6 sedan 2004 r, 42PV60EH Panasonic TX-P46G15E,N, 1D Mark III do tego 70-200 L 2,8 IS 24-70 L 2,8 300 L 4 IS itd........
Aeroklub Kujawski- od 1992 Parashuting
Lista olanych cwaniaków- "Krzych"
- Od: 13 sie 2008, 00:08
- Posty: 66
- Skąd: Janikowo
- Auto: Mazda 6
no tak a nie trzeba jakiegoś odpowietrznika odkręcić przy pompowaniu pompką, by go odpowietrzyć? Przecież gdzieś to powietrze z filtra musi się wydostać? ( myślę że raczej na pewno nie przez pompę wtryskową
)
Sam sobie kłopoty i problemy wymyślasz, ewentualny mały kłopot może stworzyć webasto którego układ może ale nie musi się zapowietrzyć bynajmniej mnie się jakoś to nie przytrafiło. W tedy na włączonym silniku kila razy wyciągasz bezpiecznik w komorze silnika nr.26-heater i po sprawie,webasto znowu chuczy
Michu
Mazda 6 sedan 2004 r, 42PV60EH Panasonic TX-P46G15E,N, 1D Mark III do tego 70-200 L 2,8 IS 24-70 L 2,8 300 L 4 IS itd........
Aeroklub Kujawski- od 1992 Parashuting
Lista olanych cwaniaków- "Krzych"
Mazda 6 sedan 2004 r, 42PV60EH Panasonic TX-P46G15E,N, 1D Mark III do tego 70-200 L 2,8 IS 24-70 L 2,8 300 L 4 IS itd........
Aeroklub Kujawski- od 1992 Parashuting
Lista olanych cwaniaków- "Krzych"
- Od: 13 sie 2008, 00:08
- Posty: 66
- Skąd: Janikowo
- Auto: Mazda 6
i bądż tu mądry..
E.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
witam to taki siedzi w środku zbiornika ?
http://www.motocentrum.pl/filtr-paliwa,mazda,6-gg,2-3-166km,72-4886-16686-100261,kp
http://www.motocentrum.pl/filtr-paliwa,mazda,6-gg,2-3-166km,72-4886-16686-100261,kp
Jak to jest dokładnie z tym filtrem w benzyniakach? Jest sitko, ale wymienia się je, czy tylko czyści? Tutaj np. są jakieś filtry do kupienia do benzyniaka 2.0. Ale jak już, to chyba ten STC400? http://www.iparts.pl/auto-czesci/filtr- ... 00261.html
-
cyprys444
Odgrzewam wątek.
Jak to jest z tą wymiana filtra – wymienia się go, czy nie? Silnik benzyna 2.0 147 KM.
Czy jest dostęp do pływaka od "góry" auta (tzn. gdzieś pod tylną kanapą), czy trzeba zdejmować bak?
Jak to jest z tą wymiana filtra – wymienia się go, czy nie? Silnik benzyna 2.0 147 KM.
Czy jest dostęp do pływaka od "góry" auta (tzn. gdzieś pod tylną kanapą), czy trzeba zdejmować bak?
- Od: 17 wrz 2013, 12:15
- Posty: 56
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 6 GG 2006 r
benzyna 2.0 (147 KM)
pawel-sc napisał(a):Odgrzewam wątek.
Jak to jest z tą wymiana filtra – wymienia się go, czy nie?
a po co "odgrzewasz"


No przeczytałem ale w tym wątku jest masło maślane. Niczego konkretnego się nie dowiedziałem. Jedni piszą o diesel-u, inni o benzynie, jedni mowią wymieniać, drudzy, ze nie trzeba wymieniać i w końcu cała dyskusja nie zakonczyła sie jakimś konkretnym wnioskiem. Dlatego ponawiam pytanie.
- Od: 17 wrz 2013, 12:15
- Posty: 56
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 6 GG 2006 r
benzyna 2.0 (147 KM)
Witam.
Wszystko super, jednak nadal nie mamy dpowiedzi, czy da radę dostać się do tego filtra od góry, czy trzeba demontować cały bak??? Może wystarczy demontaż tylnej kanapy? Ostatnimi czasy ciężko mi pali na benzynie, jak dłużej postoi. Czy to może być filtr? Jak myślicie?
Wszystko super, jednak nadal nie mamy dpowiedzi, czy da radę dostać się do tego filtra od góry, czy trzeba demontować cały bak??? Może wystarczy demontaż tylnej kanapy? Ostatnimi czasy ciężko mi pali na benzynie, jak dłużej postoi. Czy to może być filtr? Jak myślicie?

