[Xedos6 CA] Szybkie pytania
Pytanie, czy ktoś z was wywalał fabryczne immo ?
Jestem kompletnie zielony w elektornice samochodowej, sam pewnie nie będe w tym dłubał, ale chce wiedzieeć czy spodziewać się jakichś problemów ;D
Jestem kompletnie zielony w elektornice samochodowej, sam pewnie nie będe w tym dłubał, ale chce wiedzieeć czy spodziewać się jakichś problemów ;D
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"

"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
- Od: 26 lut 2013, 00:31
- Posty: 1703 (1/8)
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93
art_olsztyn napisał(a):Zacisk lepiej kupić używany, regenerować czy rzucić się na nowy??
Regenerację ja bym polecał. Możesz we własnym zakresie albo u kogoś:

Co do tarcz to raczej nie ma wątpliwości
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
ja też regenerowałem zaciski (tzn mechanik), i jestem zadowolony, hamulce spisują się znakomicie, tylko kup zestaw do regeneracji z tłoczkiem bo możliwe, że on też będzie potrzebował wymiany 

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Ok.
A regenerować od razu oba zaciski czy tylko ten, który się posypał? Xedos prawie zawsze stoi i chyba czas się z nim pożegnać po woli – przynajmniej nowy właściciel będzie miał większość rzeczy zrobionych....
A regenerować od razu oba zaciski czy tylko ten, który się posypał? Xedos prawie zawsze stoi i chyba czas się z nim pożegnać po woli – przynajmniej nowy właściciel będzie miał większość rzeczy zrobionych....
no one can fight the tide forever!
Zapraszam na mój mini blog;)
Zapraszam na mój mini blog;)
- Od: 16 cze 2011, 20:02
- Posty: 159
- Skąd: artoszyce
- Auto: Xedos 6 94' 1.6 16V B6 LPG BRC
Mazda 6, 1.8 120kM, 2003
no chyba lepiej dwa, żeby Ci się zaraz drugi nie posypał.

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
MichałB napisał(a):Marcin domyślam się ze wiesz jak rozebrać każdy element w swoim samochodzie, ale sory nie każdy jest taka falga i omega jak Ty, ze wie jak i w która stronę coś szarpnąć...
Wcale nie jestem taki falga i omega jak mnie nazwałeś,natomiast jestem na tyle rozgarnięty że na Twoim miejscu zorientowałbym się ,że żartowałem i wcale nie wyśmiewam Cię jaki to jesteś nieporadny ,ze nie widzisz szparki która słuzy do podważenia klosza bo jak bym chciał wysmiac to bym to zrobił w bardziej perfidny sposób.
MichałB napisał(a):ja nie wiem ze ludzie na forum pisza takie posty...
A cóż ja takiego napisałem? Najlepiej zgłoś mój post i żądaj warna za obrazę.
MichałB napisał(a):jak masz pisac cos co nic nie wnosci to nie pisz proste
Zdaje się że w Twojej historii na forum też zdarzały się OT'y które moderator musiał kasować więc proszę Cię, bądz sprawiedliwy i mniej butny. Okaż skruchę i nie przepraszaj tylko się popraw.
Mistrzu i wyluzuj troche bo Ci żyłka pęknie i lampki nie odkręcisz.

Nasza dyskusja dobiegła końca. Wiem juz w kogo obecności nie wolno żartować.
Aha, i sorki za OT
Aaaa, i jeszcze jedno. Wiem że lepiej zapytac niz żeby coś pękło-wszyscy to wiedzą, ale Kolega potraktował mój żart jako atak więc musiałem wytłumaczyc o co chodziło.
Peace!
Powiem tak – z własnego doświadczenia – teoretycznie możesz wymienić tarczę jedną. a trzy zostawić uzywane. ale jeśli już wymieniasz, to radzę wymienić cały przód/cały tył (w sensie FR FL lub RR RL).
co do zacisku – regeneracja tarcz na pewno zdała egzamin w moim przypadku(porządny szlif) – ale czy regeneracja zacisku zda? porównaj sobie koszty. jeśli za nówkę Ci wyjdzie powiedzmy 10-20% więcej ceny to chyba warto kupić nówkę. tak mi się wydaje
co do zacisku – regeneracja tarcz na pewno zdała egzamin w moim przypadku(porządny szlif) – ale czy regeneracja zacisku zda? porównaj sobie koszty. jeśli za nówkę Ci wyjdzie powiedzmy 10-20% więcej ceny to chyba warto kupić nówkę. tak mi się wydaje
Z probaka mam zestaw klocki/tarcze tył, prawie nówki do lekkiego przetoczenia.
A z innej beczki, ktoś z WLKP mógł by sprawdzić to autko? Dla kolegi Lukias81
http://otomoto.pl/mazda-xedos-2-0-v6-fu ... 47996.html
A najlepiej jakby ktoś miał namiar na taniego xedosa 6 KF to pisać
A z innej beczki, ktoś z WLKP mógł by sprawdzić to autko? Dla kolegi Lukias81

A najlepiej jakby ktoś miał namiar na taniego xedosa 6 KF to pisać
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
sylwo napisał(a):A z innej beczki, ktoś z WLKP mógł by sprawdzić to autko? Dla kolegi Lukias81
Ja mam do Rawicza jakieś 35km w jedna stronę. Za zwrot kosztów wyjazdu moge tam jechać w weekend. Jak coś to na PW poproszę.
Niedawno oglądałem M3 dla innego Kolegi z forum,nawet pomagałem przy kupnie i okazało się że trafił dobrze więc chyba mam szczęście do sprawdzania aut

No widać, że ściema
chyba już coś konkretnego upatrzył Łukasz więc pewnie niedługo tu dołączy 
Dzięki
Dzięki
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Już wiemy, sprzedałeś się w dziale sprzedam
Gratulacje zakupu 

- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
lukias81 napisał(a):Dzień dobryNiedługo zacznę tutaj często zaglądać, ale jeszcze nie powiem z czym
czyli nasz KF będzie jeździł autem z silnikiem KF ?

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Silnikiem KF który jest zdrowy, a to jest najważniejsze 
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Patrząc po tym co z tym silnikiem zrobiłes i po tablicy to w sumie bude dorzucasz gratis do tego KF`a 
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"

"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
- Od: 26 lut 2013, 00:31
- Posty: 1703 (1/8)
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93
Można tak to ująć. Zmieniły mi się trochę wizje i będzie co innego, jedyne co mogę zdradzić to to, że będzie to również mazda.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6