Pozdrawiam. Qdłaty25.
Wystarczy odkręcić 4 śruby mocujące siedzieska kanapy i ją podnieść. Potem są 4 śruby pokrywy i już jesteś przy pompie w baku 
Czyli to nie takie trudne
Chyba będę musiał tam zajrzeć jak będę miał wolną chwilę. Może wystarczy tylko przeczyścić tą siateczkę i będzie git. Sprawdzę. Wielkie dzięki
Pozdrawiam. Qdłaty25.
Zarzyj jak najbardziej, ale to może być bardziej kwestia pompy paliwa, a nie siateczki
Sam mam pewne problemy z odpalaniem. Dziś zmieniam świece i bedę się martwił później...
Sam mam pewne problemy z odpalaniem. Dziś zmieniam świece i bedę się martwił później...
U mnie odpala ciężko tylko jak dłużej postoi. Jak jest ciepły, nie ma żadnego problemu. Nawet jak postoi pół dnia, to też pali bez zarzutu. Dopiero jak nie odpalam całą noc albo dłużej, wtedy pali ciężej. I co ciekawe podczas zapalania rozeuch następuje tak jakby miał za mało paliwa, ponieważ zaczyna drgać i dopiero wchodzi stopniowo na obroty. Może to zawór nie trzyma paliwa i po dłuższym czasie schodzi do baku, a zanim pompka poda to jest ten moment kręcenia
Ciężka sprawa 


Pozdrawiam. Qdłaty25.
kolego jak ci tak cieżko pali sprawdz temat tak zostaw go na noc tak żebyś był pewny ze nie odpali szybko wsadz kluczyk i włącz zapłon wtedy zaczyna pracować pompka w baku i tłoczy paliwko wyłącz zapłon i włacz jeszcze raz ale nie włączaj silnika sam zapłon powtórz czynność 4 razy ale na zapłonie potrzymaj jakies 5 sec. jeśli za 6 razem właczysz silnik i zaskoczy idealnie bez problemów z obrotami to znaczy że układ paliwowy jest palnięty. jeśli jednak sytuacja dalej się powtarza to nie wina pompy ani rurek raczej wtryski pompa wtryskiwaczy.
Ja tak diagnozowałem uszkodzony monowtrysk w mojej EX Renault 19 i miałem rację a każdy spec mówił że pompa paliwa i nic innego chociaż z tego co się orientuję to sprawna pompa powinna zalac cały układ paliwowy na max 3 włączenia zapłony wszystkie rurki mają być w paliwie.
Ja tak diagnozowałem uszkodzony monowtrysk w mojej EX Renault 19 i miałem rację a każdy spec mówił że pompa paliwa i nic innego chociaż z tego co się orientuję to sprawna pompa powinna zalac cały układ paliwowy na max 3 włączenia zapłony wszystkie rurki mają być w paliwie.
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej."
Albert Einstein
Albert Einstein
- Od: 17 sty 2013, 19:09
- Posty: 360 (0/1)
- Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
- Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)
I co ciekawe podczas zapalania rozeuch następuje tak jakby miał za mało paliwa, ponieważ zaczyna drgać i dopiero wchodzi stopniowo na obroty.
No to ja mam dokładnie tak samo ze swoją
Wymieniłem właśnie świece na NGK ILTR5a-13g (Fabrycznie były FoMoCo...) przy przebiegu 112 000 KM. Niestety nie przyniosło to poprawy. Stawiam niestety na układ paliwowy. Pompa włącza sie normalnie, ale zrobię test o którym kolega bula6595 pisze
Edit:
Widzę, że masz podtlenek w aucie. To ile masz benzyny w zbiorniku... Ja w poprzednim aucie (również z silnikiem Mazdy) miałem tak, że jak w baku było mało benzyny to automatycznie był problem z pierwszym rozruchem (głównie po nocy).
Jeśli to pytanie do mnie, to staram się, żeby benzyny było min 1/4 baku. Jak wskazówka tak spadnie, to dotankowuję do 1/2. Może być też, że mam już zwietrzałe paliwo, bo ostatnio tankowałem w lipcu. W najbliższym czasie dotankuję znowu Pb i zobaczymy, czy się coś poprawi. Spróbuję też zrobić tak, jak proponował bula6959. Dzieki za podpowiedź. Odezwę się jak sprawdzę 

Pozdrawiam. Qdłaty25.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6